🔹1 Część "Przeszłość T.I" #6🔹

358 27 15
                                    

>Pov. T.I<

Podniosłaś się z podłogi i pobiegłaś do łazienki do lustra. Spojrzałaś na swoją twarz. Trochę czerwony nos ale przeżyjesz. Wyszłaś wolnym krokiem i nalałaś sobie soku. Było po 24 w nocy. Można powiedzieć że se pospałaś. Weszłaś na balkon i usiadłaś na swoim ulubionym krześle przykrywając się kocem i zaczynajać czytać swoją ulubioną książkę. Była to typowa historia "Romans". Opowiadała ona o związku na odległość.

>Pov. Error<

W końcu ją znalazłem. Po tych kilku latach rozłąki i tęsknoty w końcu ją widzę. Przeniosłem sie do świata ludzi na jakiś dach koło domu T.I. Lecz to co tam zobaczyłem zwaliło mnie z nóg. Ink, Blue i Dream wpychali ją do jakiegoś portalu.

-Puśćcie mnie! Pomocy! (t.i)

-Cicho bądź, nic ci nie zrobimy. (ink)

Szybko tam pobiegłem na swoich linkach.

-T.I! (error)

Spojrzałem jej w oczy i ona mi tagże.

-Error! (t.i)

Odrazu tam się tepnełem, ale nie zdąrzyłem. Portal się zamknął i...DUPA! KURWA! ŚWIETNIE! GDZIE ONI JĄ ZABRALI!? Odrazu wszedłem do anty-vodu i przejrzałem wszystkie światy. Jedynie do jednego świata nie mogłem zajrzeć...DREAMTALE!

>Pov. T.I<

Ja tu se czytam książkę, a tu jakieś szkielety pchają mnie do jakiegoś portalu! Co tu się dzieje! Byłam przywiązana do jakiegoś krzesła.

-A teraz mów...CO ZROBIŁAŚ ERROR'OWI!? (ink)

Sorry za błędy~
>Niech majonez będzie z wami~<

𝙲𝚣𝚊𝚛𝚗𝚢 𝚙𝚘𝚔ó𝚓 | 𝙴𝚛𝚛𝚘𝚛!𝚂𝚊𝚗𝚜 × 𝚁𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛 | 𝙿𝚘𝚛𝚣𝚞𝚌𝚘𝚗𝚊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz