Това което видях ме изуми. Главата ми щеше да избухне. Нищо не разбирах. Исках само да се прибера. Лиам дойде до мен и ме обърна като ме хвана за ръка.
-Всичко наред ли е, изглеждаш пребледняла. - каза с тих, спокоен, но притеснен тон той.
-Повече от нормално ли? - отговорих и за да сменя темата, и за да не отговарям на въпроса му.
-Много повече от обикновено. Да не ти е студено?!
Той свали якето си и ме навлече с него. Сега забелязвам наистина колко по-висок беше от мен. Бях му точно под врата и над раменете. Дрехите му бяха с поне 2 размера по-големи от моите, ако не и повече. Обаче още не съм свикнала да го виждам толкова стилно облечен, преди никога нямаше да се облече по този начин, даже не харесваше такива дрехи като цяло.
-Знаеш, че не обичам да приемам дрехи така. - нацупих се аз и щях да сваля якето му.
-Не питам. - погледът му беше леден.
Той ми заповяда?! Хвана якето и ме облече в него, след което го закопча.
-Виж колко хубаво ти стои. - усмихна се той и ме гледаше сякаш гледа някое животинче.
За минута сякаш беше като друг човек, а сега пак беше същия.
-Хайде, заради мен ще направиш изключение, все пак съм най-добрият ти приятел, мислех, че ме приемаш вече като свое братче. - той се засмя и после ме погледна с жален поглед.
Този поглед стопли сърцето ми, изглеждаше толкова невинен и разстроен. Нямаше нещо на света, което ако го видеше така можеше да му откаже за каквото и да е.
-Разбира се, че си и добре ще го нося.
-Супер сега нека да се връщаме при останалите. - усмихна се.
-Добре.
Стигнахме при другите.
-Сега накъде ще сме? - пита Ема.
-Искате ли да отидем да гледаме филм? - предложи Ейдриън като сложи ръката си на рамото на Ема.
-Дааа! - извиках като малко дете.
След всичко станало това щеше да е нещо, което наистина щеше да ме направи щастлива. Да гледаме филм заедно, точно както преди!
Тогава пристигна лимузината на Ема.
-Надявам се да нямаш нищо против, че реших днес да се возим на моя сметка. - усмихна се Ема.
VOUS LISEZ
Беше просто чат 🔞
FantasyДа си пишеш перверзно с момче , без да имаш никакви намерения да изпълняваш нищо от това , което пишеш е приятно , нали? Но така ли е всъщност? Всичко се променя внезапно и дали ще могат двете приятелки да се справят когато целия им свят се обърне н...