Dwa dni później
P.o.v Ink
Nikt już się nim nie interesuje....gdy umarł ....zmienił się w pył lekarze już się tym nie przejmują .... doktorzy nie nadają dlaczego to się stało mają go w dupie jak prędzej . Jego duszy też nie odnaleziono ale oni mówili nam że zniknęła choć prędzej mówili że to nie możliwe ponieważ jeszcze jego ciało żyło....teraz nie ma jego ciała ale ...ale jego dusza nie mogła zniknąć ot tak ....po prostu nie mogła ....nie mogła tego zrobić . Po tym wszystkim on nie mógł tak normalnie umrzeć ....jak to jego winna. Czytałem w książce że szkielety mają moce....różne moce ale wątpię żeby mogły oszukać śmierć żeby miały aż tyle mocy....choć to była stara księga wątpię żeby to wogule było prawdą nikt nie zna tak dobrze tych dziwnych stworzeń.
INK JUZ CZAS !!! - Woła Blue
To teraz czas na pogrzeb. Prubuje się uśmiechnąć lecz nie wychodzi.
P.o.v Duch Error
Znikam powoli...ale znikam moja dusza nie chce już żyć ....utrzymywać te marne ciało . Malarz wychodzi nagle z pokoju i idzie razem z Blue na pogrzeb ....mój pogrzeb . To dość ciekawe widzieć swój własny pogrzeb bo kto tego doświadczy lecz wolałbym już zniknąć...na zawsze przestać ...przestać wszystko psuć...przestać żyć
Po ceremonii
P.o.v Ink
Wszyscy już poszli do domów a ja nie mogę się z tym pogodzić....gdyby poczekał jeszcze trochę by się udało...udało by się przecież go uratować a teraz....klęcze przed grobem.....nadal nie mogę ....nie mogę w to uwierzyć że go ...jusz nie ma ....że nie zdążyłem go uratować...
- Przepraszam ....przepraszam Error . Mówię spoglądając na jego grób
- ZrObIłEś To Co MoGłEś. Nagle słyszę pogodny głos....jego głos
Obracam się szybko i widzę jego lewitującą duszę . Szybko biorę ją i wpycham do siebie ..... Teraz....teraz będziemy na zawsze razem ....
Hejo to koniec 1 części tego Errinka 2 pojawi się niebawem pod tytułem " dwa umysły" . Jeśli czegoś nie zrozumialiście w książce proszę pisać w komentarzach wytłumacze to w innym rozdziale . Wytłumaczenia będą w tej książce.
Wiem że rozdział krutki ale nie chciałam wam za bardzo zdradzać co będzie w 2 częściMam nadzieję że się spodoba Jeśli chcecie podzielić się z opinią to
Komentujcie
Gwiazdkujcie
Do zobaczenia w kolejnym rozdziale Bayo😘