Събудих се напълно щастлива и заредена с позитивна енергия за предстоящият ден. Ема, Лиам, Итън и Ейдриън щяха да са до мен каквото и да става. Това за мен значеше повече от всичко, защото щом имах тях до мен имах всичко. Станах от леглото, изкъпах се, измих си зъбите и седнах да се оправям. Сресах косата си и реших да я оставя пусната. Стигаше до кръста ми. Обожавах косата си, защото беше сравнително дълга. Чувствах се като принцеса с такава коса. Накъдрих я на спирали в краищата и я оставих така. Сложих си лек, ежедневен грим, който включваше спирала, коректор, оправих си веждите, сложих си малко руж и хайлайтър и си сложих гланц. Тогава чух мрънкането на Ема.
-Колко е часа? - измърмори тя, измъквайки се от леглото. Прозя се и хвана телефона си.
-Имаш 30минути да се приготвиш, аз слизам долу за да поръчам закуската.
-Как 30 минути?! Няма да ми стигнат и за грима само! - запротестира тя докато ме гледаше накриво и се чудеше как да ме пребие с поглед.
-Ами гледай да побързаш! - казах спокойно докато излизах от стаята, чувайки неодобрителната въздишка, заради думите ми.
Долу заварих Итън и Ейдриън готови и играещи в хола на плейстейшъна. Влязох в трапезарията и видях Нина (готвачката ни). Беше в отпуска до вчера. Радвам се да я видя отново тук. Много я уважавах, тя ме е учила как да готвя много неща. Беше малко над възрастта на майка ми и беше с много добро телосложение, защото поддържаше формата си, чрез здравословно ядене, тренировки и бягане.
-Хей Нина, как си? Как мина почивката? Много ми липсваше! - казах аз докато я прегръщах.
-Добре мина мила, какво да ви сготвя днес? Какво ви се яде на всички? - попита тя докато разглеждаше сладките продукти. Предполагам преглеждаше какво се е изяло докато я нямаше.
-Ами искам палачинки! - казах щастливо аз и се усмихнах.
-Ще ги направя както ги обичаш! - усмихна се тя приветливо и започна да събира съставки. - А колко ще сте? - попита тя пак с усмивка на лице докато търсеше нещо в хладилника.
-Ами май четири, ако нашите няма да хапват. - казах и тръгнах към хола.
Там бяха Ема, Итън и Ейдриън и играеха на Фифа. Тъкмо момчетата вкараха гол. Те играха двамата срещу Ема и тя губеше с няколко гола.
YOU ARE READING
Беше просто чат 🔞
FantasyДа си пишеш перверзно с момче , без да имаш никакви намерения да изпълняваш нищо от това , което пишеш е приятно , нали? Но така ли е всъщност? Всичко се променя внезапно и дали ще могат двете приятелки да се справят когато целия им свят се обърне н...