Не добро

5.7K 148 3
                                    

Промених някои неща в предишната глава

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Уикенда беше невероятен. Забравих за всичко. Ходихме навсякъде. Съботната утрин отидохме на затворен басейн, беше забавно, пръскахме се с вода и ядохме обяд също там. После с Ема бяхме на масаж, а момчетата май на билярд. След масажа отидохме на кафе в мола и прекарахме там целия следобед. Говорихме си и пазарувахме. Беше като сбъдната мечта. В края на деня се прибрахме и видяхме, че Ейдриън и Итън са ни подготвили кино вечер. Бяха избрали комедия. Смяхме се много. Вечерта беше уникална. На следващия ден бяхме на аквапарк. Забавлявахме се и с Ема се спуснахме по всяка една пързалка. Почувствах се като дете отново. Спомних си колко много се радвах на аквапарковете като малка. Тогава ме беше страх от стръмните пързалки и не се качвах на тях. Преодолях този страх в момента, в който се спуснах по една. За да сме целия ден в аквапарка обядвахме там. Храната беше вкусна, както я помнех. Вечерта момчетата ни дадоха време да се приготвим и ни заведоха на изискан ресторант. Всичко през този уикенд беше прекрасно и перфектно. А родителите ми бяха заминали с родителите на Итън на хижа за уикенда за да си починат. Нямахме нищо против, защото знаехме, че и те се нуждаят от почивка. Оставих Ейдриън да изпрати Ема до тях, а Итън ме закара вкъщи. Облякох си пижамата и слязох долу, където ме чакаше Итън, тъкмо навреме да посрещнем родителите ни. Те ни разказаха как е минало всичко. Прекарали са си изумително. И в този момент една мисъл ме удари като гръм в ясно небе - още не им бях казала за мен и Итън. Трябваше да говоря с него веднага. Тогава в главата ми се появи и план.

-Добре мамо, но става късно и утре сме на училище и трябва да си лягаме. - казах леко напрегнато, без да осъзнавам, че може да се заподозре нещо, заради държанието ми.

-И аз ще лягам. - каза Итън студено.

През тези няколко дни бях забравила за тази негова страна. Не винаги се държеше добре към родителите си и не знаех защо.

-Добре деца, лягайте и не стойте много на телефоните. - каза Лина.

Качих се в стаята ми и писах на Итън.

Чат с Итън:

"Ще дойдеш ли за малко" - написах и се облегнах на леглото.

"Ще изчакам възрастните да си легнат и идвам"

Прочетох това и реших да вляза да се къпя. Приготвих си дрехите за после, съблякох се и влязох в банята. Пуснах душа и усетих как водата облива кожата ми. Замислих се за всичко, но не знаех какво да правя. Не знаех как ще реагират родителите ни. Дали щяха да ни подкрепят и да са щастливи за нас или щяха да се ядосат и да ни се скарат. Всъщност не вярвах много второто да е възможно, но не заех как да обясня на нашите как се запознахме с Итън. Извадих се от мислите си и довърших банята си. После си пуснах студена вода, за да мога по-лесно да свикна с температурата и излязох. Ових се с хавлия и се погледнах в огледалото. Замислих се за безсмислените и глупави стереотипи на сегашното общество. Отварянето на вратата на стаята ми ме извади от тези мисли. Излязох от банята, за да видя кой е, защото все пак не бях на сто процента сигурна кой беше. Видях Итън как беше седнал на леглото ми и стоеше като послушно кученце и чакаше. Това беше докато не ме погледна, щом ме погледна видях как изражението му беше все едно на вълк, гледащ плячката си или парче месо. Няма да лъжа, хареса ми. Почувствах се истински секси и красива. Всяко момиче би се почувствало така при такива обстоятелства. Той стана и се доближи до мен. Погледна ме в очите и бавно прокара ръка през кръста ми. Целуна ме леко по устните и се усмихна. Беше като ангел, въпреки че знаех, че в съзнанието си не е. Отдалечи се от мен малко. Прочисти гърло.

-Ъм ще те изчакам да се облечеш. - каза и отиде до огледало ми и започна да разглежда нещата там.

Преоблякох се и погледнах към Итън. Гледаше нещо много сериозно и задълбочено. Щом се приближих видях една моя огърлица, която се отваряше. Итън гледаше снимката вътре. Бяхме аз и Ема на нея. Това ми напомни на много моменти, които съм преживяла с нея. Сетих се и за когато снимахме снимката. Бяхме толкова радостни и щастливи. Истински доволни от живота бих казала.

-Може ли да ти изсуша косата? - Итън ме погледна с мили очички.

Това наистина ми харесва. Държанието му ме кара да се чувствам като принцеса. Всъщност не! Кара ме да се чувствам като кралица.

-Ами добре, щом искаш. - казах и се усмихнах нервно.

Той стана от стола и ми го посочи.

-Добрем. Намести се. - Подаде ми ръка и седнах.

Започна да суши косата ми нежно и бавно. Беше ми приятно, че не трябваше да се мъча да си я суша сама. Затворих си очите и се отпуснах. Не усетих колко бързо мина времето и кога беше готов. Среса внимателно косата ми. Но всъщност усъзнах, че бях уморена и то много. Водата беше изцедила всяка капчица енергия, която имах в себе си. Не можех да обсъждам в сегашното си състояние това което трябва с Итън.

-Сега ако искаш можем да си лягаме, а утре ще обсъждаме това за което дойде. - казах и се прозях.

-Виждам, че ти се спи затова добре. - каза той, целуна ме по челото и отиде до вратата. Отвори я. - Лека нощ. - каза и излезе по най-тихия начин.

Веднага си легнах и заспах. Обаче нещо ме тормозеше. Имах много лошо предчувствие за следващия ден. Бях сигурна, че нещо щеше да се случи и това нещо нямаше въобще да е добро...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Успях да напиша тази глава най-накрая. Ще се постарая да качвам много по-често и главите да са много по-дълги от тук нататък. Благодаря за подкрепата на хората, който четат какво пиша.

Беше просто чат 🔞Where stories live. Discover now