002 | WHY TRY

29 6 0
                                    

Ariana Grande

Sean ciągnie mnie pokoju i zamyka drzwi. Zawsze gdy jest pijany jest natarczywy.
Muszę przyznać, że kiedyś bałam się go z etyn stanie, ale z czasem się przyzwyczaiłam i to tak mocno, że teraz ani trochę mi to nie przeszkadza.

I'm loving the pain, i never wanna live without it.
[Kocham ból, nigdy nie chciałam bez niego żyć.]

Sean rzuca mnie na łóżko i namiętnie całuje. Nie ma gorszego uczucia, niż to, co teraz czuje. Chce stamtąd uciec, ale się powstrzymuje, to jeszcze nie ten czas. On mnie rani, ale wiem, ze ja robię mu to samo.

Kills me how you love me, then you cut me down, I'll do the same
[Zabija mnie sposób w jaki mnie kochasz, potem mnie podcinasz, ja zrobię to samo]

Czuję zimny oddech Sean'a na mojej szyi gdy ściąga mi koszulkę. Mówiąc „kocham cię" z jego ust wypływa woń alkoholu, która parzy moje oczy i łamie mi serce. Ciagle to samo, co noc ta sama historia, to samo piekło.

Oh baby, look at us, we've been living like angels, living like devils.
[Oh, kochanie spójrz na nas, żyliśmy jak anioły, żyliśmy jak diabły]

Sean oddala się ode mnie by ściągnąć swoje spodnie. Nie może poradzić sobie z rozporkiem, wiec wykorzystuje swój czas. Drzwi po mojej prawej są lekko uchylone. Szybko wymykam się z pokoju gdy Sean odwraca wzrok i biegnę po schodach bez zastanowienia wkładając na siebie koszulkę. Mam w tym wprawę. Wiele razy już to robiłam.

You and I redefine being love sick
[Ty i ja jesteśmy definicją chorej miłości]

Biegnę ulicą z najwyższa prędkością, jaką jestem w stanie uzyskać. Ani jedna łza nie leci z mojego oka. Uodporniłam się na ból. Kończę swój męczący maraton w domu Harry'ego. Pyta co się stało, ale ja nie chce o tym rozmawiać, wiec szybko zmienia temat i na chwile pozwala mi zapomnieć o Sean'ie.

wingless angel without a halo | hariana (harry & ariana) fanfiction Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz