5.Bölüm

52 6 12
                                    

Merhaba arkadaşlar çok geç bölümleri attığımın farkındayım. Liseye geçtiğim için bölümleri ara sıra yazmaya çalışıyorum ama bu çok zor oluyor malesef . Lütfen beni affedin
Sizleri çok seviyorum💕
İyi okumalar☺️

Bazen alabileceğin en büyük intikam; affetmektir ve bazen karşındakine verilebilecek en güzel cevap; gülüp geçmektir

Bu mesaj acaba kimdendi diye merak etmiyorum değil ama kokusu yakında çıkacaktı. Aklıma bir isim geldi ama o mu?
Bilmiyorum acaba Melih mi ? diye teredüte düşmüyorum değil . Melihten herşey beklerim. Ama kim bu kadar iğrenç birşey
Yazabilir ki . Bu düşüncelerimi bırakıp ders çalışmaya başladım.

Dersimi bittirdikten sonra saatin 12.12 geçtiğini gördüm . Yatağına girip uyudum. Sabah olunca kalkıp banyo'ya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp okul elbiselerimi giydim. Bugün cuma günüydü. Melih'e bugünde idare edecektim başka çaresi yoktu .

Mümkün olursa 'da onun yüzünü görmemek için elimden geleni yapacaktım. Aşağı inip masaya oturdum kardeşim okula gittmişti bile . Sesiz bir kahvaltı geçirdikten sonra çantamı alıp okula gittim . Tabi çıkarken de kulaklığını almayı unutmadım.

Okula giderken müzik dinlemek bana çok iyi geliyordu. Okulun içine girdim. Sınıfa girerken sınıfa bir göz gezdirdim. Daha bir kaç kişi gelmişti. Sırama oturup telefonla uğraşmaya başladım. Instagram'a girdiğimde melih'in fotolarını gördüm.

Üstü çıplaktı fotoda ne kadar'da egolu gözüküyordu ya .melih'in profil fotoğrafına girdim. Fotoğrafların beğenilerine girdiğimde oldukça fazlaydı. Bu sefer yorumlara girdiğimde ise kızların resmen hepsi melih'e asıldığını gördüm.

Bu pek umrumda olmasada fotoğraflarına bakıp bazılarını beğendim. Bu içimden gelmişti. Yanımda bir gölgelik olduğunu görünce kafamı kaldırıp kim olduğuna baktım. Bu melihti. Bana gülerek bakıyordu. Ben sesiz kalmayı tercih edip onun ne diyeceğine odaklandım.

Melih "vay  benim resimlerimi mi? beğeniyorsun" dediğinde işte şimdi yerin dibine girdim ne yapıcam ya ne diyeceğim diye düşündüm ve fazla onu yanıtsız bırakmayarak "ya acıdım sana kimse senin fotolarını beğenmemiş eee tabi insanın önünde böyle maymun suratlı ve öküz çıkarsa tabi beğenmez bende dedim ki en azından ben beğeniyimde sevap işlerim belki dedim kötü mü? yapmışım" Melih alaycı bir ifade yüzüne koyarak bana bakıyordu.

Melih" bence senin gözün kör , bak bi bakalım Beğenilerim kaç ?"dediğinde bu sefer kaçmayı tercih ettim . Zaten ne diyebilirim ki inkar edemezdim . Salak kafam bende niye beğendiysem fotoları offff .sıramdan kalkarak sınıftan çıktım ama çıkmadan önce kulağıma bir ses ilişti. Melih" kaç sen kaç seninle çok eğleneceğiz"dediğinde arkana bile dönmeden ilerledim. Biriyle çarpışmıştı.

Ne kadar 'da  saklarım ya bu sakarlığınla bana Nobel ödülü verecekler . Kime çarptığıma baktığımda bir erkek gurubunu gördüm . Okulda bunları hiç görmemiştim . Bana çarpan çocuk "biraz yavaş olsana ya bir yere mi? Yetişeceksin güzelim" dediğinde o son kurduğu güzelim kelimesi beni çok sinirlendirmişti.

Bende"ben senin güzelin felan değilim sen kimsinde benimle böyle konuşuyorsun " arkadan bir çocuk "Ali bırak kızla uğraşmayı Melih bizi bekliyor" dediğinde ben şok ya iptal . Bunlar melih'in arkadaşları mıydı? İnanmıyorum. Ben "siz melih'in arkadaşları mısınız?" Dediğimde birisi "evet" dedi.

İçlerinden biri "sen nerden tanıyorsun melihi?" Dedi . Bende fazla lafı dolandırmadan "boşver" diyebildim. Demeki  Melih bundan bahsediyordu.kantine inip bir kahve aldım .  Birceye , fatmaya ve beyzaya mesaj attım.

Kantine gelmeleri için fazla bekletmeden geleceğini söylediler. Dersin başlamasına 15 dakika vardı. Dersimiz fizikti en sevdiğim dersti ve yazılılarımız bugün açıklanacaktı .
Yanıma yaklaşan Fatma ,beyza ve birceye gördüm. Masaya oturup sohbet ettik. Onlarda olmasa bu okulda yapayanlızdım .

15 dakika bitmiş sınıfa doğru gidiyorduk. Sınıfa girdiğimizde Melih ve melih'in  arkadaşları bana bakıp gülüyordu. Beyza "Hira bunlar niye sana bakıyor?"dediğinde bende"bilmiyorum" dedim. Sonra melihin arkadaşları bana doğru geliyordu. Adını daha yeni öğrendiğim Ali kulağıma yaklaşıp  
"Tanıştığıma memnun oldum"dedi.

İNTİKAM PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin