capitolul 1❤

202 13 0
                                    

Eu: Haide astazi ca nu te controlează nimeni ce ai sub fusta !!
L: Poate o sa ma controleze !!
Eu: Da siguuurr !!
Fata o ia înaintea mea pe scări, isi ia un mar si plecam spre scoala cu mine pe urmele ei .
Ooo stați am uitat sa ma prezint, va rog sa ma scuzati !!! Bine .....ce va pot spune despre mine ....pai ...am 17 ani , am 1.70 înălțimea , sunt o fire neeeeebbbuuuuuunnnnaaaaa raaauuuu , nu mam îndrăgostit niciodată (mda , nasol nu !?? Habar nu am cum este sa iubesti; iar ,prietena mea; de fapt sunt in mintea mea, ce DRACU ,pot sa ii spun cum vreau!!! Deci sa reformulez: dracusorul meu de lac încearcă sa ma convinga sa îmi gasesc un iubit ; altfel grupul ,,perfect" o sa ma excludă din el ) , aaa probabil va întrebati de ce face asta daca o am pe ea ,nu ? Pai ea este in 11B ,iar eu sun in G !!Mda .....deci ea este la scoala de alaturi . In fine , mai am ceva de zis ??? Am .....nu cred .....a aaa da am uitat sa zic cum ma numesc ,ahhhhh ce proasta sunt !! Deci numele meu este Cristal. De ce ? Nu stiu ! Din cate am inteles eu părinți mie mi au pus acest nume din cauza semnului meu de nastere din zona coapsei drepte . Da e in forma unui cristal iar ei au vrut sa fie evidentiat prin nume ,daca nu poate fi arătat. Iar Dracusorul asta simpatic de langa mine e Luna , ea are un semn in forma de Luna pe bratul stâng ,mda al ei e la vedere !! Oricum ,cam atât despre mine ! Nu vreau sa va mai plictisesc! Buunnn !!Acum sa ne întoarcem înapoi !
Ammm.....stai ...deja am ajuns !??? Ce nai.........
Dp:Buna ziua copii!!
El: buna ziua !!
Dp: Luati loc ! Astăzi vom face o recapitulare la tot ce am facut pana acum , iar maine vom dă test . Bine!?
E:Da!!
Dp: Atunci sa începem ! Cristal, hai la tablă te rog!
Eu ma ridic din banca încă confuză de faptul ca nu stiu cum am ajuns in clasa . Ma îndrept spre tablă . Dar inainte sa pot începe Directorul o cheamă pe Doamna in biroul lui. Ma întorc înapoi in banca iar Erica si Mina vin spre mine ( probabil sa ma ma întrebe de iubitul meu)
Er: Hei ,Cristal ce faci ?
Eu: Hei ! Bine , voi ?
Ele: La fel!
M: A aaa ! Am uitat fetelor ! Uite vam adus astea ! *si ne intinde cate o ciocolată * Mi lea dat iubitul meu ,si mam gandit sa va aduc si vouă .
Er: Oooooo ! Multumim ! Iubitul meu vrea sa ma duca intr-o vacanta! Vrea sa se mai distreze si el cu mine ,daca înțelegeți *si face o fata perversa*.
M: Ce tare !!
Eu: Ar trebui sa il lasi sa fiarbă putin !
Er:Hm....
Eu:Adică sa nu faci când vrea el ci când vrei tu ! Asa e ma incitant!
M: Da de unde stii tu asta ! Asa faci si tu cu iubitul tau ??
Gata ,am puso! Ce naiba sa ii raspund acum!??
Eu:Pai normal....si sa vezi cum se excită!!! Ohhh,ma trec fiori doar când ma gândesc !!!
Er: Serios!???
Eu:Da !
M:dar de ce nu ne arăți si noua o poza cu iubitul tau !??
Acum ce fac????
Biiippppp !!! Biiippppppppp!!
Oh, am scăpat !!
Eu: Scuze fetelor ma cheamă iubitul meu!
Si am plecat din clasa fara sa le mai zic ceva .
Ma îndrept spre baie si o caut cu privirea dar nu o gasesc . Oare unde sa dus!?
L:Aici!
Eu:A ! Buna !!
L: Ma asteapta iubitul!?!??Serios !??
Eu: Trebuia sa ma scot cumva !
L:Pai ai putea sa iti faci unul real nu doar imaginar !!
Eu:Sti bine ca nu pot ! Nici nu stiu cum se face !
L:Aaahhhhhhh!! Ma omori cu zile copilă !
Eu:Pai ....
Dar dintr o data sunt trasa intro cabina si o vad pe Luna ca îmi face semn sa tac .
Ma uit catre usa si astept sa vad cine intra .
Er:O crezi pe Cristal ca are vreun iubit ???
M:E da !! Normal ca nu are , daca avea ne arata măcar o poza cu el nu !??
Er: Ai dreptate! Oare unde e ?
Dar in momentul ăla sună clopoțelul.
Se pare ca trebuie sa plecăm in clasa . Astept sa plece ele si ma îndrept si eu spre clasa mea .

********
L: Ce o sa faci daca afla !
Eu: Nu stiu !
L:Îmi suna telefonul!
L:Alo ?.....Aaa ...Bine ....vin acum .....Da mama!! .....AM ZIS CA VIN!!
Era mama *dandusi ochi peste cap*
Eu: Mi am dat seama *spun razand*
L: YA! DE CE RAZI!?
EU:Nu radeam!*si incerc sa fac o fata serioasa ,dar nu prea îmi iese si ma bufneste râsul *
L: Esti culmea!* spune suparata* Eu trebuie sa plec . Se pare ca mama vrea sa îmi prezinte pe ,,cineva "!
Eu: Pe cine!?
L:Viitorul meu iubit se pare ! Daca e tot un pampalau din asta il iau la bătaie !
Eu:Nu inteleg de ce părinți tăi vor sa iti găsească un iubit ! Poți sa il găsesti si singura.
L: Ti am zis de atâtea ori !! ,,Noi vrem ce e mai bine pentru tine asa ca trebuie sa ne asculti . Tu esti luna iar noi iti vom gasi soarele . Asa ca fii fata ascultatoare si intelege ca acesti băieți sunt din familii bogate si bune care au avut de aface cu acest fenomen natural !!"* spune inganandui *
Eu: A, am uitat ca familia ta vrea sa iti aducă ,, Prințul Soarelui " *spun si ma bufneste râsul,dar sunt surprinsă ca si ea face la fel"
L: Bine ,acum chiar trebuie sa plec !
Eu: Bine !! Pa!!!!!!!!!
L:Paaaa!!!!!!
Si asa o privesc cum pleaca . O iau in drum spre casa gandiduma cum sa fac ca Erica si Mina sa ma creadă ca am iubit. Ahhhhhh!!!!! Dar atunci mia venit ceva in minte ,, ea nu ne-a arătat nici măcar o poza cu el" . Asta e !!! Daca fac o poza cu un baiat ii pot trimite poza si gata am scapat . Dar mai este o problema !! De unde scot eu un baiat dragut si frumos!
Atunci vad in fata stației un baiat cu par albastru ,mai înalt de cat mine si foarte dragut ! Gata; am gasit băiatul potrivit!
Îmi scot telefonul din buzunar ,ma îndrept catre el si ii fac o poza ! El ramane surprins de ceea ce am facut si da sa zică ceva dar eu am plecat inainte sa înceapă .

Hei !!! Buuunnaaaa!!! Am postat si eu o carte . Nu stiu cum e dar sper sa fie reusita . Ce sa zic am o imaginatie bogata dar eu o irosesc in desen nici de cum in scris , totusi am zis sa incerc . Sper sa va placă . Daca da spunetimi si o sa continui ! Pana atunci VAM PUPAT !!😍😘😘😘

Semnul MeuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum