-Знаеш много добре Ева... Ти си момичето, с което си пиша от толкова време. Сама знаеш кой съм. Няма смисъл да отричаш. Няма смисъл да се преструваш, че не знаеш за какво говоря. А ако не разбираш още... Ето... - каза той извади телефона от джоба си и показа Инстаграма си.
-Аз... Итън... - заекнах.
Имах съмнения, че е той, но не очаквах да разбера така. Сега какво щях да правя? Писали сме си такива неща... Какво ще стане?!
-Няма нужда да казваш нещо. Премисли го и тогава говори, а сега хайде да тръгваме? - каза той мило.
Попинцип е груб, а сега е толкова мил и нежен. Какво ми става?!
-Добре. - усмихнах се плахо.
Не знаех как да реагирам. Качихме се на колата, а Ема се опита да ме разведри, като си говорихме за мемета. Щом се прибрахме се качих в стаята си. Имах нужда да помисля над нещата. Не усетих как минава времето. По едно време мама влезе в стаята ми да говори с мен.
-Хей мила, как си? - попита тя щом влезе и седна до мен.
-Добре мамо. - стараех се да не се притеснявам много.
-Утре е рожденият ти ден и исках да те питам дали всичко е готово за партито. - каза тя спокойно и се усмихна.
РОЖДЕНИЯТ МИ ДЕН! Съвсем бях забравила за него. Какво щях да облека утре? И още толкова много неща...
-Да мамо всичко е готово. - знаех, че партито е приготвено и знаех, че всички ще дойдат.
-Добре мила. Сега ела за вечеря и те оставям. Легни си рано, за да можеш утре да станеш рано.
- Добре мамо. - усмихнах се.
Тя ме прегърна. Успокояваше ме винаги, каквото и да ставаше. Не ѝ беше нужно даже да знае за какво ме утешава, просто го правеше.
Слязохме на вечеря и както ми каза мама днес си легнах рано, защото утре наистина щеше да е голям ден за мен.
-Хей Ева, събуждай се. - каза мек, топъл глас. Човека ме целуна нежно по челото. Сигурно беше мама.
Разтърках очи и ги отворих. Тогава видях не друг, а Итън. Държеше опакована кутия. Гушна ме, а аз не знаех как да реагирам.
-Честит рожден ден! - погледна ме и се усмихна топло.
Усетих пеперуди в корема си. Погледнах го в очите му, които блестяха. Беше наистина радостен и доволен. И колкото и странно да звучеше след като погледнах в очите му исках да го целуна страшно много!
VOUS LISEZ
Беше просто чат 🔞
FantasyДа си пишеш перверзно с момче , без да имаш никакви намерения да изпълняваш нищо от това , което пишеш е приятно , нали? Но така ли е всъщност? Всичко се променя внезапно и дали ще могат двете приятелки да се справят когато целия им свят се обърне н...