capitolul 5❤

94 7 0
                                    

În momentul ăla am crezut ca mor. De la soc am cazut jos , nestiind ce e cu mine . Mi sa luat respiratia si am zis ca mă sufoc. Dupa cateva secude imi revin , si am luato la fuga spre salvări.  Trebuie sa ii vad. Trebuie ......... ...... sa ma asigur ca nu e un vis ......un cosmar......
Eu: V-v-vrea-vreau s-sa i-imi vad p-p-pa-r-inti! * spun încercând sa imi stăpânesc lacrimile*
P: Îmi pare rău dar is morți deja !
Eu: NU IMI PASA !!!! VREAU SA II VAD!!
P: Pe  aici !
O iau după el si plec spre părinți mei. Era o salvare in care erau foarte mulți asistenți si doctori.
P: Vrea sa isi vadă parinti !
D: Se pare ca are noroc! Mama ei încă nu a murit, dar nu mai are mult!
Eu : P-p-pot s-s-so vad???
D: Vino draga mea!
Atunci când am intrat si i am vazut in ce stare sunt am crezut ca mor si eu cu ei.
Ma: Cris!! V-vino !!
Ma apropii de ea . Ea se uita zâmbind la mine stergandumi o lacrimă de pe obraz cu mana ei. Suspina, suspina din cauza dureri. Ii iau mana intre  amea si o strang usor in asa fel încât sa nu o doară.
Ma: Scumpa mea ! Ohhhh! Nu mai plânge !  Stiu ca te doare dar rezistă ! Pentru noi !
Eu: Nu vorbi asa! O sa te faci bine! O sa vezi !
Ea râdea .
Ma: Îmi pare rău draga m-mea !*si scanceste din cauza arsuri provocate pe spate*. Am facut asta pentru a te salva. Tu ai un destin . Trebuie sa il inplinesti. Trebuie sa te antrenezi, sa înveți sa lupți ,sa folosesti arme . Trebuie sa te protejeze pe tine si Luna . Trebuie sa vă salvați . Noi am facut tot ce am putut. Promiti ca vei face astea !???
Eu:..... Eu ....mama.....
Ma: Prom-promitemi! N-nu m-mai a-am de-destul timp.
Eu: Promit ! Promit mama !
Ea doar zâmbete si isi pune mana din nou pe obrazul meu.
Ma: Te iub......
Dar atunci mana ii aluneca  de pe obrazul meu , căzând jos langa ea. Doctori au venit toți si au încercat sa o readucă la viața. Dar au esuat.

Prezent

Nu pot sa cred ca au plecat. Nici in momentul asta nu imi vine a crede ca mau lăsat . Îmi termin antrenamentul si plec spre casa .

Ajunsă în casa ma pun sa îmi fac un dus după care sa îmi fac ceva de mâncare. Nu stiu de ce dar ma simt ciudat. Parca as fi urmărită.

Pov Taehyung

Convorbire telefonică

Eu: Da acum plecam spre casele lor.......Da am inteles......da doar nu ii pun si in baie, trebuie sa aibă intimitate........da.....acum , sunt aproape de casa ei.......da,Jimin a ajuns deja ......ok....pa.

Convorbire telefonica încheiată

Iau telefonul si il arunc undeva prin masina. Nu inteleg de ce vrea sa le urmareasca . Daca nu ii spuneam ca ii trebuie putina intimitate , erau in stare sa le pună si in baie. Nu is sanotosi . In fine.
Acum sa vad cum deschid usa. Ma duc sa îmi iau toate uneltele si camerele pentru a le instala. Intrand in casa , raman uimit de frumusețea ei , totuai nu inteleg de ce sta intro casa asa mare singura.  Ma duc sa instalez camerele. Le pun peste tot in casa. Când ajung in dormitorul ei, aud usa de jos . Ce mă fac???? Daca ma vede cine stie ce  va crede! Trebuie , trebuie sa.......si in urmatoarea secunda ma bag sub pat. Trebuie sa ii mai pun o cameră , si nu voi pleca pana nu  voi instala si aici camera . Intra in baie , si se pare ca vrea sa facă un dus . Asta e sansa mea. Ma ridic de sub pat , si ma pun sa i-o instalez. Dupa ce termin vreau sa ies dar aud cum se inchide dusul. Nici nu mai astept   ca in urmatoarea secunda intru sub pat inapoi. Când o vad cum iese din baie am crezut ca lesin aici sub pat. Era doar intru prosop. Mama ce picioare.....BAAAAA PROSTULEEE, LA CE TE GANDESTI !!!
Vad ca isi ia schimburi din dulap. Doar .....Nu......Te rog doamne.....Nu îmi fă asta.......o nu ........a facuto.....Nu pot sa cred ca e goală in fata mea .......se pare ca si prietenul meu e surprins......ahhhhhh.....Trebuie sa ies de aici , dar cum. Parca din adins se îmbracă asa încet. Ohhhhhh, in sfarsit . Daca mai dura mult , nu stiu ce făceam. O vad ca iese pe usa. Bun.....Acum.....sa vad pe unde ies..... Stau si ma uit peste tot in camera până vad un geam deschis. Numai bine , ies pe geam. Ma duc spre el cu toate lucrurile si sar . O iau la fuga pe alee , fara sa ma vadă cineva si o iau spre masina . Ajuns ma bag cu cea mai mare viteza in ea si pornesc spre Jimin pentru al lua . Sper ca el a avut mai mult noroc de cat mine.

Pov Jimin

Sunt in casa Lunei pentru a instala camerele. Se pare ca e singura. Intru usor in casa fara a o trezi si ma apuc sa le instalez cu cea mai mare viteza . Când am terminat si cu ultima camera usa este deschisa de catre părinți ei. Am puso. Sunt mort . Ce fac acum. Vad un dulap prin apropiere si ma bag in el. Doamne daca ma auzi fa o minune.  Nu durează mult si in urmatoarele 5 minute intra in bucătărie , unde sunt si eu ascuns. DOAMNE, ASA MULT MA URASTI!? Ce am facut gresit ???  In 10 minute foarte  luuuunnnngiii pentru mine termina si ei de mâncat. Ies din bucătărie si pleaca . Nu stiu unde, dar pleaca. Ies si eu din dulapul asta si plec spre usa . O deschid si fug pe alee fara sa ma vadă cineva. Vad masina in fata porti asa ca urc si eu in ea.
Eu: Daca iti zic ce am pățit......
Th: Stai sa vezi la mine !!*spune zâmbind pervers*
Ce are asta??? Eu mor aici iar el are chef de nebunii.
Eu: Mai era putin si ma prindeau părinți ei. Am avut noroc ca mam ascuns in dulap. Dar am crezut ca mor din cauza lor.
Th: Stai sa vezi ce am pățit eu cu ea. Ce ai pățit tu,nu e nimic.
Eu: Da!!! Parca ai văzuto goală !* el tace din gura si mia dat de inteles ca da *  Stai ! Tu ai vazuto goală. Mama .....de ce  nu am eu norocul asta. Si cum ai reusit????Cum  arata ?????Era buna ????
Th : Daca ai sti.....Era superba.....Am zis ca sar pe ea. Nu mai rezistam. Am avut noroc ca a plecat jos , altfel......
Eu: Dar cum ai reusit ??
Th: Am pus camerele iar ea a intrat , mai aveam una in dormitor  iar pana am puso eu , ea a iesit din baie doar intr-un prosop. Sa schimbat in fata mea , iar astfel am vazuto goală.
Eu: Norocos esti . Sa mor eu.
Th : Da pe dracu. Am crezut ca sar pe ea atunci,iar  prietenul meu la fel.
Când lam auzit am inceput a rade cu pofta .

Pov Luna

Ma trezesc somnoroasa din cauza alarmei. Se pare ca si ea ma urăște . Ma dau jos din pat, ma duc sa îmi fac un dus , si vin in camera pentru a ma schimba  Nu stiu de ce , dar ma simt urmărită . Probabil e doar in mintea mea. Nu e nimic. Ma duc jos , unde îmi fac ceva de mâncare ( ai mei încă dorm , deci mna) si plec înspre casa lui Cris pentru a pleca la scoala. In drum spre ea ma întâlnesc cu............

...........

..........



..............



.............  

Capitolul 6😆😀😀

Semnul MeuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum