7- ne benimle olursun, ne de bensiz...

745 75 13
                                    

Günün 2. bölümü, diğer bölümü atlamayın lütfen.

Bu arada sözler 10. bölümde bitiyor, ondan sonrasında sözler olmadan normal yazacağım zaten birkaç bölüm sürer :')

*

05*: Ne  benimle olursun, ne de bensiz

05*: Adımların çok uzağa gitmiyor.

05*: Baban nasıl oldu? :)

Hale: İyi

Hale Çevrimdışı

05*: Küs müsün?

Hale Çevrimiçi

Hale: Çok mu yakın hissediyorsun kendini bana?

05*: Evet.

Hale: Ben hissetmiyorum, hâlâ bir yabancısın benim için. Ve ben yabancılara küsmem.

05*: Hisset

05*: Lütfen hisset Hale.

05*: Seni seviyorum, seni deliler gibi seviyorum. Beni sev, kendine yakın hisset. En azından çabala, lütfen.

Hale: Zorla beni kendine aşık etmeye çalışıyorsun, nasıl çabalayım?

Hale: Sevecek başka birini bulamadın mı ya? Bu sefalet içinde boğulan, bir boka yaramayan, ailesi için ayakta dursa da aslında ölü bir kızı mı sevdin?

Hale: Sevme. Peşimi bırak, vazgeç benden!

05*: Öyle bir şey mümkün değil. Senden vazgeçmem için ölmem gerekiyor Hale, sen benimle bütünleştin. Yaptığım her işte, düşündüğüm her fikirde sende varsın.

05*: Benden kurtulmak için beni öldürmen gerek, güzel kızım. Ellerini kirletme, sadece tut ellerimi.

Hale Çevrimdışı

05*: Yine de bekleyeceğim seni, inanmanı.

05* Çevrimdışı (14.54)

Hale: Tamam, konuşmaya devam edeceğim seninle, ama sadece bu kadar. (04.49)

*
*

Tam da son cümleleri yazarken Suç Mahalli çalıyordu. Ben bir koşu yazdıklarımı hayal etmeye gideyim, hüzünleneyim... :') 🖤

Acıtamaz - yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin