Medya Deniz'i gözleri yine evet. Yani yazarınızın gözü hahshdhd.
Sahilde oturmuş Rüzgar ile çekirdek çitliyorduk. Artık eskisinden daha samimiydik. Nasıl oldu bilmiyorum ama hergün yanıma gelir ve benimle sohbet ederdi, sevdiğim çocukla en yakın arkadaş olmuş gibi bir hâlim vardı. Gülsem mi, üzülsem mi? Bilememiştim...
Ağzımda kalan çekirdek çöpünü tükürmeye çalışırken Rüzgar'ın yüzüne yapılmıştı. "Damgalı ineğe döndüm teşekkür ederim gerçekten." Elimi yüzüne uzatmıştım. Kalbim küt küt atıyordu. Tam yüzünden mahçup bir şekilde çöpü alacak iken kendi elini götürmesi ile eli elime değmişti, bayağı değmişti.
Gözleri beni bulduğunda elimi geri çektim. "Kusura bakma ya."
Derince bir nefes alıp verdi. "Tamam sorun değil kanka ya."
Kafamdan aşağıya kaynar sular dökülmüştü. Deli gibi gülmeye başladım. Yüzüne baktım hâlâ gülerken. "Kanka mı?"
Kafasını olumlu anlamda salladığında pat pat sırtına iki kere vurdum. "Akşam halısaha kaçta kanka ya?"
Elimi sırtından çektiğinde yüzünü astı. "Dalga geçme ya." Telefonu çaldığında daha bir şey diyememiştim. "Gitmem lazım benim hadi görüşürüz."
Arkasından el salladığımda burukça gülümsedim. Çocukla kanka olmuştum, trajikomik bir hâl içerisindeydim.
Telefonumu açtım ve mesajlara girdim. Bana geçen gün mesaj atan kişi gözüme çarpınca sohbete girdim. Engelini kaldırdım ve mesaj attım.
Siz = Naber? (19:15)
0537... = Vay vay vay, iyiyim sen Deniz? (19:16)
Siz = İyiyim galiba, ben de bir deniz, deniz ile bakışıyoruz işte. (19:17)
0537... = Sahilde misin? (19:18)
Siz = Evet. (19:19)
0537... = Geleyim mi? (19:20)
Siz = Gelme. (19:21)
0537... = Peki. (19:22)
Bilmediğim bu numaraya görüldü attığım an Rüzgar'dan mesaj gelmişti.
Rüzgar = Gözünün fotoğrafını atar mısın bir kez daha? (19:23)
Siz = Neden? (19:24)
Rüzgar = Bakmak istiyorum, güzeller. (19:25)
Siz = Peki. (19:26)
Dosya Rüzgar Kişisine Gönderildi...
Rüzgar = Nasıl oluyor da gözlerinden seni tanımıyorum? (19:27)
✨
Senin mallığın Rüzgar bey hsjsjrjr. O değilde karakterimi gözlerime âşık ettim hahahshdhd.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Camdaki Numara ❦ Texting
Humor❧ Tamamlandı :) Mizah #23 "Bir insanın araba camından numarasını alıp anonimi olan ilk kişi ben miydim?" ________ Siz = Günaydın selvi boylum. (09:16) Rüzgar = Al yazmam da var mı? (09:17) Siz = Neden tek selvi boyu olan Asya mı? (09:18) Rüzgar = Ta...