capitolul 13❤

61 5 16
                                    

Cei 2 o cauta de mult tip si aveau de gand sa se razbune. Au trecut prin multe împreună iar acum au ajuns sa fie cei mai buni prieteni.

X: I am gasit! * tipa unul dintre ei la  celalat *
Y: Vorbesti serios!?
X: Si ....unde sunt!? Haide Mark nu ma mai fierbe atât !* spune băiatul curios*
M: Is cu băieți ! De fapt doar ea....el ...lam gasit...* si se opreste brusc*
Y: La!? Zi dracu odată !
M: La compania alor tai !
Baiatul incremaeni . Nu putea sa creadă ca cum el putea lucra la acea companie. Din cauza nervilor pe care ii avea,isi inclesteaza maxilarul si strange tare din pumni.
Y: Cum se poate!? Cum!?
Si începe sa arunce tot ce avea în cale. Nu suporta asta. Nu voia sa suporte asta.
M: Taehyung , Linistestete !
Încearcă baiatul sa il oprească.
T : Cum se poate!? El....el mia luat iubita iar acum....acum...mostenirea mea.
Spune si începe sa plângă în timp ce se lasa pe spate alunecând pe perete.

********
  J : Yoongi , stiu ca e greu ....dar trebuie sa o faci pentru ea ....si pentru noi.
Y: NU INTELEGETI CA NU VREAU! NU VREAU SA MA INDRAGOSTESC DE CRIS SI DUPA SA SUFERE!
Jm: Dar nu o vei face sa SUFERE!
Y: Ba da! Pentru ca eu nu o voi iubi niciodată! Eu o iubesc doar pe Irin! Fata care ....care a murit pentru mine....
Spune si începe a plânge.

Pov Cristal

Intru in bucatarie si il vad pe Yoongi cum plage.
Eu: De ce plângi!? * Spun si ma aplec la nivelul sau*
El când ma vede se ridica si se uita la mine. Era tot rosu la ochi. Era prima data când il vad asa. Oare ce sa intamplat.
Eu: Yo...
Incerc sa spun dar ma sărută dintr o data. Îmi măresc ochi mari si incerc sa il împing dar nu pot. Îmi muscă buza de jos, astfel facanduma sa gem si sa îmi deschid gura pentru al lasa sa intre in la cazul meu si sa facă un război cu limba mea pe care bineinteles el il castiga. DUPA ce ne despărțim din sărut începe sa coboare cu el pe gât . Il îndepărtez usor si ma uit in ochi lui.
Eu: D...de ce faci asta?

Pov Yoongi.

Stăteam si plângeam . Nu puteam accepta sa iubesc o alta persoana. Voiam sa ma ridic dar aud cum cineva ma striga.
C : De ce plangi!?* spune si se apleacă*
Eu ma gândesc putin la  ce au zis baieti . Pana la urma trebuie sa o fac ca ea sa ma iubească , nu sa fie reciproc. O sa o fac sa ma iubeasca.....iar dupa....ii voi spune de ce am facuto.
Ma ridic la nivelul ei si ma uit la ea. Stiu ca aveam lacrimi încă in ochi si îmi simteam ochi rosii.
C: Yo...
Vrea sa zică dar o opresc brusc cu un sărut. Nu voiam sa fac asta....dar trebuia. Incercam sa îmi stăpânesc lacrimile ...dar îmi era greu. Îmi....Imi pare rău Irin...Nu voiam sa fac asta. La gândul asta ii music buza de jos. O aud gurmand putin in gura mea , asta excitanduma putin. Isi deschide gura lasanduma sa ii caut limba cu a mea. Când o gasesc incep un război cu limba ei , pe care bineinteles il castig. Dupa ce ne despărțim  din cauza lipsei aerului covor mai jos cu saruturile.  Când vreau sa il music ma opreste. Se uita fix in ochi mei. Stiam ce vrea sa zică . Nu voiam sa o mint.....dar trebuie sa o fac. Trebuie sa ne salvăm. Taehyung daca ar fi fost...net fi putut salva el....dar asa....Trebuie sa o fac eu. Sunt singurul care  înafara de el , se potriveste cu ea.
C: D...de ce faci asta?
Intreaba balbainduse iar eu doar  ii zâmbesc .
Eu : Pentru ca te iubeasc!
Ea când aude isi mare str ochi mari . Se uita la mine si încearcă sa isi de seama daca mint sau nu. Si....si era logic ca face asta. Dintre toti eu eram singurul care nu o prea baga in seama . Care nu vorbea cam de loc  cu ea .
C: Dar...dar tu nici nu vorbesti cu mine măcar.
Eu: Te iubesc dinainte sa moară Taehyung . Nu voiam sa iti zic fiindcă imi era teama sa nu ma respingi.
Dupa ce spun asta incep a plânge. Nu mai suportăm....Nu puteam sa îmi manifest sentimentele fata de alta persoana înafara de Irin .....iar acum....iar acum am zis ca o  iubesc pe fata celui mai bun prieten. Imi pare rău ca fac asta... dar ...dar trebuie.
Ea imi ridica bărbia si ma sărută apăsat.

Pov Autor

Când fata il sărută Yoongi isi mareste ochi. Nu credea ca fata ar face asta. Oare ...Ea il place deja? Asta era intrebarea care il macina. Ceea ce Yoongi nu stiai era ca fata ...voia doar sa uite de trecut. Sa uite de Taehyung . Sa uite de iubirea pe care.....acum nu o mai are.
Amândurora le curgeau lacrimile pe fata. Amândoi plângeau......iar acum asta era o posibilitate de a uita amândoi de probleme.
Fata isi pune mâinile in jurul gâtului al băiatului , iar el ii strânge talia. Băiatul ii muscă din nou buza , ea gurmand din nou in gura lui ,  asta facandul pe băiat sa zâmbească in sărut. Se ridica amândoi sus fara sa se despartă din sărut. Băiatul o ridica pe fata astfel punando cu fundul pe masa. Fata il trage mai aproape , de ea astfel el ajungand intre picioarele ei. Dupa ce raman fara aer baiatul coboară cu saruturile pe maxilar pana ajunge pe gât . O musca usor , fata gemand putin înfundat . El zambeste usor. Ii place când geme la urechea lui....asta il excita la maxim. Fata isi pune picioarele in jurul bazinului lui trăgându si mai aproape. Băiatul zâmbi in timp ce ii lung sa usor gâtul. Isi pune mâinile sub fundul ei strangand putin de el. Fata de data aceasta geme putin mai tare ca de obicei facandul pe băiat sa se excite mai tare. O ridica sus in timp ce ii masa in continuare fundul doar pentru a o auzi cum geme. Pleaca cu ea sus in camera lui lasando usor pe pat si.........



 

      Deci am postat astazi. Scuzatimi greselile dar nu am timp sa le corectez , sunt la scoala si mna. Stiu.....e cel mai rau lucru...am pana pe 2 august ore. Mooorrr😢😢😢😢😭😭😭😭. Plus ca mi am sclintit piciorul si mna....pleaca la doctor , inapoi acasa ....fiindca desteapta de mine nu suporta spitalele. De fapt....le urăsc nu alta.
In fine sa las alta.
Vam lăsat din nou in suspans 😂😂😂😂 oricum cred ca stiti ce se va intampla. Dar nu promit ca va avea loc asta intre ei.....cred ca o sa intervină ceva ....sau poate nu😂😂😅😅😏😏😌😌😌.
Oricum...sper sa va placă .
  

Semnul MeuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum