Rüzgar = Bana biraz kendinden bahseder misin madem konuşmak istiyorsun? (17:55)
Siz = Mesela saçlarım uzun. Boyum orta yani çok kısa değilim. Açık tenliyim. (17:56)
Rüzgar = Mesele dış görünüş değil. Tabii seni bulmam için bunlar önemli ama ben umursamam, bana biraz kendi karakterinden bahset. (18:00)
Yazdığı mesaj ile erimiş külahtan yere yapışmak üzere olan dondurma gibiydim. Tam mesaj yazacak iken karşımdaki teyze bağırdı "Kızım resmimi mi yapacaksın? Yoksa telefona mı sırıtacaksın?"
Bir senedir böyle konuşamaları bekliyorum ben teyze, derdim resim değil demek isterdim ama diyemedim. Ne yapalım? Biz de böyle geçiniyoruz işte. Telefonumu boyaların arasına bıraktım "Tamam teyze devam ediyorum."
Teyzenin resmini bitirdiğimde, teşekkür etti ve uğurladım. Artık müşteri almayacak ve Rüzgar ile rahat rahat konuşacaktım.
Siz = Neşeliyimdir, köpekleri severim. Aslında hayvanları genellikle severim. Diğer kızlar gibi pek sosyal değilim. (19:35)
Mesajlardan çıkmış boş boş dolanırken müşteri gelmişti "Pardon şu an da çevrimiçi misiniz?"
Müşteriyi başımdan savmak için gözlerim hâlâ telefondayken homurdandım "Hayır." Bir süre sonra bu sesin tanıdık bir ses olduğunu anlayınca irileşmiş gözlerimi havaya kalfırdım. Karşımda dikilen Rüzgar'ı görmemle birlikte az kalsın tabureden düşüyordum. "Nasılsın?"
Karşımdaki tabureye oturduğunda konuştu "İyiyim sen?"
"İyiyim."
Eli telefonuna gittiğinde mesaj kısmına girdiğini gördüm. Benim ile olan mesaj yerşnr geldiğinde kalbim ağzımdan çıkacak gibi oldu. Bana bildirim gelmemesi gerekiyordu. "Ayyyyy!"
Ultra harika bir oyuncu edası ile bağırdım. Rüzgar telefonu bırakmış bana baktığınds gülmemek için kendimi zor tutuyordum. "Gözüm karardı bir an." Elimi alnımdan çekip ona baktım "Telefonunu bırakta konuşalım."
Çoğu kez beni gördüğünde selam verirdi ama işi yoğun olduğu için çok az gelir otururdu yanıma.
"Ya bir kız geldi yazdı bana, benden hoşlanıyormuş. Gizemli geldi, merak ettim konuşuyorum."
İçtiğim su boğazımı aldığında kürek gibi eliyle sırtıma vurdu. O kız bendim, ben.
"Eee sonra ne oldu Rüzgar?"
"İşte en son yazacaktım sen kötü oldun kaldı öyle. Dur yazayım da ayıp olmasın."
Telefonunu çıkarıp mesaj attığında, telefonuma mesaj sesi geldi. Rüzgar'ı gözleri bana çevrildiğinde telefona bakıyordum "Annem mesaj atmış."
Sen mesaj atmışsın Rüzgar diyecek hâlim yoktu ya?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Camdaki Numara ❦ Texting
Humor❧ Tamamlandı :) Mizah #23 "Bir insanın araba camından numarasını alıp anonimi olan ilk kişi ben miydim?" ________ Siz = Günaydın selvi boylum. (09:16) Rüzgar = Al yazmam da var mı? (09:17) Siz = Neden tek selvi boyu olan Asya mı? (09:18) Rüzgar = Ta...