Part.16

8.7K 446 33
                                    

........

လြမ္းရယ္ မေျပ....

အနားမွာ အျမဲ ကေလးရဲ႕ မ်က္ႏွာႏုႏုကို ေငးေမာေနရင္းေတာင္ လြမ္းေနရသူ ကိုယ့္အတြက္

ကိုယ့္အနား မင္းမရိွတဲ့ အခ်ိန္မွာ....

လြမ္းသည္ သိပ္ကို လြမ္းသည္....

ကိုယ္မရိွလည္း မင္းေလးက အဆင္ေျပေနသူမို႔..

သာယာေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့ မင္းဘဝေလးကို ကိုယ္ မဖ်က္ဆီးလို္ဘူး ကေလးရယ္...

ေန႔ေန႔ညည မင္းကိုပဲ လြမ္းေန သတိရေနတက္လို႔. မင္းရိွရာ အရပ္ဆီ အေျပးေလး ျပန္လာဖို႔ ႀကိဳးစားခဲ့တဲ့ အႀကိမ္ေတြ(ေျခလွမ္းေတြ)ဟာ ခနခနရယ္ပါ....

ညဘက္ ကေလးကို သတိရတဲ့အခ်ိန္တိုင္း ၾကယ္ေလးေတြကို ေငးေမာရင္း ကေလးငယ္ကို ဘယ္ေလာက္သတိရေၾကာင္း လြမ္းေနေၾကာင္း ရင္ဖြင့္ရသည္မွာလည္း ညစဥ္ရက္ဆက္တိုင္းပါပဲ....

တိမ္ထူၿပီး လကြယ္တဲ့ ညေတြမွာေတာ့ ကိုယ့္အျဖစ္က အေဖာ္မဲ့အထီးက်န္ေနတဲ့ မဟူရာ ေကာင္းကင္ႀကီးဆန္ပါတယ္ ကေလးရယ္....

ေလညႇင္းေလးေတြက ေမးတယ္....

မင္းခ်စ္ရသူကို မလြမ္းဘူးလားလို႔ ေမးလာပါသတဲ့.....

ကေလးကို လြမ္းတဲ့အေၾကာင္း ခ်စ္တဲ့အေၾကာင္းေတြကို ေျပာျပရရင္ တစ္ေထာင့္တစ္ညေသာ ပုံျပင္ေတြ ေတာင္ထိုင္ငိုသြားရမယ့္ အထိကို လြမ္းေနပါတယ္လို႔ ကိုယ္ေျဖခဲ့တယ္ ဟန္နီ....

ၾကယ္ေလးေတြ မေတာက္ပတဲ့ညေတြမွာ ေကာင္းကင္ႀကီး ကိုေငးေမာၾကည့္ေတာ့ လမင္းႀကီး က ကိုယ့္ကို ေမးတယ္.....


တစ္ေယာက္တည္း လြမ္းၿပီး ခံစားေနရတာ မနာက်င္ရဘူးလားတဲ့ သူကေတာ့ အခုလို ၾကယ္ေလးေတြ မရိွတဲ့အခ်ိန္မွာ သိပ္ကိုအထီးက်န္ေနပါသတဲ့....

ေျသာ္.....
ေမးတက္ပါ့ ဖိုးေရႊလရယ္...

ေသနတ္ဒဏ္ရာ ရေနတဲ့သူကို နာရဲ႕လားလို႔ ေမးေနသလိုပါပဲလား....

ဆုေတာင္းတိုင္းသာ ျပည့္မယ္ဆိုရင္ လြမ္းေနရတဲ့ အလြမ္းသကၠရာဇ္ေတြကို အခ်စ္ပန္းေတြပြင့္ေဝေနမယ့္အခ်ိန္ကို ေျပာင္းလဲလိုက္ခ်င္ပါဘိ ဖိုးေရႊလရယ္....

Please!Forgive me !Darling (Completed) Z+UWhere stories live. Discover now