ÖNEMLİ ARTIK BAKIN.

4.3K 102 3
                                    

Merhabalar. Size bir kaç açıklama şle geldim. Öncelikle 9 Kasım 2019 Tarihinde sabahtan öğlen 4 5'E kadar Tüyap Kitap Fuarı'nda olacağım. Gelmek isteyenler gelebilir. Gelenler beni bulamazlar ise de bana mesaj atabilirler. Kimler gelecek?

Arkadaşlar Camdaki Numara Devam etmeyecek. Şu aralar sizlere yeni bir texting kitabı haberi vermem olanaksız. Çünkü diğer kitaplarım yani asıl basıma gidebilecek kitaplarım okunmuyor. Bir attığım texting bölümü anında okunur iken aylarca diğer kitaplarıma yorum bile gelmiyor 5 10 Tane? Bir de ben texting kitapları kısa bölümler hâlinde yazmayı seviyorum. Uzun bölümler okumak istiyorsanız, ve de beni, kalemimi seviyor iseniz neden diğer kitaplarıma birer şans vermiyorsunuz? İleri de benim popüler olacak isem eğer, bunu sağlayacak kitaplar textingler değil. İleri de texting kitaplarım basılmayacak. Lütfen bunu unutmayın. Ben cidden uzun uzun emek vererek yazdığım bölümlere yorumlar gelince çok mutlu oluyorum ama?

Şimdi sizler, kalemimi seven güzellerimi Lanetlenmiş Ruhlar Yetimhanesi ya da Beyaz Ve Diğerleri Adlı kitaplarıma bekliyorum. Asaf'ın her rengi, Eflah'ın beyazı olmak istemez misiniz? Ya da Gece saçlı kızımızın anlatımından kitap okumak, Akay'ın siyah saçlarını görmek ya da Afak'ın gamzelerine gülümsemek? Şimdi size kitaplarımdan biraz alıntılar bırakacağım.

Lanetlenmiş Ruhlar Yetimhanesi

Ruhunun alev almasından, kül olup savrulmasından korkuyordum. Çünkü ben, ben onu çok seviyordum.

Yaralı bir kuşsun Afak'ım. Pencereme konmuşsun, seni içeriye almışım, kanadını tedavi edemiyorum. Halbuki sen bana bir kez sarıldığında bile yaralarımı sarabiliyordun.

Etkileyici kelimeleri ruhuma ilmek ilmek işlenmiş gibiydi. Bir şair gibi konuşmuştu, ben de sanki onun yazdığı şiirlerdim, en güzel olanlarından. Şayet Afak bir şair olsaydı bütün şiirleri güzel olurdu.

Beyaz Ve Diğerleri

"Bembeyaz tabloya baktım. Bir insanın günah, sevap listesi gibiydi. Ya tertemiz kalacaktı ya da diğer renkleri kendine hapsedip günahkar olacaktı."

'Ben beyaz iken, o bütün renkleri barındırıyordu. Yüzü sadece siyahtı kalbi gökkuşağı, hatta dudağımdaki nar çiçeği rengi bile onun ruhunda vardı. O bütün renklerdi, ben ise sadece beyazdım. O gökkuşağıyken ben beyaz buluttum.'


Camdaki Numara ❦ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin