1.8

790 61 64
                                    

2015, Haziran 

"Millet, size çok teşekkür ettiğimi söylemem gerekiyor, çünkü bu- mükemmel bir partiydi!" Sam oturduğu yerde alkolün etkisiyle biraz yamulsa da gayet düzgün bir şekilde konuşabilmeyi başarmıştı. Scott ise giydiği takım elbisesini düzeltti, içtiği sigarasından biraz daha tüttürdü ve en sonunda arkadaşına yanıt olarak gülen Steve'in sesini kenarda bırakarak, "Güzel bir kutlamaydı." diyebildi. Steve bu üzüntüye şaşkınca kaşlarını çatsa da hemen ardından Sam kafasını yumuşak koltuğa ihtiyacı var gibi yasladı.

"Hey, Scott. Geceden beri bir derdin olduğu belli ve burada doğum günü olan bir adet Sam Wilson varken, bizimle paylaşabileceğini biliyorsun." Steve'in dost canlısı haline Scott önemli değil, havalarında ifade ile yanıt verdi ve ortam yeniden sessizlikle karşılandı. 

"Kayınpeder sorunu falan mı?" Sam'in mayışmış sesi Steve'i gülümsetse de, en sonunda Scott'da buna şakaya vurarak karşılık verdi, "Evet, Sammy. Hank Pym'e adeta aşığım. Özellikle ses tonuna, resmen azıyorum." Sam normal bir şekilde kafasıyla onaylayıp ses çıkarınca Steve dayanamayıp kahkaha attı ve Scott kafasını geriye yaslayıp aynı arkadaşı gibi alkolden mayışmamaya çalıştı. 

Scott, "Tony ne yapıyor?" diye sorduğunda Steve seslice yutkundu. Bu sorunun yanıtını bilmiyordu ve içinden tek bir cevap geçti, bilmiyorum, kavgalıyız ve bugün hiç konuşmadık. Steve biraz duraksadıktan sonra Scott'dan bir şey saklamanın saçma olacağını düşündü ve, "Bilmiyorum, biraz gerildik." dedi. Scott biliyordu ki, eğer Steve böyle bir cümle kullanıyorsa Tony ile ağır bir tartışma atlatmışlardı. Bu yüzden içtiği sigaranın bittiğini fark edip söndürdü ve sorusunu sordu, "Ne oldu, Steve? Anlat, dinlerim."

Steve gergince yerinde oynadıktan sonra ağrımakta olan başını biraz ovdu ve arkadaşına güvenerek anlatmaya başladı, "Böyle bir günde bundan bahsetmek istemedim. Ama- olay kısaca şu; Tony alkolik. Bu kadar alkolün zararı olacağını anlamıyor da, sarhoş olduğunda bambaşka biri oluyor. Her insan sarhoş olunca başka tepkiler verir, ama- ben o Tony'ye aşık olmadım." Scott anladığını belirtircesine kafasını salladı ve Steve devam etti, "Dün alkol almamıştı ama...kavga ettik, çünkü kendisi benim ilgi takıntım olduğunu ve her zaman bana ilgi gösteremeyeceğini söyledi. Ben de patladım."

Scott, "Ne dedin?" diye sorduğunda Steve ne yanıt vermesi gerektiğini bilemedi. Bir sürü kötü şey. "Kavga ettik işte." Steve'in rahatsız çıkan tonu Scott'a arkadaşının konuşmak istemediğini anlattı, bu yüzden Scott daha fazla irdelemeyerek sustu. En sonunda Sam uyumuşa benzediğinde Scott, "Benim için de sorun, Cassie. O annesi, manyağın teki. Bana çocuğu göstermiyor, Steve. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum." dedi ve Steve üzülerek kaşlarını çattı.

"Ben seni biliyorum, Cassie için mükemmel babasın. Hem seni de seviyor, o kadına da biraz zaman tanı Scott. Yaşadıkları kolay değildi." Scott sıkıntıyla onayladı ve televizyonda bir şeyler çevirmeye başladı. Steve ise bir müddet kafasından dün olan gerginliği atmaya çalıştıktan sonra arkadaşına geri döndü ve yanına oturup mırıldandı, "Ne izliyorsun?" dediğinde Scott biraz mızmızlansa da en sonunda sarışına programı anlattı, "Kadınlar boş yere giyinip podyuma çıkıyorlar. Birbiriyle kavga edip reyting kasıyorlar kısaca. Ama benim amacım, sadece bacaklara bakmak- dürüst olmalıyım."

Steve arkadaşının dediklerine karşın şaşkınca gözlerini irileştirerek televizyona baksa da Scott biliyordu ki, bu sarışın böyle şeyleri izlemekten ne zevk alırdı ne de ilgisini çekerdi. "Hey- ama senin izlememen normal. Kadınların ilgini çekmediğini biliyorum." Steve  hak vererek onayladı ve Scott gülerek elini arkadaşının omzuna koydu.

"Aslında hepsi boşa, mesela şurada bağıran sarışına ne kadar para verdiklerini merak ediyorum." Scott'un söylenip birasını yudumlaması üzerine Steve şaşkınlıkla kalakaldı, bu tablo komik olsa da Scott gülmemeye çalışarak ekrana odaklandı. Steve, "Yani- gerçekten kavga etmiyorlar mı?" dediğinde Scott hüzünlü bir bakışını arkadaşına atıp elini Steve'in yanağına yavaşca kondurdu, "Bilirsin Stevie, daha öğreneceğin çok şey var."

𝘣𝘦𝘳𝘦𝘢𝘷𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵 ∝ 𝘴𝘵𝘰𝘯𝘺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin