capitolul 14❤

57 6 5
                                    

Pleacă cu ea în camera lui lasando pe pat iar el sarutando in continuare. Nici unul din ei nu isi doreau asta.....ei nu simțeau nimic unul fata de celălat, dar voiau sa o facă pentru a uita de tot trecutul lor. Voiau sa uite de iubirile pe care ei leau avut ...iar acum nu mai sunt.
Yoongi se opreste din sărut si începe sa coboare pe maxilarul fetei pana la gât. Incepe sa o muste facandui  un mic semn . Fata geme putin înfundat din cauza dureri. Băiatul începe sa isi bage mâna sub bluza fetei masandui talia. Ea ar fi vrut sa il oprească , dar nu putea....se simțea prea bine. Băiatul văzând ca ea nu reacționează nici intrun fel începe sa io dea jos de tot. Începe sa ii sărute abdomenul în timp ce ii baga mâna în sutienul ei pentru ai masa un san. Fata geme tare , asta facandul pe băiat sa zâmbească si sa strângă mai tare. Chiar daca nu simte nimic pentru ea, el crede ca gemetele ei sunt unele foarte erotice , care lar putea excita în orice moment.
Vrea sa ii dea si sutienul jos dar atunci usa este deschisa de catre Jimin si Jungkook. Băieți rămân surprinsi de scena din fața lor , iar după câteva minute un zâmbet pervers le apare pe fata.
Jm: Scuzatine ! Nu am vrut sa deranjăm !
Spune si il ia pe Jungkook de mana , astfel părăsind camera.
Yoongi si Cris se uita unul la atul. Stiau ca ceea ce fac nu e bine nici pentru unul.
Y: Îmi pare rău !* Spune danduse de pe ea *
Ea doar se uita la el
Y: Nu trebuia sa fac asta! Nu stiu ce a fost în capul meu! Tu il iubesti pe Taehyung ....iar eu ....eu nu o pot uita pe ....I..
Dar inainte sa termine este întrerupt de catre Cris.
C: Inteleg Yoongi!
Spune danduse jos de pe pat si iesind din camera.
Băiatul se pune în locul ei si se gândi la  ceea ce era sa facă. Câteva lacrimi isi fac aparitia în ochii lui , dar le sterse imediat.

Cu 1 an în urma 

Taehyung a fost în împuscat aproape de zona inimii. Cand toti priietenii lui au plecat se trezise si el . Se uita prin jur si nu vede nimic si pe nimeni, se ridica de jos cu puterea pe care o mai avea si pleaca spre iesire. Cand vrea sa iasă pe usa se aude o impuscatura . Se uita în spate si atunci vede un băiat care fuge , iar matahalele care lau impuscat si pe el , in urma lui.
Ei au rămas surprinsi când lau vazut pe Taehyung. Stiiau ca lau omorât acum câteva ore. Nu inteleg cum a scăpat.
Băiatul ajunge în dreptul lui Taehyung .
X: Ce cauti aici !?
T: Taci si fugi!
Spune in timp ce il ia de mana si fugind de cei din spatele lor.
Băieți ajung la marginea unei păduri. Ei speră sa scape daca intra in ea . Asta au si facut , au intrat in padure....insa matahalele erau pe urmele lor. Nu ii perdeau din ochi. Băieți ajung la o prăpastie.
T: Cum te cheamă !?
X: Serios!? Acum trebuie sa îmi stii numele?
T: Normal ! Trebuie sa stiu cu cine mor.
X:Ash....sunt Mark .
T: Taehyung!
M: Bine , lasă asta  ! Cum scăpam de ei!?
T: Chiar nu stiu! Ai vreo idee?
M: Cred ca da!
T: Ok....si...care e?
M: Urmeazama si fă ce iti zic.
Mark pleaca pe stâncă . Acolo sunt oameni pe care ii omoara Lee.
Băieți coboară cu grija pe bordură si aleg doi dintre cei mai răniți oameni . Ii cară sus si incepe sa ii unga cu sângele de la rănile lor, astfel sa nu isi dea seama cine sunt. După ce termina camuflajul  pleaca amândoi sa se ascundă.
Când matahalele ajung se uita la cele 2 trupuri.
M1 : Sângele nu e uscat încă.
M2: Nici la asta!
M1: Atunci ei sunt . Hai sa ii ducem  sefului .
Si asa au facut . Au luat cele doua trupuri si au plecat spre masina.
Cei 2 ies din ascunzatoare si se uita după ei.
M : Au muscat momeala!
T: Mdap.....
Ei se uita unul la altul . Taehyung ar fi vrut sa il întrebe unde vor merge iar Mark voia sa stie  ce vor face de acum in colo.
Dar ceea  e voiau amândoi sa afle era daca vor locui împreună , sau vor pleca fiecare in drumuri diferite iar astfel nu se vor mai vedea vreodată.
T: Mmmm...ce facem acum??
M: Nu stiu!?
T: Eu zic ca trebuie sa găsim un loc unde vom sta .
M: De acord , dar unde?
T: Găsim noi ceva !
M: Bine.....
Spune si pleaca pe urmele lui Taehyung .

Peste 2 ore.
M: Uite!
Spune si arată peste o casa parasita.
T: Esti nebun!? Nu vezi cum arată!? Cine stie ce găsim acolo.
M: Haide fricosule!
Spune tragandul dupa el. Dup ce intra inauntru , raman surprinsi de cate lucruri au gasit, iar astfel au decis ca vor locui acolo .

Prezent

L: Era sa faci,ce!?
C: Tipa mai tare daca poti! *spune si isi da ochi peste cap*
L: Nu inteleg de ce vroiai sa te culci cu el!
C : Pai.....asta vroiam sa o fac pentru ca îmi era dor de Tae......
Dar inainte sa spun ceva ma opreste.
L: Taehyung e mort! Uital dracu odată!
Ma uit putin speriata la ea. Stiu ca se enervează la culme când aduc vorba de el. Site  prin ce am trecut din cauza morții lui....si nu vrea sa mai trec prin asta.
O vad ca iese afara din camera. Acum....ar trebui lăsată singura. Nu trebuie sa fie mai tare enervată decat acum....altfel cred ca ne bate pe toți.

Semnul MeuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum