Kod Adı: Aşk - 5

102K 4K 488
                                    

KOD ADI: AŞK

Yazar:Şehnaz

Bölüm: 5 (Canımı Yakarsan Canını Yakarım...)

 

"Cüneyt!" diye bağırdı. Üzerinde ki adamın ölmemesini diliyordu.

Üzerinde hareketsiz Duran adama sadece bakakaldı. Nefret ettiği, gıcık bulduğu patronu onun için hayatını tehlikeye atmıştı. Genç kızı kurtarmak için. Bir çalışanını kurtarmak için. Gözyaşlarına hakim olamamıştı. Ona bir şey olursa kendini asla affetmeyecekti.

"Cün..Cüneyt!" kısık ve titrek bir sesle patronuna seslendi.

"Cü..Cü..Cüneyt..lütfen.."  Cüneyt kafasını kaldırmamıştı yerden. Bir süre öyle kaldı. Genç kızın mükemmel kokusunu farkında olmadan içine çekiyordu.

"Cüneyt lütfen uyan söz bir daha sana karşı gelmeyeceğim. Ne istersen yapacağım." Genç adam bunu duyunca farkında olmadan gülümsedi. Bu çok iyi olurdu.

"O kadar çok konuşacağım ki sen artık çok konuştuğum için benden şikayetçi olacaksın." Genç adamdan gene ses yoktu.

"Cün..eyt lütfen.. bir kişiyi daha kaybedemem. Lütfen.." sesi sona doğru bir fısıltıyla çıkmıştı.

"Yardım edin." Bagıran genç kız yavaş bir şekilde Cüney'ti üzerinden kaldırmaya çalıştığında genç adam kafasını kaldırıp ona bakmıştı. Yüzünü avuçlarının arasına alarak genç kızı sakinleştirmeye başladı.

"Hışşş iyiyim tamam mı?" genç kız patronunun yüzüne dokundu. Kaşı çatlamıştı. Elleriyle yüzünü okşadı.

"İyi misin?" 

"Sen İyi misin?" genç kız onun sorusunu es geçti

"Canın acıdı mı?" Cüneyt gülmemek için kendisine zor hakim oldu. Derin gerçekleri öğrendiğinde yapacaklarını gerçekten merak etmeye başlamıştı.

"Ben iyiyim sen nasılsın?"

"İyiyim bir şeyim yok. Ama senin kaşın çatlamış."

"Acımıyor bile." Ayağa kalkan Vural genç kızın kolundan tutarak ayağa kaldırmış ve şirketin içine tekrar girmişlerdi. Derin'in arabası istese de şimdi gelemezdi. Çünkü yolda arabanın tekerleğini patlatmışlardı. Bu durumda Derin ona kalmıştı. Asansöre binip genç adamın odasına girdiler.

Genç kız hemen çantasından peçete çıkartıp patronunu oturtmuştu.

"Derin abartma iyiyim."  Genç kız onu dinlememiş kaşını temizleyip çantasından hep bulundurduğu yara bandını çıkarttı. Ve yavaş bir şekilde genç adamın kaşına yapıştırdı.

"Acıdı mı?" en masum haliyle sormuştu. Genç adam gülümseyerek onu izledi. Çenesinden sıkarak güldü.

"Çok acıdı. Biran bayılacağım sandım."

"Polisi arayalım?" Derin çantasından telefonu çıkartıp polisi arayacakken Vural engel olmuştu.

"Polisi aramadan önce sana sormam gereken birkaç soru var."

"Sırası değil."

"Tamda sırası adamlar o bombayı sana attılar." Genç kız kaş çatmıştı. Kimin onunla nasıl bir derdi olabilirdi ki?

"Yanlış görmüşsün."

"Hayır istersen kameralara bakalım. O bomba sana atıldı. Seni korkutmak istediler."

Kod Adı: AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin