2.Bölüm

91 16 12
                                    

Arkadaşlar merhaba bölümler 1 hafta sonra gelecek. Çok az yorum ve oy var . Sizden istediğim bu kitabın beğenilmesini sağlamak. Yorum ve oy veren herkeze teşekkür ederim. Sizleri çok seviyorum😘

Canımı yaktın diye ben de başkasının canını yakacak değiIim. Tam aksine onu öyIe mutIu edeceğim ki yerinde oImadığın her güne Ianet okuyacaksın!

Fatmanın ve benim evimiz yakın olduğu için bereber eve gitmeye başladık. Fatmaya sormak istediğim bir soru vardı ama yanlış anlar diye birşey diyemedim. İç sesim 'ya hira sor işte hadi eğer sormazsan gece uyayamayacığını biliyorsun' iç sesim beni ikna etmeye çalışırken kendimi tutamayıp "fatma sence melih nasıl biri?" Dediğimde şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.

İç sesim ' aferin hira işte bu ' off bu iç ses yüzünden gaza geldim. Şimdi yanlış anlamaması için "fatma biliyorum saçma bur soru sordum saymadım say" dediğimde bana bakıp kahakaha atmaya başladı. Neden kahkaha atığını anlamadım açıkçası. Uzun sürmedi kahakaha atması .

Güldürürecek bir şey mi sordum yaa. Fazla beklemeden "fatma ne gülüyorsun ?"dedeiğimde biraz sakinleşmiş olacak ki "hira pat diye bu soruyu sorunca birde yüz ifaden çok komikti" diyince Allahım yanına geliyorum. İlk defa bir arkadaşıma rezil oldum.

Ama birşey diycemde yüz ifademde ne var. İç sesim yine devreye girerek 'ben sana rezil ol diye söylemedim tamam mı kendin salak gibi pat diye sordun benim suçum değil hira' dediğinde iç sesim , kendimi öldüresim geldi. Fatma " bilmiyorum hira  melih garip biri çözemedim onu yakında daha iyi tanırız birşey söylemek için daha erken" dediğinde ona hak verdim

Fatma eve kadar eşlik ettiğinde ona teşekkür edip eve girdim. Evimiz iki katlıydı . Eve girdiğimde kimse yoktu. Tabi ya bur yere gitmişlerdi. Kisa bir duş aldıktan sonra giyinmeye başladım. Aç olduğumu fark edince aşağı inip mutfaktan kendime atıştırmalık bir şeyler yedim. Mutfakta işim bittikten sonra aklıma gelen fikire gülümsedim.

Salona geçip bilgusiyarı açtım. Bilgisiyardan korku filmi açmadan önce kapıları , pencereleri kapatıp  ve ışıkları söndürüp korku filmini başlatım. İlk başı korkutucu olmasada sonlarına doğru gerçekten korkutucuydu. Ben her zaman korku filmi izlediğim için korkmuyordum.

Bu arada manyak yada deli değilim. Bir çoğunuz böyle düşündüğünüzü düşünüyorum. Korku filmin adı =DİSCARD (herkeze öneririm💚). Uykumun geldiğini hissesince yatak odama yönlendim. Hiç yorganı üstüme atmadan uyuya kaldım.

Sabah kalktığımda saat 8:30'tu. Ya inanmıyorum okula geç kaldım. Hemen banyoya girip elimi yüzümü yıkayıp okul ünüformamı giydim.
Saçımı salık bıraktım. Zaten saçımla uğraşak kadar vaktim yok. Bu sefer telefonumu ve kulaklığımı almayı unutmadım. Tam kapıdan çıkacaktım ki annemin o güzel sesi kulağıma ilişti. "Hira niye kahvaltını yapmadın nereye güzel kızım ?"dediğinde annemin beni önemsemesi hoşuma gidiyordu .

Fazla bekletmeden "şey anne okula geç kalıyorum kahvaltı yapmaya  zamanım yok" dediğimde bana kızgınca bakıp elime bir miktar para sıkıştırdığında "anne benim param var giderken alırım bir şeyler paranı alır mısın?" Dediğimde annem "kızım sadece yemek için vermiyorum ki bişey lazım olur al yinede belli olmaz"dediğinde sadece "peki anneciğim" diyip annemin yanağından öpüp dışarı çıktım.

Yolda kulaklıkla  müzik dinlerken birinin koluma girdiğini hissetiğimde irkilerek o kişiden uzaklaştım. Bircenin olduğunu fark ettim. İyide birce buralarda oturmuyordu ki " birce günaydın senin evin buralarda değildi yanlış hatırlamıyorsam "dediğimde birce  gülümseyerek "sanada günaydın hira teyzeme uğramıştım" dediğinde "anladım" demekle yetindim.

Yol boyunca hiç konuşmadan okula varmıştık. Sınıfa gitdiğimizde birce "hira ben senin yanında otutiyim mi?" Dediğinde "tabi oturabilirsin ama derste konuşmamak şartıyla "dediğimde bircede kafasını salladığında sırama doğru ilerledik.

Yine sıramda oturan.melih ve kızlar. Artık sinir olamaya başlamıştım. Melihe ve şu sürtük kızlara . Yetti ya bu ne. Bunlar nasıl zeki aklım almıyor. Sırama geldiğimde "melih kalkar mısın? sıramdan "dediğimde beni süzüp "niye" dediğinde "birce oturacak"dediğimde zaten anlayışla karşılasa dişlerimi kırarım.

"Olmaz burası benim yerim " dediğinde "Allah Allah tapusu var mı?" Dediğimde sinirlendiğimi fark etti ve bir kaşını kaldırdı ."Ben varken tapuya gerek yok" dedi. Ne diyordu bu kendini beğenmiş maymuncuk. " Bak melih müdüre giderim" dediğimde sıraya daha çok yayılıp bacak bacak üstüne attı.

"Git söyle git durmasana "dediğinde bende "müdürden korkmuyor musun?" Dediğimde melih olacak şahıs " korkmak mı?" Dediğinde gülmeye başladı. Bende ona zavalı gibi bakmaya çalıştım. (Biraz bende hava yapiyim dimi😂)

Bu çocuk benimle oyun oynuyordu galiba . Suç bende bende mal gibi onu izliyorum. Melihi izlemeyi bırakıp müdürün odasının yolunu tutum. Sinirden kendi kendime söyleniyordum. Melih peşimden geliyor mu diye arkama baktığımda onu göremedim.

Onu göremediğimde biraz olsa bile sakinleştim.önüme döndüğümde biri bana çarptığında yere serildim. Daha ne olduğunu kavrayamazken o kişiyi çoktandır sövmeye başlamıştım. Ama bu ne ya herşey beni buluyor. Bana çarpan kişinin kim olduğuna baktığımda sınıfımdaki bir erkeğin olduğunu farkettim. Mal gibi yüzüme bakan çocuk "şey pardon bişey oldu mu ?" Dediğinde çatık ya ,yok bide olmadı .

İsmini bilmiyordum daha çocuğun yani isimlerini ezberleyemezdim dimi ama . Bu düşümcelerimden vazeçip çocuğa baktım . Fazla bekletmeden " tamam sorun değil " dediğimde hafif bir tebesüm edip gülümsedi.

Birşey söyliycem ama,  iç sesim devreye girerek 'bişey dedin ' dediğinde iç sesimin çok soğuk espirilerin yaptığını anladım. Bu çocuğun  Gamzeleri var. İşte bir erkekte aradadığım özellik. İç sesim ' hira sen erkeklerden nefret etmiyor musun?' Dediğinde ben sadece aradığım özellik dedim.

Neyse çocukla vedalaştıktan sonra müdürün odasına doğru gitmeye başladım. Müdürün odasına vardığımda kapıyı tıkladım. Müdürün ismi Murat Çayırlı❤. Murat hocanın "gir "demesiyle odaya girdim. Murat hocaya herşeyi anlatığımda biraz düşünmüş olacak ki" bak hira kızım herşeyi aranızda çözebilitsiniz "

nasıl aramızda çözücez ya bana laf yetiştirmekten başka hiç birşey yapmıyor. "Ama hocam.." odaya birinin kapıyı çalmadan girdiğini gördüm. Karşımda bir adet melih gördüm. Ne olduğunu anlamadan kendimi melihin kucağında buldum.

İNTİKAM PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin