Felicity x Oliver-
Miałaś już chłopaka ale się bałaś reakcji twojego taty. Ale potem lekko się uśmiechasz na myśl o próbie zniszczenia niezręczności przez twoją matkę Felicity. Chociaż w sumie gdyby pomyśleć... bardziej byś się bała o "Auntie" (W wolnym tłumaczeniu ciociunie) czyli nikogo innego jak Laurel. Chociaż Sara też jest przerażająca ale ona podróżuje w czasie.
Zapukałaś delikatnie do gabinetu twojej mamy w Smoak Tech. Kiedy usłyszałaś "Proszę" weszłaś ciągnąc wystraszone chłopaka za sobą. Przy biurku była twoja mama i Dinah, które obgadywały sprawy mścicieli.
-Hej Mamo-Powiedziałaś
-Hej White Angel-Uśmiechnęła się w twoją stronę
-Poznaj Luke. Jest moim chłopakiem-Wesoło rzekłaś wierząc, że twoja mama to raczej sympatyczna osoba...W porównaniu do twojego taty.
-Jak miło cię poznać kochanie-Powiedziała z uśmiechem Felicity-Mam nadzieje, że się zabezpieczacie
-M-my j-jeszcze n-nie-
-Zluzuj. Jej chodzi o aktualizacje telefonu-Przewróciłaś oczami a twojemu chłopakowi widocznie ulżyło
-Hej Felicity-Powiedział zapatrzony w telefon Sam Green Arrow-Hej WA (Czyt. ŁiAj)
-Tato! Dobrze, że tu jesteś...Poznaj mojego chłopaka Luke'a-Powiedziałaś wskazują na chłopaka. Postawa twojego taty sprawiła w jednej chwili, że stał się z "Miłego Olivera" do "Nie podchodź chuju jestem pierdolony Green Arrow i zabiję cię w milisekundę"
-Dzień dobry panie Queen-Powiedział. Queen nie zmieniając postawy zastanowił się czy się nie boi czy po prostu dobrze to ukrywa
-Czego chcesz z moim dzieckiem?-Spytał swoim "Mrocznym głosem"
-Niczego sir. Ja po prostu chce z nią być-Odparł wzruszając ramionami. Nie boi się. Felicity zaproponowała herbaty.
Twoja mama bardzo go polubiła ale twój tata...Miał złe przeczucia
Clark x Lois-
Dzisiaj Clark odbierał cię ze szkoły. Kiedy wychodziłaś zobaczył, że szłaś i swobodnie rozmawiałaś z jakimś chłopakiem. Na pożegnanie się z nim przytuliłaś i podeszłaś by od razu wejść do auta.
-Hej Hope-Powiedział i uśmiechnął się
-Hej Tato-Mruknęłaś przekładając plecak by było wygodniej
-Co to był za chłopak?-Spytał odjeżdżając z szkoły
-Ah, to był Archie-Wzruszyłaś ramionami
-I jesteście parą-Zaśmiał się a kiedy na niego dziwnie spojrzałaś dodał-Super słuch. Nie zapominaj, że cię pilnuje
~~~~~~~~~~~~~~~~
Ogólnie proszę o przeczytanie i nie olanie tej notatki. Ogólnie postanowiłam, że usunę Hal i Carol, bo nie mam na nich zawsze pomysłu. I jeszcze 2 sprawy
1. Usunąć Supermana i Lois?
2. Kuzynka (Która nie chce być znaleziona xd) prosiła, by dodać parę osób z Avengers i mówiła konkretniej o Natashy i Tony'm. Czy w ogóle mam ich dodać? (Jako postacie same w sobie dość dobrze znam więc o to się nie martwcie) Czy dodać kogoś jeszcze z Marvela (Deadpool xd) albo Dc jakieś pary?
Tylko proszę by pary to nie były typu Batman i Joker, bo takie prośby będę przeze mnie ignorowane
CZYTASZ
Dc i Marvel Rodzicielskie Preferencje
FanfictionW tych preferencjach wcielasz się w córkę Bohatera/Bohaterki Dc Comics lub Marvela. Jest to pierwsze tym podobne na polskim Wattpadzie więc mam nadzieje że nie będzie to kompletna porażka. Występują -Flash x Patty Spivot -Batman x (Selina Kyle) -Sup...