capitolul 2❤

112 8 0
                                    

Eu: Nu pot sa cred ca am reusit sa ii fac o poza !! Am noroc ca nu e prin scoala noastra , cel putin asa cred!
L: Ar fi tare sa fie !!*spune razand*
Eu: YA!!!*spun nervoasa* tu cu cine tii!????
L: Scuze !Scuze!*spune încă razand*
Eu:Hahahaha ! Am uitat sa rad ! Vezi sa nu iti cadă dinti de la atata ras !!!*spun cu zâmbetul pe buze stiind ca ea ține foarte mult la zambetul sau*
L: YA! Nu e amuzant!*spune bosumflata*
Eu:Ai dreptate ,nu e! * spun si după 10 secunde izbucnit amândouă în ras *
L: Ce facem azi ??
Eu: Nu stiu !
L: Pai eu .........*si vad ca e trântit la pământ de catre cineva *
Eu: CE DRACU!!!????? YA!! UITATE PE UNDE MERGI!!
X: Ai grija ce vorbesti prințesa, ca eu nu sunt Taehyung sa îmi faci poze când vrei tu !!
L: YAAA!!! TE MANACA! DUPA CE CA MAI DAT JOS MAI SI COMENTEZI !
EU: DAR CINE ESTI MA ROG DE TE UMFLI ASA IN PENE !??
X: Nu pot sa cred ca nu ma cunosti !
Eu: Da ca tu ESTI vre-o vedetă si mna, trebuie sa te cunosc !!!
X: Poți sti ca sunt!!!
L: Daaaaaa !!!*spune si isi da ochi peste caap* Cris, (Asa îmi spune ea de obicei) el este Park Jimin , este in clasa cu mine si face parte dintr o trupa de băieți pe nume BTS! Si este si cel mai mare playboy din scoala împreună cu amicii sai!* imi zice asta in asa fel incat sa aud doar eu*
Jm: Încântat Cris !*si imi întinde mâna *
Eu : Doar prietenii imi spun Cris! Restul imi spun Cristal , asa ca te rog sa nu folosesti acel cuvant ! INTELES!!
El doar se uite la mine si face un zâmbet in colțul guri ,după care face cu mana cuiva . Eu cu Luna ne uităm curioase in spate , iar când vad cui ia facut cu mana imi pica fata . Luna doar isi da ochi peste cap , semn ca îl cunoaste .
Eu: Il cunosti!??* spun surprinsă*
L: E in clasa cu mine !
Eu: NU CRED!
L:Ce !??De ce??
Eu: E băiatul cărui i am facut poza !
Eu: Ce!!!?????? MOOORRRRRR!!!* Si începe a rade cu pofta *
Eu doar dau ochi peste cap si ma întorc sa vad ce se intampla între cei doi .Se pare ca si el ma observat . De unde stiu ? Pai se îndrepta spre mine! Ce fac !?? Trebuie sa o sterg de aici !
Eu:Am......Luna....Eu.....am.....Trebuie. .....sa ....ammmmm....am ceva de facut....mda....Pa!*Si dau sa plec dar cineva ma prinde de mana si ma întoarce *
Y: Hey! De ce pleci?? Nu ma saluți?!* spune si zambeste*
Eu: Am...Hei....ba da...doar ca eu...ammmm
Y: Eu sunt Taehyung! As vrea sa vad cum o cheamă si pe fata care mi-a facut poza ! *spune si imi face cu ochiul*
L:AHHHHHH!! Ea e Cristal ! Bine gata ai cunoscuto acum pa!
Spune si vrea sa ma ia de mana sa plecăm . Dar atunci imi trece in gand . As putea sa il rog sa fie iubitul meu fals pentru o vreme . Asta e sansa mea ca sa ma creadă celelalte doua fete . Asa ca imi trag mana din stransoarea Lunei, Il iau pe Taehyung si plecam in curtea scoli.
Eu:Amm......scuze....pentru asta, dar trebuie sa te rog ceva .
Th: Ascult !
Eu: Pai.....nu stiu cum sa incep .....
Th: Cu începutul .
Eu: Pai.......ammm......As vrea .....ca tu.....sa ...ammm....fii iubitul......meu fals .*spun si imi las capul in jos din cauza rusini*
Th: SA FAC CE!??
Eu: Te rogggg !! Nu e mai mult de o lună. E din cauza a celei poze pe care ti am facuto. Daca nu te fac iubitul meu risc sa
îmi pierd singurele mele prietene  din acea clasa , plus ca o sa fiu de râsul întregii scoli. Te rooogggg!
Th: AHHHHHHHHHH!! Bine, bine!! Dar mai mult de o lună nu!
Eu: Multumesc ! Iti raman datoare !
Th: ok! Poftim ia asta si hai după mine!
Eu: Cee?? De ce sa il iau eu ?? Nu sunt servitoarea ta !!
Th: Nu,dar de acum esti cățelul meu !
Eu: Ce !??
Th: Doar nu te asteptai sa fiu iubitul tau pe gratis , nu??
Eu: Eu.....
Th:Daca nu faci asta toți o sa afle secretul tau.
Eu:.......Bine! Accept!
Th : Ia uite ce cățel ascultător am! Eu ma uit doar nervoasa ,la el ii ridic ghiozdanul si plecam !
Ajungem în hol inapoi unde ne asteptau Jimin si Luna .
Taehyung ma ia de mana si ne îndreptăm spre ei . Nu stiu de ce dar ma rusinez si las capul in jos din cauza ca obrajii mie au prins o culoare rozalie si nu as vrea sa se cunoasca.
Jm: Voi sunteți împreună!
Eu: Pai.....
Th: Da *si ma cuprinde de talie*
L:Ooooooooo !!!Sa vă tina!
Eu: Mersi! ....Cred!
L:Hai sa mergem ca intarziem si stii cum face diriga daca lipsim!
Eu: Bine! Pa băieți!
Th: Iubire ,dar nu iti ei rămas bun?!
Eu: Pai , ti am zis pa!
Th: Nu la asta ma refeream *spune si isi da ochi peste cap*
Se apropie de mine din ce in ce mai tare , pana ma izbeste de dulapuri . Incerc sa ma dau putin mai in spate dar nu pot. As intra in perete daca as putea. Taehyung ma ia de talie ,iar astfel ma trage mai aproape de el . Se apropie cu buzele de ale mele pana le uneste. Eu nu stiu ce ar trebui sa fac . Daca răspund , va crede ca îmi place de el sau ca sunt vreo usuratica ; daca il resping ce vor zice ceilalți de relația asta ( bine fie ea si falsa , dar măcar o am ,da!!) . Pana la urma ii răspund sarutului, dar el îmi muscă buza de jos , semn ca vrea mai mult . Nu ii răspund de aceasta data. Nu vreau sa creadă ceva despre mine. Mi o mai musca odată ,iar de durere gem putin dar tot nu o deschid . El văzând asta , isi baga mâinile sub tricoul meu dar stiu ca o sa se opreasca si de asta tot nu raspund (defapt speram). Vad ca tot ridica mana pana ajunge sub sani , si vrea sa imi bage mana sub sutien dar atunci ii raspund fara a mai astepta sa facă ceva . El zâmbete in colțul gurii in timpul sarutului si astfel adancindul. Isi scoate mana de sub tricou si o pune in parul meu ,jucanduse cu el. După ce ne oprim din sărut din cauza respirației , el iar zambeste in colțul gurii dar de data asta imi face si cu ochiul.
Eu:Bine!Acum......Eu......tre.....tre...trebuie...sa ...ple...plec *spun balbainduma*
Th: Bine ! Pa!
Eu: Pa !
Si fug spre clasa . Acolo ms asteptau fetele.
Er: Sa nu imi spui ca Kim Taehyng e iubitul tau !!!
Eu: Pai ...da....El e !!
Ele: Ceeee!!!!???
Dp: Buna ziua !
El: Buna ziua!
Dp: Copii astăzi o sa face un proiect împreună cu cei de clasa a 11 B . Proiectul constă în a ne cunoaste pe noi plus sa face un eseu cum vrem noi sa schimbam lumea si cum ne influențează ea pe noi . Trebuie sa fiti cel putin 10 in proiect . Deci o sa faceti parteneriat cu cine vreti voi.
Ati inteles ?
El: DAAAA!!
Dl: Bine! Atunci sa mergem ,cei din B ne asteapta.
Ne ridicăm toți de la masa si plecam spre clasa celor de la B .
Vam zis ca avem mult de mers???
Nu cred !! Deci , avem o grămadă de mers . Trebuie sa mergem la scoala de alaturi iar eu am un asa mare chef , sa ferească dumnezeu. Bun ! Deci am ajuns .
Intrăm in clasa celor de a 11 B si in momentul ăla ......


................


...................

...........




........

Capitolul 3😆😆😀😊😊😋😋😝😛😜😜❤❤💕💕❤💕

Semnul MeuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum