KOD ADI: AŞK
YAZAR: ŞEHNAZ
BÖLÜM: 25 (İçi AŞK Kokan Ev..)
Her şeyi arkasında bırakarak tekrar gitmek bu sefer o adam bunu kaldıramaz yıkılırdı. Ve Derin onu bırakıp gitmek istemiyordu. Bir kez daha bırakamazdı. Bunu kendisi de kaldıramazdı.
"Ne..Nereye?"
"Biz gidiyoruz Derin sen sevgilinle burada kalabilirsin." Sert sesi genç kadını kırıyordu.
"Seni seven kadını görmezden gelip evlenemezdim. Hem de sen onu seviyorken."
"Ben seni de sevdi.."
"Hayır, Tugay sen beni sevmiyorsun."
"Doğru sen beni sevmediğin için benim de seni sevmediği mi düşünüyorsun."
"Gidiyorsun artık ben sana sadece şunu söylemek istiyorum. Eğer Vural olmasaydı da nişanlın ortaya çıksaydı. Evlenmekten vazgeçecektim. O seni hala çok seviyor. Ömrünün yarısını oğluyla beraber seni bekledi. Bunu nasıl görmezden gelmemi beklersin."
"Görmezden gelmeni.."
"Ne desem senin için boş hayatında mutluluklar.." odanın kapısını açıp ağlayarak çıkıp gitmişti. Kendi odasına girdiğinde Rozerin'i gördü.
"Derin kusura bakma haber vermeden odana girdim ama Tugay gideceğimizi söyleyince.."
"Sorun değil." Gözyaşlarını silerek genç kadının karşısına geçti.
"Tugay dün gece çok sinirliydi. Yüzüme bakmadı bile. Ve sana değer verdiği çok belli oluyor." Derin'e baktı. Dudaklarını ısırıyordu. "Ve bizim mutluluğumuz için dün akşam ilişkiyi bitirdiğini biliyorum. Derin bunu yapmak zorunda değilsin."
"Neden Rozerin?" bunun cevabını merak ediyordu.
"Siz evlenecektiniz. Düğününüze birkaç gün kalmıştı."
"Sizde evlenecektiniz."
"Derin sen gerçekten mükemmel bir kadınsın ve gerçekten..gerçekten çok güzelsin. Tugay seni..seni.."
"Ben Tugay'ı aldattım Rozerin. Olmayacak bir ilişkiydi. Mükemmel değilim. Mükemmel olan ikinizsiniz. Oğlunu al ve o adamla evlen inan seni hala çok seviyor. Sadece yorgun bu aralar ve hak vermeliyiz. Sevdiği kadın ve oğlu hayatta nişanlısı onu aldattı. Tugay çok zor bir dönemde.."
"Yalan söylüyorsun. Seni bıraksın diye bir yalan uydurdun."
"Ben Vural'ı seviyorum." Rozerin genç kadını süzdü.
"Tugay peki?" güldü Derin.
"Imm Tugay mı? Sanırım birbirimize iyi geldiğimiz için sevdiğimizi sandık. Bizden olsa olsa iki arkadaş olunur."
"Gerçekten mi?" gözleri parlamıştı.
"Gerçekten.." Rozerin hiç beklemeden genç kadına sarıldı. Bu çok güzel bir haberdi. "Sen gerçekten iyisin Derin."
Derin gülümsedi. "Kesin öyledir.." diyerek geçirdi içinden.
"Ben gideyim artık.. Tugay..Tugay beni bekliyordur şimdi." Odadan hızlı adımlarla çıktı. Derin kendini koltuğa atarak gözlerini kapattı. Bu durumda Tugay ortaklığı da bozardı. Ve babası her şeyi öğrendiğin de ikisi için çok kötü olacaktı.
Babası belki Vural'ı gönderirdi. Gerçeği sevdiği adam hafife alınacak biri değildi. İstediğini yapan biriydi. Bunu Mazhar'dan duymuştu. Çoğu zaman ne isterse onu yapardı ve kimse karışamazdı. Vural Karalı tehlikeli bir adamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Aşk
RomanceKod Adı Aşk'tı. O Vural Karalı idi. Oyunlar adının bir parçası olmuştu. Bu sefer Cüneyt karakteriyle, genç bir kızın kalbini çalacaktı. Sahtekarlıkla, kandıracağı kurbanı Derin Erbay saf güzelliğiyle onu cezbecek ve yasakların son raddesine getirec...