Kod Adı: Aşk
Yazar: Şehnaz
Bölüm: 12(Oyun Bitti Geriye Sadece Aşk Kaldı!)
Genç kız karanlık odada başının üstünde sadece yüzünü aydınlatan ışığa baktı. Bu durumlara gelecek bir kız mıydı? Sevdiği adam tarafından ifadesi alanacak biri miydi? Arkasından oyunlar oynanacak, dalga geçilen kız mıydı? Nasıl bir günah işlemişti ki. Cezasını böyle çekecek..
O iki yalancı, düzenbazı öldürmek istedi. Ama değmeyeceğini anlamıştı. Kendini yormaya değmezdi. Şuan her şeyi bir kenara bırakıp babasını düşünmeliydi. Bir zamanlar sevdiği adamın dediği gibi o hiçbir zaman burada olmamıştı ve babasının ne iş yaptığını bilmiyordu. Ama inanıyordu ki bu işin içinde başka bir şey vardı. Babası kötü biri değildi. Hele amcası hiç değildi..
Odanın kapısı açılınca kafasını kapıya doğru çevirdi. Gelen Cüneyt'ti. Pardon Vural..
Genç adam kendinden emin adımlarla yanına gitti. Ve karşısında ki sandalyeye oturdu. Derin keskin bakışlarını genç adama sabitledi. Ne yani şimdi sevgilisi tarafından ifadesi mi alınacaktı? Ne kadar da komikti. Aslında hala sevgililerdi. Kimse kimseden ayrılmamıştı. Kendine gel Derin olmayan bir ilişkiydi. Cüneyt öldü. İlişkiniz bitti.
"İşimizi zorlaştırma Derin bildiğin ne varsa anlat."
"Bildiğim tek bir şey var oda senin tam bir şerefsiz olduğun." Diyebildi.
"Sınırını aşma."
"Aaa bide bana yeni hayatımda insanlara güvenmememi öğrettin."
"İyi bir şey senin için."
"Tabi senin gibi piçlere bir daha kanmamayı öğrendim."
"Baban ile ilgili ne biliyorsan anlat."
Genç kız cevap vermedi. Verecek bir cevap bulamadı. Babası ile ilgili hiçbir şey bilmiyordu ki?
"İşimizi zorlaştırma demiştim sana." Genç kız sadece ona bakıyordu. Bakışlarını bir kez bile olsa çekmedi. Sadece izledi. Onun öfkeden çıldırmak istercesine izledi. Patlamasını istedi.
Genç adam masaya hızla vurdu. Masanın üzerinde pet bardağın içinde duran su yere düşüp döküldü. Derin o su gibi olmak istedi. İçinin o pet bardak gibi dökülmesini istedi. Tüm dertlerin, acıların boşalmasını istedi. Ama olamazdı. Derin bir nefes alıp tekrar Vural'a baktı. Nasılda öfkeliydi.
Yüzüne dokunup öfkesini dindirmek istedi. Ona sarılmak istedi. Ama yapamazdı. O sevdiği adam değildi. Onu kandıran şerefsizin tekiydi.
"Derin lanet çeneni aç ve konuş." O kadar çok bağırmıştı ki dışarıda onları izleyen Pınar ve Mert daha fazla duramadılar ve içeriye girdiler. Genç kız gelenleri görünce şok olmuştu. İşte buna şaşırmıştı. Ama bir şey demedi. Sadece onları izledi.
"Vural sakin ol lütfen."
"Sen çık biz devam ederiz." Genç adam sert bir bakış attıktan sonra odadan çıkarken kapıyı çarpıp çıkmıştı. Şimdi Adnan Erbay'ın yanına gidebilirdi.
Odaya girdiğinde Mazhar ve Taner yaşlı adamın ifadesini alıyordu. İki adamın yüz ifadesine baktığında şaşkınlıkla adamı izlediklerini gördü. Daha doğrusu dinlediklerini..
"Sen şimdi bize uyuşturucuları çaldırtıp daha sonra gizlice devlete teslim ettiğini mi söylüyorsun?" Mazhar tek kaşını kaldırmış yaşlı adama alay edercesine bakıyordu. Taner gülümseyerek yaşlı adama eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Aşk
RomanceKod Adı Aşk'tı. O Vural Karalı idi. Oyunlar adının bir parçası olmuştu. Bu sefer Cüneyt karakteriyle, genç bir kızın kalbini çalacaktı. Sahtekarlıkla, kandıracağı kurbanı Derin Erbay saf güzelliğiyle onu cezbecek ve yasakların son raddesine getirec...