capitolul 17❤

59 5 3
                                    

   O vad cum inghite in sec. Nu inteleg de ce unii oameni sunt asa de cruzi. Cum poate sa faca asa ceva . O vad cum zambeste si imi maseaza ceafa. Eu ma aplec peste ea si incep sa o sarut scurt de mai multe ori. Nu stiu exact ce simt.....dar buzele ei.....gustul lor ma drogheaza.
   Ea zambeste usor si ma trage mai aproape de ea,fapt ce ma face sa zambesc.

###########
Pov So

    Cand simt cum buzele lui le framanta pe ale mele ...imi venea sa mor. Are buzele atat de moi...iar felul cum o face,imi da incredere in el.
    Imi pare rau ca fac asta.....dar nu am de ales. Daca nu....nu il ajut imi va omora familia. Nu pot lasa sa se intample asta. Dar....nu pot sa cred ca imi voi pierde virginitatea cu un necunoscut.....

##################
    In urma cu 2 zile

Eram in fata casei domnului Lee. Trebuie sa discutam despre locul de munca unde voi fi angajata de catre el.
   Incep sa privesc in jur oftand lung si emotionata, indreptanduma spre intrare.  Acolo erau doi barbati care pazeau intrarea.
Eu:Buna ziua!* spun zambind*
B1:Buna ziua! *spune simplu fara sa ma priveasca*
Eu:Domnul Lee este acasa ?*spun privindui *
B2:Da! Urmatima!
    Il vad cum intra in casa si imi face semn sa il urmez. Eu fac in tocmai si merg dupa el analizand fiecare particica a casei.
B2:Va veni imediat!
    Spune si pleaca . Dupa cateva minute un barbat mai in varsta isi face aparitia in camera. Eu vazandul ma ridic in picioare si salutandul cu respect.
D.l: Tu esti So,asai?*spune privinduma si analizanduma*
So:Da!*spun serioasa.* Am venit ca sa ma angajati.
D.l: Ok! O sa fii dansatoare intrun club de al meu. Va trebui sa ma ajuti sa prind pe cineva. Daca o vei face, te voi numi sefa clubului.
   Spune serios si privinduma fix in ochi.
Eu:Im...imi pare rau,dar nu pot face asta. Nu vreau sa ajung sa omor oameni sau sa ii ranesc.
Spun usor tremurand. Ma ridic de pe canapea si vreau da plec dar ma opreste
D.l:Daca nu o faci,tota familia ta va muri!  
     Spune privinduma serios. Eu imi maresc ochi la cele auzite. Fara sa mai ezit imi trag mana din stransoarea lui si privindul in ochi mimez un ,,bine" printre buze dupua care plec .

   
############

     Prezent

Pov Autor

  Lui So ii era putin teama de ce va urma,dar ii era si mai frica de ce se va intampla maine dimineata. Nu putea crede ca a ajuns sa se culce cu un barbat din interes.

   Jungkook ii zambeste si din mai multe saruturi trece la unul lung. Nu putea rezista tentatiei de a le simti. O sa ruta pasional si cu grija in asa fel incat fata sa se simta in siguranta.

    So ii raspunde timid si stangaci. Chiar daca ii era frica nu putea nega faptul ca nu ii place ceea ce ii provoaca baiatul.
  Jungkook zambeste cand fata ii raspunde si incepe sa isi plimbe mainile pe corpul ei. Ii analizeaza fiecare particica si o maseaza din cand in cand fapt ce o face pe fata sa geama. Gemetele fetei erau ca un fel de melodie pentru urechile lui Jungkook. Acestea il excitau atat de tare incat nu vedea si nu auzea nimic in afara de ea si gemetele sale. Nu intelea ge se intampla dar adora felul in care gemea.
    Mana baiatului ajunge sub bluza fetei si muscandui buza incet tragand de ea . Fata simtindui mana o apuca mici furnicaturi care o faceau sa se simta neajutorata sub atingerile baiatului. Iar buza ei care era masata de dinti lui....asta o facea sa geama mai tare si sa stranga din ochi. Senzatiile simtite de ea acum erau de nedescris. Nu mai simti niciodata asa ceva. Ar fi vrut sa nu se termine vreo data.....dar o data cu ziua de maine,totul se va schimba si va trece.
   Jungkook auzindui gemetele urca cu mana mai sus si incepe sa ii stranga un san prin materialul sutienului .  Vroia sa o auda cum geme. Fata neputand  sa se abtina geme din nou in gura baiatului dar de data asta mai tare .
   Jungkook ii lasa buza in pace si patrunde  cu limba in gura ei incepand sa ii exploreze fiecare partica in timp ce mana sa intra sub sutien si isi face de cap acolo.                     
     Fata geme incet simtindui mana rece pe sanul ei dar starea pe care o primea o facea sa se simta ca in al noualea cer.  Baiatul incepe sa transforme sarutul din unul pasional in unul erotic in care limbile lor jucau un joc de dominare. Bine inteles ca So nu avea nicio sansa sa castige,dar nu se lasa batuta. Ii placea cum baiatul o aborda.
   Jungkook zambeste in sarut si incepe sa ii muste limba incet,asta facando pe fata sa scanceasca dar sa si geama in acelasi timp. Auzind astea ranjeste din nou si o dezmiarda cu limba lui si scoate mana din sutien,urmand sa o duca pe spatele ei si sa ii dea drumul la capse.
    So se inroseste mai tare la fata si rupe sarutul din cauza lipsei de aer. Jungkook coboara cu saruturile pe maxilarul fetei si scoate sutienul de sub tricou si il arunca undeva prin camera. Fata geme din nou sub saruturile umede ale baitaului iar cand ii simte mainile pe sanii ei incepe sa stranga din ochi si sa isi muste buza incet vrand sa nu geama. Baiatul vazand ca ea isi opreste gemetele ii strange sani mai tare in mana si coboara cu saruturile pana la gat,asta facando pe fata sa nu mai poata rezista si sa geama tare .
     Dupa cateva secunde isi scoate mainile de sub tricoul ei si le duce la bata acestuia si il ridica in sus fara prea multe asteptari. Fata se face rosie ca racul la fata si incearca sa se acopere dar baiatul ii prinde mainile deasupra capului si incepe sa ii sarute pieptul dezgolit. Ea incearca din nou sa nu geama dar acesta urca din nou la gat si incepe sa ii lase cateva semne destul de frumoase,asta facando sa geama tare. Jungkook coboara din nou la pieptul fetei si incepe sa ii linga un san in timp ce celalalt era dezmierdat de mana lui. Fata geme mai cu putere si isi impinge usor pieptul in mana si gura baiatului cerand tot mai mult. Zis si facut, Jungkook ii ia  sanul in gura si incepe sa il suga. Fata geme incontrolabil si se tot impinge in gura baiatului cu pieptul fapt ce il face sa zambeasca si sa maraie satisfacut.  Incepe sa ii ia sfarcul in gura si sa traga cu dinti de el ,iar cea lalta mana il strangea intre degete.
      Dupa ce se satura de sani baitul urca cu saruturile la urechea fetei ,astfel respiratia calda a acestuia se loveste atat de gatul ei cat si de ureche,asta facando pe fata sa isi lase capul pe spate si sa respire greu.
    Mainile lui coboara in jos pe soldurile ei. Incepe sa i le maseze in timp ce ii musca lobul urechi. So se face mai rosie la fata si incepe sa geama si sa se foiasca sub baiat.
     Jungkook chicoteste la comportamentul fetei si coboara din nou cu saruturile pana pe abdomen. Incepe sa il sarute si sa ii muste fiecare particica. In timp ce gura lui isi facea de cap pe abdomenul ei mainile sale ii deschide pantaloni si ii  trage pana sub bazin,iar el coboara cu saruturile pe solduri. Fata incepe sa geama si sa isi impinga bazinul tot mai mult in el asta facandul pe Jungkook sa ranjeasca pentru a 100 oara.
    Ii trage pantaloni pana sub zona intima iar cand o vede uda incepe sa isi muste buza cu putere.
Jk:Teai udat dulceata!
     Spune si ii saruta  o coapsa iar pe cealalta o maseaza. Cand fata aude ce tocmai a zis baiatul se inroseste si mai tare ca pana acum si se rusineaza nestiind ce sa ma zica. Nu putea  nega ca ceea ce ii provoca baiatul nu ii placea , totusi pentru ea Jungkook era un necunoscut.
   So:E...eu....*incearca sa spuna dar nu poatea din cauza rusini*
    Jungkook chicoteste si se ridica la nivelul ei privindo fix in ochi  in timp ce mana lui ii da pantalonii jos de tot
Jk:Shhh! Doar taci si simte momentul!
    Spune zambind si incepe sa ii maseze zona intima. Fata inchide ochi si aproba din cap muscandusi buza vrand sa isi opreasca un alt geamat. Jungkook observand asta o saruta pasional si incepe sa faca miscari de dute vino pe zona fetei,asta facando sa geama cu putere si sa isi impinga zona intima mai mult in mana baitului.
     Dupa cateva secunde baitul ii da jos lenjeria si se desparte din sarut privindo in ochi.
Jk:Nu te mai abtine. Vreau sa te aud cum gemi!
    Spune si ii saruta obraji iar mana lui din nou si isi face de cap pe zona intima,de data aceasta goala,a fetei. Ea geme infundat si isi da ochi peste cap din cauza senzatiei. Jungkook se joaca la intrarea fetei cu degetele si asteapta ca fata sa dea un semn ca vrea mai mult.  Fata nerezistand geme mai tare si isi duce mainile pe umerii baiatului bagandusi unghiile in ei.
   Jungkook geme la gestul fetei si inca o amageste .
Eu:Jungkook.....te...te rog.....
   Spune fata strangand mai tare umerii baiatului. El nici nu mai asteapta vreo miscare a fetei ca isi baga incet un deget in ea incepand sa il miste incet.
   Fata scanceste incet fiind prima data cand simte asta dar dupa cateva secunde incepe sa geama si sa se foiasca pe degetul baiatului. Jungkook incepe sa miste degetul mai repede si muscandui sanii din cand in cand. Fata geme din ce in ce mai tare si se impinge tot mai tare in mana acestuia. El mai baga un deget in ea si incepe sa le miste mai incet ca fata sa se poata obisnui.
   So incepe din nou sa scanceasca usor si incearca sa se obisnuiasca. Baiatul ii ia un san in gura si incepe sa il suga ca sa o faca pe fata sa uite de durerea provocata. Cand simte ca fata incepe din nou sa se miste le misca si el mai repede atingandui punctul sensibil cu ele. Fata geme din nou si se impinge mai tare in degetele lui si dandusi drumul fara sa isi dea seama.
    Baiatul simtind asta scoate degetele din ea ranjid si o pune deasupra sa.
Jk:Acum fama sa te vreau mai mult de cat o fac deja!
    Spune si ii prinde fundul in mana si masandul cu putere.






     Heeeiii dragilor! Am reveeenit.  Nu stiu cat e de bun acest capitol dar sper sa va placa. Sper sa nu ma omorati ca nu am continuat mai mult,dar.....am zis sa nu fac prea lung acest capitol iar dupa sa va plictisiti de el.  In fine. Sper sa va placa si imi pare rau pentru greseli. Ne revedem in urmatorul capitol.
    Paaaaa!

  

  

  
   

  
  
    
   

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 05, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Semnul MeuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum