Siz = Merhaba Rüzgar. (20:10)
Rüzgar = Merhaba, siz kimsiniz acaba? (20:11)
Anında cevap gelmesiykr birlikte yüzümde güller açtı. Şu an onu görüyordum. Meydanda her zamanki yerimde boyaların arasındaydım. O işten çıkmış elinde telefonu sokakta yürüyordu. Ona bakarak onun ile sözlü olarak bile olmasa konuşmam güzeldi.
Ara sıra bana selam verirdi ve yoluna devam ederdi. Şu bir sene içerisinde bana her selam verişinde onu daha da çok seviyordum. Bir çok kez mesaj yazıp silmiştim ama bu sefer gelen cesaret ile mesajı yollayıvermiştim.
Olduğu yerde durmuş telefona bakıyordu. Daha fazla bekletmeden cevap verdim.
Siz = Kim olduğumun bir önemi var mı? (20:20)
Rüzgar = Konuya göre değişiklik gösterir. (20:22)
Siz = Konuyu söylemesem ama konuşsak olmaz mı? (20:23)
Rüzgar = Konuya göre konuşma nedenimizi daha iyi anlamış olurum. Tekrar soruyorum, kimsiniz?" (20:25)
Siz = Kim olduğumu söyleyecek olsam bu numaradan yazar mıydım? (20:26)
Yüzüne baktığımda telefona odaklanmıştı. Çatık belaya der gibi güldüğünde ben de güldüm. Bu sefer de donanımlı bela olmuştum.
Rüzgar = Peki size iyi günler diliyorum. (20:30)
Siz = Hey konuşmayacak mısın? (20:32)
Rüzgar = Konuşmak için bir neden yok. Hiçbir şey söylemeyen birisi ile neden konuşayım ki? (20:33)
Siz = Pekala... Uzun zamandır senden hoşlanıyorum. (20:34)
Gözlerini telefondan çekip etrafs diktiğinde, gözleri beni bulmuştu. Ona baktığımı anladığında gözlerimi başka yere çevirdim ama bana seslendiği duymuştum "Deniz!"
Gözlerim tekrardan ona çevrildiğinde dudaklarını birbirine bastırıp bana el salladı. Ben de ona el salladığımda telefona geri baktı. Bilmiyordu ki onun ile telefondan konuşan bendim.
Rüzgar = Numaramı nereden buldun? (20:40)
Siz = Söylerim ama sapık muammelesi görmek istemem. (20:41)
Rüzgar = Neden? Neyse hadi, bari bunu söyle. (20:42)
Siz = Arabanın camındaki numaradan. (20:43)
Rüzgar = E yuh artık! Ben onu araba ile ilgili konularda beni arasınlar diye koymuştum. (20:45)
Siz = Benim durumumda acildi ama? (20:46)
Rüzgar = Sen gerçekten delisin. (20:47)
Siz = Teşekkür ederim bay gözlük. Sen sormadan ben söyleyeyim, yaz kış gözlük taktığın için böyle dedim. Şu an da bile gözlüğün saçlarının arasında asılı. (20:50)
Rüzgar = Şu an beni görüyor musun? (20:52)
Sorduğu soruyla birlikte gözlerini etrafa çevirmeden telefonu bıraktım ve resim çiziyor gibi yaptım. Bu kadar erken yakalanmak istemezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Camdaki Numara ❦ Texting
Humor❧ Tamamlandı :) Mizah #23 "Bir insanın araba camından numarasını alıp anonimi olan ilk kişi ben miydim?" ________ Siz = Günaydın selvi boylum. (09:16) Rüzgar = Al yazmam da var mı? (09:17) Siz = Neden tek selvi boyu olan Asya mı? (09:18) Rüzgar = Ta...