1.BÖLÜM

143 15 4
                                    

Merhaba arkdaşlar elimden geliniceye kadar güzel yazmaya çalıştım. İnşallah
Beğenirsiniz. Bol bol yorum atmayı unutmayın. Düşüncelerinizi çok merak ediyorum. Oyda verirseniz sevinirim iyi okumalar 💙💚

İntikam aImayı sevmem ama, ödeşmek adettendir!

Sabah alarımın sesiyle kendimi  yerde buldum. Hizlıca kalkıp banyoya girdim . Özel ihtiyaçlarımı giderdikten sonra aşağı indiğimde herkez masaya oturmuş beni bekliyordu. Bu arada okulumun ilk günüydü. Herkez gibi heycanlı veya çok mutlu değildim.

Kahvaltımı yaptıktan sonra hızlıca evden çıktım. Telefonumu ve kulaklığımı unutuğumu fark edince üşene üşene eve geri dönmek zorunda kaldım. Telefonumu ve kulaklığımi aldığımda okulun yolunu tutum. Yolda kulaklıkla müzik dinlerken arkamda bir korna sesini duydum.

Arkama döndüğümde bir araba göremedim ve acaba ben mi? yanlış duydum diye düşünürken düşündüğüm şeyin saçma olduğunu düşünüp yoluma devam ettim.Okula vardığımda nedensizce biraz heycanlanmıştım.Okula girmeden önce sınıfa girdiğimde en arka pencere tarafına oturacaktım.

Adımlarımı bahçeye yönlendirirken sınıfa girdim ve dediğim gibi en arka pencere tarafına oturdum.Artık yavaş yavaş herkes gelirken sıraların hepsi dolmuş herkes heycanla hocayı bekliyordu.Sınıfın içine birinin girdiğini görünce ister istemez gözüm kapıya kaymıştı.

Kapıdan bir genç çocuk girince bütün kızlar arasında konuşmaya başlamıştı.Çocuğu yakışıklı buldular herhalde.Bence sandığı kadar yakışıklı  değildi.Henüz ismini öğrenmediğim çocuk yanıma gelip"yanıma oturabilir miyim?" dediğinde şaşırmadım aslında çünkü hiç bir yer boş değildi. Kafamı salladığımda anladı ki yanıma oturdu. Hoca geldiğinde bu hafta boyunca tanışacağımızı söyledi.

Teker teker tanışırken sıra bana geldi. Tabi hoca ebediyat hocası kendimi tanıtığımda hoca ekstra bir soru sordu. "Peki hira 3ay tatilinde ne yaptın? dediğinde kitap okudum ve kitap yazdığımı söyledim.Şaşırmış olacak ki "Normalde kimse kitap okuyupta kitap yazmaz"dediğinde bende "kitaplara ilgim var " dediğimde beni sevmiş olacak ki bir soru daha sordu. Bu ne abi hoca ne kadar soru soruyor. Yinede sıkıldığımı farkettirmedim.

Hoca " hiracığım en çok neyden nefret   edersin?"dediğinde hocayı fazla bekletmeden "böceklerden ve erkeklerden nefret ediyorum "dediğimde bütün herkezin bana baktığını hissedebiliyordum. Hoca "niye erkeklerden nefret ediyorsun?" dediğinde bende " bilmiyorum erkeklere karşı bir ön yargım var" dediğimde hoca "hmm peki " demekle yetindi. Yanımaki şahısa sıra geldiğinde kendini tanıtmaya başladı. Yanımdaki şahısın isminin Melih Arslan olduğunu öğrendim.

Tuhaf olan şey sadece isminin ve soy ismini söylemesiydi. Herhalde fazla konuşmayı sevmiyordu. Zaten serseri bir tipi vardı. Zil çaldığında bahçeye doğru ilerledim. Keşke gitmez olaydım. Melih  ve yanında oturan kızlar . En çok neye sinur oluyorum biliyor musunuz? Kızların erkeklere yavşaması.

Yanıma birinin geldiğini fark edince kardeşimin yani melisanın geldiğini gördüm  ve bana "ooo aşık mı oldun?" dedi. Bende " neee melisa nerden çıkardın ben kim aşk kim hem ben zaten erkeklerden nefret ediyorum bilmiyor musun?"
Dediğimde bana "hıhıhı kesin öyledir abla kesin" dediğinde dalga geçtiğini anladım. Bende "hem sen niye buraya geldin" dediğimde melisa " ev anahtarını getirdim" bende " niye " dedim. Melisa " annemlerle beraber akşam bir yere gidecekmişiz "
bu arada ben gezmeyi sevmeyen biriyim. Aslında bu biraz iyi olurdu, kafamı dinlerdim. Bende" tşk melisa hadi bb" dediğimde melisa kızmış gibi yapıp "ya abla ben sana o kadar anahtarı getiriyim sen doğru dürüst teşekkür etme" dediğinde dudaklarını büzdü.

Allahım bir kız bu kadar tatlı olabilir miydi? "Her neyse git bebeğim" diyip yanağından öptüm. Melisada " ya hira abla küçük çocuk gibi öpme beni" dediğinde bu haline ikimizde kahkaha atmıştık. Tabi kahkaha atmamızla birlikte melih bize bakmış dikkatli bir şekilde bizi süzüyordu. İçim kıpır kıpır olurken melihe bakmayı kesip melisayı gönderdim.

Tenefüs bittiğinde melihle beraber sınıfın içine girdik  ve nedense onun yanina heyecanlanıyordum. Kendimin topatlayıp sırama oturduğumda devam ettik tanışmaya. Ebediyat hocanın adının (Yücel Eşki ❤) olduğunu öğrendim. Yücel hocaya içim ısınmıştı ve çok tatlı bir hocaydı. Bugün böyle geçtiğinde kendime iki arkadaş bulmuştum. İkiside kızdı.

Fatma ve birce ile kaynaşmıştık  ve çok iyi anlaşmıştık. Yanlarında bir kız  daha vardı adı bildiğim kadarıyla beyzaydı. Beyzaya biraz içim ısınmamışsada sevmiştim.

İNTİKAM PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin