Eu: Am o idee ! Hai sa le arătăm ce stim noi mai bine !*spun uitanduma la Luna*
L: Doar nu.....
Eu: Oooo,ba da!
L: Esti nebună ! Daca dansăm în fața ăstora asa , ne violează ! Ai înnebunit!!!????
Eu: Pai nu asta era parisul ??!
L: Aaahhhhh!! Bine!
Si atunci ii luama pe băieți de mana si pornim spre sala de dans. Ajunsi acolo , dăm drumul la muzica si incep sa dansam pe o melodie care ne place amândurora . Dansul trebuia sa fie pentru o petrecere , dar nu strică daca il aratam si lor. Ne luam pozitia si începem .
După ce terminam de dansat băieți rămân cu gurile căscate .
Pov Jimin
Doamne când le am vazut cum dansează am crezut ca lesin . Mama cum ar fi sa fi fost sub ea când făcea miscarea aia care bătea cu mana in pământ . Ahhhh....cred ca înnebunesc......stai ...ce tot zic eu aici....trebuie sa avem grija ....nu trebuie sa ne atraga , trebuie sa le facem sa se îndrăgostească de noi ca sa ne putem duce treaba la bun sfarsit . Nu ne putem îndrăgosti noi de ele si sa ne supărăm părinți. Trebuie sa avem grija......dar cum.....cand le vezi iti vine sa sări pe ele din prima. De ce dracu ma gândesc la ea. Ahhhhhh........nu , nu te mai gândi la ea Jimin , nu fi prost, o fi ea Sexy si buna si.....ba nu e urâtă.E CEA MAI URATA FIINTA DE PE PAMNAT. NU ARE CUM SA MA ATRAGA . DA !!!!AI AUZIT !! NU O IUBESTI........prea mult !! Cred ca o sa înnebunesc.
Th: Cum naibi sa nu o îndrăgesc cand face asta ! Tu o vezi cum arată!?
Eu: Le vad Tae ! Dar trebuie sa incercam ! Ele sunt speranta prietenilor si familei noastre , altfel.......
Th: Ai dreptate! O sa- o urăsc !
Eu: Trebuie sa incercam.
Le vad venind spre noi cu pasi senzuali . Se pare ca fetele si au pus in mine sa ne excite, si nu se lasa bătute.
Cr: Ei ??
Eu: Ce?? *spun ca si cum nu as sti la ce se refera *
L: Cum vi sa paru??t*spune dansui ochi peste cap*
Th: Nu e cine stie ce .
Cr: Serios!!???
Eu: Da.
L: Atunci de ce aveti gurile cascate ?
Eu: Ca asa am vrut !
Si atunci lam luat pe Taehyung de mana si am plecat de acolo. Daca mai rămânem cred ca o salutăm si nu iesea bine de loc . Nu trebuie sa ne indragaostim de ele in icon fel.
Vreau sa ii zic ceva lui Taehyung dar atunci îmi suna telefonul.Convorbire telefonică
Eu : Da ?!.....Da ....ok.....bine....
Am zis ca o facem.....da.....mai vorbim....ok....pa....si eu....pa!Convorbire telefonică încheiată
Th: Cine era?
Eu: oare cine ?!
Th: Serios.....ce naiba nici acum nu ne lasa !
Eu: Se pare ca nu !Sa mergem ca sa sunat .
Si atunci plecăm spre clasa .Pov Cristal
Sunt pe drum spre casa împreună cu Luna povestindui despre incidentul de la scoala cand ma certat dirija.
Se pare ca ea si ea a pățit ceva asemănător , doar ca ea a fost mangaiata pe mana , strânsă de piept si nu a gemut. Mda....se pare ca trebuie sa ma acomodez cu astfel de stări. Oricum , nu inteleg de ce se uita la semnul meu de nastere . Ce e asa special. Se pare ca si Jimin sa uitat la semnul Lunei , dar nu inteleg de ce . Ce treaba au ei cu semnele noastre ??
Oricum o sa aflu eu.
L: Bine , mai vorbim maine . Paaaa!!!
Eu: Pa!
Întru în casa si urc sus la etaj , unde îmi schimb hainele si ma pregătesc de antrenament. Din spusele mamei am inteles ca trebuie sa fac asta ca sa ma apar. De ce ??? Nu stiu . Nu mi-a spus niciodată. Si nici nu mai are cum. Oricum e plecată împreună cu tata , si nu o sa se mai întoarcă vreodată. Mei dor de ei. Ma întreb tot timpul de ce mai lăsat singura dar se pare ca nici acum nu am gasit răspunsul. Mai este o lună pana fac un an de cand au plecat iar eu am rămas singura . Trebuie sa ma duc sa fac curat in casa în care ei acum stau. Am sa iau si niste flori pe drum. De obicei acolo îmi fac antrenamentele ca sa ma vad ca ii ascult. Ii iubesc enorm. As vrea sa dau timpul inapoi , si sa ajung mai repede acasă inainte ca casa sa fi luat foc. As fi vrut sa ii salvez . Sa ii ajut. Dar se pare ca nu am reusit . Din cauza asta am remușcări. Plâng maereu. Totusi nu am inteles niciodată cum a luat casa foc si de ce. De la ce a izbucnit incendiul??? Nu inteleg.
Mie greu fara ei . Am noroc ca o am pe matusa mea care îmi trimite bani lunar si ma ajuta . Nu as suporta sa ii se intample si ei ceva .
CITEȘTI
Semnul Meu
Romance,,Vreau sa ma iubesti.....vreau ca eu... eu sa fiu semnul inimii tale. Te rog....te rog nu ma indeparta. Daca o vei face inima mea se va sparge in mii de cioburi pe care nimeni nu le va putea lipi vreo data .....nimeni...in afara de tine.." Ca...