capitolul 6❤

85 6 0
                                    

In drum spre Cris ma întâlnesc cu un domn. Nu lam văzut niciodată pe aici. Oare ce cauta in apropierea casei ei. In fine , lasa asta . Trebuie sa o iau pe Cris mai repede ca intarziem la scoala .
Ajung in fata casei ei , iar spre surprinderea mea avea cine o astepta . Se pare ca ,, iubitul " ei e aici.

Pov Cris

Ma trezesc din cauza alarme si observ ca în 30 de minute trebuie sa fiu la scoala. Ma dau repede jos din pat , îmi fac rutina si ies din casa cu cea mai mare viteza . Vreau sa o sun pe Luna sa o întreb unde este , dar atunci apre Taehyung. Ce naiba cauta el aici. Noi trebuie sa ne prefacem la scoala ca suntem împreună , nu acasă.
Eu: Ce cauti aici ??
Th : Am venit sa îmi iau iubita.  Nu am voie!?
Eu: Nu sunt iubita ....
L: Ya! Ce faci ???
Eu : Buna si tie .*si îmi dau ochi peste cap*
L: Ce cauta asta cu tine ???
Th: Am un nume , iar daca nu ai uitat, e iubita mea.
L: Falsa !
Th: Nu contează ! Hai iubito sa mergem.
Eu: Nu esti seful meu!
Th: A da....ok....atunci nu ar strica sa zic întregi scoli despre.......
Eu : Bine, bine....gata . Haide Luna.
Th:Am zis ca am o catelusă ascultatoare nu??
Eu îmi dau ochi peste cap , o iau pe Luna  de mana si pornim spre scoala cu cap albastru pe urmele noastre. Am senzația ca suntem urmăriți. Dar de ce??

Pov Taehyung

Cris cu Luna sunt înaintea mea . Mi se pare ca suntem urmariti. Trebuie sa il sun pe Jimin .
Eu: Fetelor!! trebuie sa dau un telefon ....va las putin ...ok?
Ele: Da!


Convorbire telefonică

Eu : Alo Jimin?........cred ca ne urmareste cineva.....da is cu fetele....ok....sunai  si pe băieți sa vina.......bine .....pa!

Încheiere convorbire telefonică.

Ma duc inspre scoala. Se pare ca fetele se misca repede . Ajung in clasa , bineinteles ca cu intarziere; pana si băieți au ajuns înaintea mea. Ma asez in banca dar  nu o vad pe Luna . Oare unde e??? Poate  nu a intrat la ora.

*****

Acum împreună cu băieți am pornit in căutarea fetelor prin scoala. Se pare ca nici Cris nu a intrat la ore , si nici nu a fost văzută in scoala. Oare unde sunt. Stai.....urmariti......omul....Am fost urmariti ......Am uitat.....le am lasat singure....au fost răpite.......
O iau la fuga inspre masini tragandul si pe Jimin dupa mine.




Pov Cris

Taehyung nea lăsat sa mergem singure , ca el are de dat un telefon. Mai bine . Am scăpat de el. Nu stiu de ce dar simt pe cineva în spatele nostru. Poate,vrea cap albastru  sa ne sperie. Ma intorc cu intetia de ai spune ceva dar esuez atunci cand sunt lovită în cap cu ceva. Nu stiu ce era. O vad si pe Luna lesinata. Ce.....de ce......ce am pățit......de.....ce.......si atunci am vazut negru în fața ochilor.



Pov Autor
  

Bărbații  le ia  pe fete pe sus si le duc spre masina. Seful lor ii astepta , iar daca se enervează nu o sa iasă bine. Ei stiu asta . Le urca în masini si pornesc spre locul unde Domnul Lee face interogatoriu .
  

Taehyung este speriat de ceea ce i se poate intampla fetei, stie de ce este in stare Lee si nu ar vrea sa o vadă pe singura fata care il poate ajuta, sa moară. Mai ales acum cand..........a inceput sa aibă sentimente......da ,recunoaste .....oarecum. Jimin nu înțelegea ce se intampla, de ce prietenul lui se comporta asa. Vrea sa il întrebe dar il vede prea încordat si îngrijorat , asa ca a decis sa tacă. Totusi nu intelege de ce prietenul lui e îngrijorat pentru fata. Pana la urma nu e iubita lui adevarata. Poate e din cauza destinului,dar totusi...

Namjoon impreuna cu ceilalti 5 baieti stau  au in spate si se uitau in fata. Nu înțelegeau de ce Taehyung era asa ingrijorat. E doar un destin , si in plus , daca ea moare e mai bine , destinul nu va mai avea loc.


Lee era in biroul sau asteptând sa vina fetele. Trebuie sa afle daca ele sunt cele cu destinul sau nu , iar daca da trebuie sa le omoare. Dar nu inainte de ale propune ceva. Lui ii plăcea de Cris, nebunia pe care o avea ii transmitea fiori pe tot corpul. Cum a văzuto prima data a vrut sa fie a lui. Dar pentru ca acest lucru sa se întâmple trebuie sa steargă semnul, sa-l ascundă. Si mai trebuie si pe Taehyung sa il scoată din peisaj.

******

Fetele sau trezit neînțelegînd ce se intampla. Le doare capul foarte tare. Nu inteleg unde se afla iar Cris isi făcea griji pentru prietena sa. Da! Da pentru Luna. Ea stie ca Luna nu se poate apara. Nu stie nici sa tina un pistol in mana , daramisemi sa se bată.
Luna e speriată, nu stie de ce se  afla aici in acest loc , iar cel mai important ce vor păți . Ea nu are nicio arma la ea. Cum sa se apere. Mai  este si legată. Mai mult se teme pentru prietena sa, care nu stie sa lupte. Trebuie sa o salveze si pe ea.

Ceea ce nu stiu ambele fete e ca amândouă stiu sa lupte, dar asta trebuia sa fie un secret fata de oricine . Luna are 2 ani de cand a invatat sa lupte, sa foloseasca arme si altele. Ele se tem de viata celeilalte , in loc sa le intereseze viața lor. Asta e o prietenie adevarata , care din pacate rar o mai găsim acum.
 

Usa este deschisa , iar pe ea intră trei bărbați. Unul dintre ei fiind Domnul Lee. Cris deja sa facut rosie de nervi. Ea il cunoaste. Il cunoaste pe cel care a îndrăznit sa le răpească. In momentul ăla ii venea sa sară la gâtul sau si sa il strângă de gât. Cum poate ca cel mai bun prieten al tatălui sau sa facă asta. Nu înțelegea .

Domnul Lee a zâmbit in colțul gurii cand a vazut fata cat de nervoasă este. Sa apropiat de ea si sa aplecat pentru a fi la nivelul ei. Ia pus mana pe piciorul care avea semnu si a inceput sa ridice fosta . Fata încerca sa scape de atingerile bărbatului dar nu a reusit . Barbatul o vroia . O vroia doar pentru el. Nu înțelegea cum o copilă ca ea a putut sa ii suceasca mințile astfel. Băiatul său avea dreptate . E frumoasa, foarte frumoasa. Nu ii putea face rău . Trebuie sa o aibă cu orice pret. Luna se uita la bărbatul care nu ii da pace lui Cris. Încearcă sa scape dar nu poate. Tipa la el sii ii zice sa ii dea pace, dar nici nu o baga in seama. Bărbatul avea alte planuri pentru Luna. Ea avea sa ii devină nora. Era perfecta pentru fiul ei. Bărbatul vrea sa o sărute pe fata din fata lui dar atunci usa este deschisa de catre.......

........




.........




........


Capitolul 7 😉😍😘😘😙😆😊

Semnul MeuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum