Pov Autor
Luna era foarte supărată pe prietena ei. Nu înțelegea cum se poate sa il iubească chiar si după ce a murit. Ii era mila de ea. Nu ii plăcea sa o vadă suferind,iar când a zis ca era sa se culce su Yoongi ii dădea o fărâmă de speranță ca prietena ei va fi bine. Dar se pare ca destinul nu ține cu ea. Tot timpul se întoarce impotriva ei.
În timp ce stătea pe balcon se uita la luna care străluceste.
L:Am numele tau....dar nu stralucesc ca tine!*spune în timp ce câteva lacrimi îsi fac aparitia pe chipul sau*
X: Sa stii ca radiezi mai tare ca ea,mai ales cand zambesti!*spune o voce din spatele ei*
Ea se uita în spate uimită. Cand vede cine este se înroseste si îsi întoarce privirea înapoi spre luna.
L:Nu mai spune prostii Jimin! Eu nu am cum sa fiu ca ea !*spune tristă pasandusi capul în jos*
Jm:Si totusi esti!*spune zâmbind calduros*
Ea isi ridica privirea catre el fiind toată rosie în obraji. Simțea cum sângele ii fierbea din cauza emoțiilor. Asa se simte de fiecare data langa el.Jimin o priveste fix in ochi. Ii placea ca o vede pe fata rosie,mai ales sa fie provocată de către el. O iubea ,nu putea nega asta , dar daca sar afla ar ajunge ca si Taehyung sau mai rău ; cum sa întâmplat acum mult timp in urma . Nu suporta gândul ca poate ajunge in situatia cand o va vedea pe aleasă inimi lui murindn. Nu voia sa accepte asa ceva ......dar...cand o vedea simțea ca inima lui vrea sa ii sară din piept. Era îndrăgostit de ea pana peste cap.....si nu credea ca va ajunge asa.
Ceea ce ei doi nu stiau era ca dragostea pe care ei si o împărtăsesc unul altuia era reciprocă. Nu ar fi crezut niciodată ca se iubesc amândoi . Se temeau sa isi spună sentimentele unul altuia. Jimin ar fi dat sa orice sa ii spună . Dar ii era frica de Lee. Se temea ca daca afla ca mai exista o fata cu semnul ,,lunii" o va omor si pe ea;exact cum a facut si cu cealalta fata din viața lui. Nu putea intelege de ce tocmai el trebuia sa fie ales . Ce era asa important. Bine.....si prietenii lui erau dar acum el era cea mai mare speranță a grupului. Dar nu o putea face....nu putea sa riste sa o piardă si pe ea.
Acum 18 ani in urma
X:Sunteți sigur ca e bine sa facem asta !?*spune bărbatul speriat*
Y:Da ! Ei vor fi speranta noastra. *spune femeia sigura pe ea* Aducetii aici!*spune catre cei doi slujitori*
Ei dau din cap si pleaca pentru ai aduce pe cei 14.
Y:Punetii aici!
Ei făcură in tocmai. Femeia aelge
Cate un obiect de diferite forme.
Y:1 -Va fi Diamantul . El va fi cel mai pretios dintre toti împreună cu Cristalul.*spune in timp ce pune fierul încins peste coapsa fetei si spatele baiatului*
2-Va fi focul . El va fi cel care va trebui sa apere petrele pretioase impreuna cu Apa.*spune punând firul încins pe gâtul baiatului si sânul drept al pieptului *
3- Va fi Soarele care va lumina calea impreuna cu Luna care ii va îndruma pe drum de noapte.*spune punând semnele pe abdomenul baiatului si mana stanga*
4- Va fi chitara si viioara . Ei vor aduce armonie in vietile lor*spune punând fierul pe pietul baiatului si sanul stang al fetei*
5- Va fi fulgerul si tunetul. Vor avea grija sa îndepărteze cearta. *spune facandule semnul pe bratul drept al baiatului si coapsa stanga a fetei*
6- Tinerețea si Batranetea. Ei vor avea grija de batranetea si tinerețea lor*spune facand semnul pe palma baiautlui si talpa fetei*
7-Va fi cerul si pământul.Vor ține echilibrul dintre bine si rau.*spune făcând semnul pe ceafa baiatului si fesa dreapta a fete*(nu mai aveam locuri disponibile,sper sa nu ma criticati).
După ce termina de facut semnele începe sa le facă o vrajă care sa se abată peste ei.
Y: Acum toti cei prezenți aici*spune catre cei aflati in jurul sau* va prezint cele 7 perechi care trebuie sa ajungă impreuna orice ar fi pentru binele nostru si al lor. Ei vor face râul sa dispară pentru totdeauna. *spune si isi ridica toiagul in sus*
Toți cei prezenți in sală incep sa aclame si sa aplaude. Erau fericiti ca va veni o zi în care binele va dăinui peste ei.
Lee era printre ei . El era cel care dainuea râul. El era unchiul fetei care a fost desemnată cea mai importanta persoana. Nu vrea sa accepte ca poate pierde lumea pe care a reusit sa o castige după atata timp. Chiar daca nepoata lui era printre cei 14,ar face orice sa scape de ea sau de partenerul ei.
Inainte ca decantatia sa se termine plecă cu zâmbetul pe buze jurand ca nu ii va lasă pe nici ununul sa ii strice planul.
Prezent
Pov Jimin
Nu pot sa inteleg cu o fata poate sa îmi facă toate stările astea. Doar cand o privesc in ochi simt cum inima mea o ia la goana. As dă orice sa ii simt buzele alea moi peste ale mele. Sa o simt in brațele mele si strangando la pieptul meu. Ea este aleasă inimi mele,nu pot sa o pierd si pe ea. O iubesc prea mult,iar pe zi ce trece simt ca o fac din ce in ce mai mult.
O vad ca zambeste la luna. E asa frumoasa .....e...e perfecta. Eu:Luna...eu....vreau sa................
..............
............
. ...........
Si ....
.......
Suspans din nou😂😂😂😂. Mda ...sper sa nu ma onorați pentru asta. Doar stiti ca va iubesc😊☺😀😊😅😅❤❤❤.
Nu stiu ce e cu mine dar am folosit prea multe dulcegarii aici. Mda....ceva nou pentru mine😂😂😂. Stiiu ca e mai scurt ca restul dar nu prea am timp sa scriu . Vam mai spus de ce ....deci nu ma mai întind.
Aaaa...sa stiti ca nu voiam sa poatez astăzi. Dar....am zis sa o fac. Sper sa va placă si sa stiti ca am pus toata inimioara mea aici.Vam pupat dulce,dulce😙😙😙😙😙😙😍😍😍😘😍😍
CITEȘTI
Semnul Meu
Romance,,Vreau sa ma iubesti.....vreau ca eu... eu sa fiu semnul inimii tale. Te rog....te rog nu ma indeparta. Daca o vei face inima mea se va sparge in mii de cioburi pe care nimeni nu le va putea lipi vreo data .....nimeni...in afara de tine.." Ca...