capitolul 16❤

52 1 2
                                    

Pov Autor

Jm:Luna....eu....vreau sa iti spun ceva!
    Fata isi intoarce privirea spre el confuza. Nu stiia ce vrea baiatul de la dansa,dar era curioasa.
L:Ascult!
     Baiatul se apropie de ea.Vroia sa o sarute dar stiia ca nu poate face asta. Ii era frica de ceea ce se va intampla. Ar da orice sa fie o persoana normala,sa nu aiba prejudecati. Dar se pare ca lumea e cruda cu el.
     Cand era la doar  cativa centimetri de fata ei se opreste din a face vreo miscare si ii atinge semnul de pe mana.
Jm:Vroiam doar sa il vad!*spune oftand referinduse la semn dupa care pleaca*
 

    *****************

Taehyung era pe un scaun in fata calculatorului incercand sa afle mai multe despre Lee. Vroia sa stie ce cauta el la companiia alor sai. Statea pe acel scaun de cateva ore.
M:Taehyung,vei mai cauta si maine!
    Spune incercand sa il faca sa mearga la culcare. Era ingrijorat pentru sanatatea lui. De cand alor sai lau lasat singur pe lume nu mai are pe nimeni.
     Baiatul ofteaza lung si se apropie de Taehyung.
M:Haide, vei afla maine!
   Spune incercand sa il faca sa se ridice. Chiar daca stia ca asta este imposibil el nu renuta. Nu vroia ca baiatului sa ii se intample ceva,nu dupa tot ce au trecut impreuna.

T:Mark,am zis sa ma lasi la draq!
  Spune vizibil nervos. Chiar daca stia ca baiatul o face pentru binle lui el nu putea renuta la cautari. Trebuia sa afle numai de cat de ce a devinit firma lui.

M:Taehyung,si maine este o zi! Intelege ca trebuie sa te odihnesti!
T:Am zis nu!
  Spune autoritar. Mark ofteaza lung si pleaca in camera sa  lasandul pe Taehyung singur. Chiar daca ar fi vrut, nu il putea face sa se opreasca.Stiia ca daca baiatul isi pune in minte ceava nu sar opri pana nu o duce la bun sfarsit.

    Pov Taehyung

Sunt aproape sa aflu de ce Lee lucreaza la copania alor mei. Stiu ca ma strez putin cam mult cu asta dar nu vreau sa imi las firma pe mainile nenorocitului aluia. Iar...iar mincinoasa aia o va plati si ea cat de curand. Nu ii voi lasa sa scape basma curata din asta,nu acum. Stiu ca Mark isi face griji pentru mine dar nu am ce face,trebuie sa aflu cat mai repede de ce Lee a preluat firma.

**************************
   Pov Jungkook

Astazi am decis sa ies pentru a lua putin aer. Toata atmosfera din ultimul timp ma acaparat cam tare. Acum sunt in club incercand sa ma gandesc la altceva.  Eram beat dar totusi constietizam ce se intampla in jurul meu. Beau de cateva ore bune insa nu ma pot imbata. As da orice sa uit de toate problemele dar nu reusesc.  Oftez greu la gandul asta si ma uit prin jur. Cum eram axat pe un punct aud o voce foarte aproape de mine.
x:Buna!
   Pare a fi una de femeie. Ma uit sa vad de unde  se aude dar nu imi dau seama. Nu o vad nicaieri. Dintro data simt doua maini care imi masau umeri. Imi las capul pe spate pentru a vedea persoana care o face.
Eu:Buna!
Spun muscandumi buza cand ii  vad trupul frumos acoperit de o rochie rosie mulata. Nu pot sa mint, o prinde foarte bine mai ales ca ii scoate in evidenta formele foarte bine definite.
   O vad ca zambeste in coltul gurii. Probabil se astepta la asta,dar cum draq sa nu te fascinezi de un trup ca asta.
X:Pot sa iau loc?*spune inca zambind*
Eu:Depinde unde vrei sa te asezi!
   Spun ranjid si inca privindo. Nu stiu de ce dar fata asta ma atrage. E prima data cand simt asta si nu stiu de ce.
X:Hmmm....e bine aici?*spune punanduse in bratele mele*
  Eu imi ling buzele si imi pun mainile pe talia ei.
Eu:Poate!*Spun usor arogant*
O vad ca zambeste in continuare.
X:Nu ai vrea sa ne retragem?* spune in timp ce imi managaie pieptul*
Eu:De ce nu!?
  Spun ridicanduma in brate cu tot cu ea. Ma uit la ea cateva secunde si o vad ca zambeste slab. Nu inteleg de ce sa schimbat asa brusc. Ma uit in partea in care se uita si ea si vad un tip care ranjea. Ma mai uit odata la ea si oftez greu. Acum stiu de ce sa schimbat asa.
   O duc intro camera a clubului si inchid usa in urma mea.
Jk:Incepem?*spun usor retinut*
X:Sigur!*spune zambind*
   Zambesc si o duc pe pat. Nu inteleg de ce nu riposteaza  . Daca nu ii place ar trebui sa nu ma lase sa o fac.
   O intind usor pe pat iar eu ma pun peste ea. Zambesc usor si o vad ca deja se schimba la fata.
Eu:Esti bine?
Spun usor ingrijorat. Chiar daca nu o cunosteam nu vreau sa fac ceva fara ca ea sa isi dea acordul
X:Da...sunt bine!*spune zabind slab*
  Oftez din nou si ma dau de pe ea.
Jk:De ce o faci daca nu vrei?
Spun axsandui privirea cu a mea. Avea niste ochi asa de frumosi.
X:De unde st..stii ca nu vreau?
Jk:Se vede !*Spun zambind usor*
Totusi nu inteleg de ce o faci!
X:Uite....eu inca .....mmm...sunt virigina. Ideea e ca trebuie sa o pierd pana maine ca sa pot ajunge sa lucrez unde vreu. Stiu ca suna prostesc,dar barbatul care ma va angaja asa mia zis. Iar eu am mare nevoie de locul acela de munca pentru a putea sa imi  intretin sora!
   Cand o aud ce scoate pe gura raman mut. Cum poate un om sa faca asa ceva. Ce daca e virigina!? Acum trebuie sa se culce cu oricine ii sare in cale!?
Jk:Cum te cheama?
   Spun incercand sa o linistesc
X:Sunt So!*spune intinzand mana in fata mea in semn de salut*
Jk:Eu sunt Jungkook!*Spun dand mana cu ea*Uite daca nu vrei eu nu o pot face. Nu sunt viiolator ca sa fac ceva ce tie nu iti prieste.
    Spun privindo in ochi. E asa frumoasa. Chiar daca debea am cunoscuto pot spune ca e cea mai frumoasa fata pe care am vazuto vreo data .
So:Te rog! Daca nu o fac mio vor lua! *spune curgandui lacrimile*
  Cand o vad asa mi se rupe inima. Nu stiu exact de ce...sau pentru ce .....dar vreau sa o ajut.
Jk:Bine!
Spun zambind usor. O vad si pe ea ca zambeste si se pune inapoi pe spate. Oftez greu si ma pun peste ea incepand sa ii analizez fiecare partica a fetei.
Jk:Daca vrei sa te opresti imi spui. Eu o voi face fara sa ma mai rogi!
Spun si ii mangai obrazul. Poate pare ciudat dar cred ca mam indragostit. Nu stiu cum.....dar....sentimentul pe care il simt nu lam avut pana acum. Bine....pana sa.....se intample cu ea.
So:Nu...nu e ok!*spune si imi cuprinde gatul cu mainile*
  




   Gata si cu acest capitol. Stiu ca nu am postat de mult dar nu am avut timp. Am sa incerc sa postez in fiecare saptamana cate un capitol la o carte,sper. Oricum....in urmatorul capitol va avea loc scene +18 😈😈😈😈va fi interesant sa le fac. Nu am facut de mult o scena de genul de una singura.
    Iertatimi acoalele greseli si sper sa va placa. Ne revedem in urmatorul capitol. Vam pupat!
   😍😘😘😘😘😘
 

Semnul MeuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum