Sa uitat în spate si a vazut ceva care ar fi vrut sa nu se intample. Toate cele 6 fete au fost impuscate . Nu ii venea sa creda . Prietenii lui erau langa fete , tipand la ele sa isi revina. Dar degeaba . Nu vroiau.
Nj: FII ATENT AICI LEE!! O SA PLATESTI PENTRU ASTA!!!
JH: O SA ITI DORESTI SA NU TE FI NASCUT VREO DATA.
JIN: O SA FIM CEL MAI MARE COSMAR AL TAU .
YG: O SA TE GASIM, SI O SA MORI CU TOT CU FAMILIA TA. O SA VEZI. ITI JUR PE SUFLETUL IUBITEI MELE ADORMITE CA NU MA VOI LINISTI PANA NU MORI.
JM: TOATA FAMILIA TA VA MURI NU DOAR TU. O SA VEZI LEE O SA FIM CEL MAI MARE COSMAR AL TAU.
Jungkook nu mai avu glas sa zică nimic se simțea fara puteri.
Nu stia ce sa facă , e cel mai mic dintre toti , si pe el il doare cel mai tare. Încearcă sa ascundă dar nu poate . E prea dureroas.
Ii durea inima pe fiecare in parte. Se gândeam ca din cauza lor au murit. Ca daca ei nu erau poate ele acum duceau o viata frumoasa împreună. Dar destinul lor este altu. Iar acum trebuie sa il îndeplinească cu orice pret , pentru a putea sa se răzbune pe cel ce le au omorât pe cele mai dragi lor.
Au mai stat asa o vreme după care le-a luat ducandule spre masini. Lor nici în momentul asta nu le vine a crede ca is moarte. Ei cred ca sa se vor trezi si ii vor sărută din nou. Se vor ridica razand de ei ,spunandule ca a fost o gluma. Dar nu , asta nu avea sa se intample din pacate. Ei nu erau in basme. Erau in viața reală. Iar viața reală e dură. Chiar foarte dură . Ar fi vrut ca măcar petru o secunda sa le audă glasul , secunda care pentru ei insemna mult. Acea secunda putea fi cea mai importanta pentru ei. Dar nu se intampla. După cum stiu si ei , oameni nu pot învia . Se pare ca se pregătesc de înmormântare.In prezent
Taehyung era la marginea patului lui Cris. Trecuse 2 luni de când a intrat in comă iar ea tot nu si a revenit. Doctori spun ca daca nu isi revine in urmatoarele 2 zile o deconectează de la aparate. El nu vrea sa accepte asta. Fata pe care el o iubeste , de care sa îndrăgostit vreodată e pe cale sa moară. Si se invinovatia pentru asta. Daca nu ar fi fost acel destin penibil poate si acum trăia. Acum poate nu mai trebuia ca iubita lui sa fie in comă. Ii venea sa se spînzure. Nu ia ajuns ca Lee sa fie împuscat. Ar fi trebuit sa sufere , sa se tarască in genunchi în fața lui. Si apoi sa il impuste. Dar ....asta nu se mai putea.
Pov Taehyung
Sunt la marginea patului lui Cris asteptând sa se trezească . As face orice sa o mai vad măcar odată cum țipa. Nu trebuia sa ma apropii de ea. Trebuia sa stau în umbră, era mult mai bine. Acum din cauza mea.....e.....e....moartă. Mam îndrăgostit de ea. Nu stiu cum am reusit in 2-3 zile, dar o iubesc . Dac nu era acest destin afurisit. De ce oare a trebuit sa ne dea noua acest destin. Ahhhh.....imi pare rău pentru băieți......ei stiu cum e sa pierzi pe cineva.....din păcate ei nu isi mai pot îndeplini destinul. Ele au fost singurele în viața , pana sa apara Luna si Cris. Si se pare ca ele is ultimele. Viața lor depinde noi patru. Nu se poate sa pierdem acum. Dar......mai bine mor eu decat sa moară ea.
Dd: Buna ziua Taehyung.
Eu: Buna ziua ! *si ma uit în spate catre el*
Dd: Îmi pare rău Taehyung , dar pentru ca domnisoara sa trăiască ii trebuie o inimă noua. Inima ei nu mai functioneaza.
Th: Po-poftim!?
Dd: Îmi pare rău!
Iar cu astea doctorul pleacă lasanduma pe mine singur in gândurile mele. Cum sa nu ii funcționeze inima.
Eu: CUM????? CUM SA NU ITI FUNCTIONEZE????RIDICATE!!!RIDICATE ACUM!!!
Incep sa tip la ea dar nimic. Incep sa plâng mai tare . Cum poți sa ma lasi asa......nu....nu........vei...muri daca eu is in viața.....mai bine mor eu decat sa mori tu. Mai auzit ?? Voi muri eu in locul tau.Iar cu gândul asta ma duc spre cabinetul domnului doctor. Când ies pe hol toata gasca ma striga dar nu leam raspuns . Nu am avut puterea . Ce sa le zic ......ca o sa ii dau inima mea.....nici nu ar fi vrut sa ma audă..... Nu o sa le zic nimic pana in ziua operației. Da ! Asa o sa fac.Pov Jimin
Sunt pe hol cu băieți încercând sa o liniștesc pe Lună de la socul pe care la avut acum câteva minute. Se pare ca inima lui Cristal nu mai functioneaza si vor sa o deconecteze. Nu stiu cum vă reacționa Taehyung la vestea asta. Stiu cat de tare doare. Toți stim de fapt . Il vad cum iese din salon. Probabil a primit vestea. Il strig dar nici nu se întoarce. Oare de ce.....Ce are de gand...... Il vad ca se îndreaptă spre cabinetul doctorului. Sper sa nu faca vreo prostie.
Nj: Trebuie sa găsim un donator . Cat mai repede. Altfel o vom pierde.
Jk: Are dreptate. Dar unde sa il găsim??? Doar nu o cădea din cer.
Jn: Ahhhhh.....săracul Taehyung!! Cine stie prin cate trece el acum din cauza nenorocitului ăluia.
Eu: Mda......prima data sora....apoi fratele ....iar acum iubita.
Toți stam cu cu capul în jos . Doar suspinele Lunei se aud. Îmi e mila de ea. Nu stiu de ce dar în momentul asta îmi vine sa ma strâng de gât sigur când o vad ca plânge . Nu îmi place sa o vad asa. Ma doare inima . Ahhhhh nu trebuie sa am sentimente fata de ea......o sa ii fac doar rău......trebuie sa ma controlez. La cele gândite o strang mai tare în brațe. Vreau sa ii zic ceva dar sunt întrerupt de catre doctor.
Dd: Am gasit un donator.
Toți ne uităm unul la altul si începem a zâmbi.
Dd: El este !
Când vad cine este am cazut jos din picioare , la propriu. Cum sa facă asa ceva ??Pov Taehyung
Am ajuns în fața biroului . Am bocanit usor în usa si am intrat după ce lam auzit răspunzând.
Eu: Buna ziua !
Dd: Buna ! Sa intamplat ceva ??
Eu: Nu ...adică da .....adică.....vreau sa ii donez eu inima mea mea.
Dd: Vorbim despre domnisoara în comă de 2 luni asai!?
Eu: Da...
Dd: Daca fac aceasta operație riscati sa muriti amândoi, nu.....
Eu: Ma risc !
Dd: Sunteți sigur??
Eu : Da !
Dd: Bine! Atunci veniti cu mine.
Iesim din biroul lui si plecam pe hol unde se afla si BTS cu Luna. Se pare ca are de gand sa le zică si lor. Ce fac acum.....trebuie sa il opresc.
Vreau sa ii zic ceva dar ma opreste.
Dd: Am găsit un donator.
Ei se uitau unul la altul zâmbind. Se pare ca sunt bucuroși.
Dd: El este!
Când mau vazut li sau sters zambetele de pe fata. Iar Jimin.....Jimin....a cazut din picioare la propriu. Se pare ca nu se asteptau la asta.
Nu se astepta ca eu sa fie cel care donează . Nu se gândea la asa ceva. Vreu sa le zic ceva dar atunci apre o persoana. Nu o cunosc. Nici nu am vazuto pana acum.
CITEȘTI
Semnul Meu
Romance,,Vreau sa ma iubesti.....vreau ca eu... eu sa fiu semnul inimii tale. Te rog....te rog nu ma indeparta. Daca o vei face inima mea se va sparge in mii de cioburi pe care nimeni nu le va putea lipi vreo data .....nimeni...in afara de tine.." Ca...