Утре...

6.7K 174 10
                                    

Той стигна до нас. Не знаех какво да очаквам. Погледна ме игриво и се обърна към Итън.

-Здрасти Итън. - каза той и се здрависаха с Итън.

-Здрасти Джей. Защо се забави толкова? - попита Итън.

-За да дам подарък на рожденичката. - той ме погледна, приближи се към мен и ми подаде малка черна кутийка.

Огледах я. Беше лъскава. Вгледах се и видях как в единия ъгъл пишеше с бяло "Съветвам те да го отвориш, като си сама ;)". Не знаех как да реагирам. Прибрах кутийката в чантата си. Той се приближи до мен.

-Трябва да си поговорим с теб кукло. - прошепна в ухото ми той.

Замръзнах, но се усмихнах. Момчетата си говориха, а ние с Ема се отдалечихме.

-Какво прави той тук? - зачуди се Ема.

-Нямам си на идея. И аз искам да знам. - ядосах се.

-Беше си тръгнал. За добро! - заяви тя

-Именно. Не разбирам защо е тук отново. - издразнено измрънках.

-Знам, че не идва за добро. - каза Ема.

-Ще мислим после. - ние почнахме да си говорим за друго.

След време всички си тръгнаха и момчетата дойдоха при нас.

-Няма ли да се прибираме? - пита Итън.

-Ами тъкмо щях да ви викна да ви кажа, че мама няма да може да ни закара, затова ще ни закара личният ми шофьор.

-Тогава хайде да тръгваме. - усмихна се Джейсън.

-О, и ти ли ще идваш? - пита Ема.

-Разбира се Ема. - каза нарочно Джейсън.

Явно Ейдриън не беше казал, че се познаваме. Не знаех как да обясня всичко на Итън. Не знаех как ще го приеме. Още повече като са най-добри приятели.

-Вие се познавате? - попита Итън учуден.

-Да, бях в тяхното училище преди, а сега се връщам. - отговори Джейсън.

-Добре. - каза Итън.

Чакай... Той се връща?! Защо ще се връща? Защо иска пак да е част от живота ми? След това, което стана не искам да го виждам отново. Той явно е на друго мнение.

-Няма проблем да дойда, нали? - Джейсън попита Итън.

-Разбира се че не. - каза той.

Запътихме се към черната лимузина. Мама я беше пратила по-рано. Беше ми звъннала да ми каже, че излизат с тати и ако искам мога да поканя няколко човека за "афтърпарти" и да поканя Ема на гости с приспиване. Съгласих се и тя ми каза, че сигурно ще се върнат утре. Казах ѝ да не се тревожи и се зарадвах.

Беше просто чат 🔞Où les histoires vivent. Découvrez maintenant