capitolul 12 ❤

66 5 4
                                    

Dar cand sa facem cel de al treilea pas se aude o impuscatura iar Taehyung îmi da drumul mâini.  Ma uit catre el sa vad ce sa intamplat si il vad josl tinanduse cu mana de piept.
Se uita la mine cu multa ură si dispreț .......ma ...ma...durea sa il vad asa. Ma uit in spate si vad cativa oameni de ai bunicului . Nu...Nu....Nu se poate. El...el.
....la....omo.....omorât ?????
Ma uit catre Taehyung si chiar in acea secunda el a ....aa....mu. .....murit... cand il vad incep a plânge si cad in genunchi langa el. Ii iau mâna intră mea si incep sa il zgaltii. Când vad ca nu răspunde incep a tipa.....de fapt....murmuram.....fiindcă eram legată la gura si nu prea puteam.....
Unul din oamenii bunicului vine si ma dezleagă la gura , astfel având cale lunga sa tip.
Eu:DE CE ATI FACUT ASTA !? O SA II SPUN BUNICULUI SI O SA MURITI IN CHINURI VA PROMIT.
Ei se uita la mine mirați fara sa spună ceva.
Eu:TAE.....TAEHYUNG.....TE....TE...
ROG VO....VORBESTE CU MINE.
El nu îmi răspunde , cred....cred ca deja a murit.
Eu:TAE....TE....ROG....NU...MA..
LASA
incep a plânge mai tare si sa il zgaltii dar nimic....El....El chiar ma.....Ma părăsit. Ma apropii din ce in ce mai aproape de el si incep sa ii mângâi obrazul. Era rece.....mult pre rece. Lacrimile curgeau din ce in ce mai tare......Ma apropii usor de buzele lui pana ce le ating cu ale mele. Lacrimile din ochi mei se curgeau pe obrajii lui reci. Stau asa câteva secunde , pana simt ca ii se scurge si lui o lacrimă .....Ma desprind din sărut si il vad ca si a deschis ochi. Se uit la mine in timp ce lacrimile isi fac aparitia pe obraji lui reci. Isi ridica mana si îmi atinge obrazul. Eu io cuprind cu mana mea si incep a plânge mai tare.
Th: De azi....nu...mai...am c...cum...sa ma.....razbun. Si tot ast....azi este ultima noastra zi impreuna.
Spune si lacrimile is se scurg din ce in ce mai repede . Eu doar ma uit la el.
Th: N...nu....team.....i...iubi....iubit ni...niciodata.....
Spune după care ma prinde de gât si ma trage intrun sărut .
După câteva minute ne despărțim , el se uita la mine zâmbind putin in colțul guri după ....după care închide ochi , iar....iar.....Ma....mana...cazandui pe langa corp.
Na uit la el câteva secunde .
- Taehyung! * incep sa il strig*
- TAE...! * si il zgaltii usor*
Când vad ca nu îmi răspunde incep sa il zgaltii mai tare . El...El....acum chi....chiar ....sa ....sa.....dus. Si dintro data vad negru in fata ochilor. Nu situăm ce sa intamplat, dar ma sperie.....oare....ce...ce se intampla.

Pov  Autor

După un an

A trecut un an de la moartea lui Taehyung . Cris nici pana acum nu vrea sa il uite....pentru ea ....El a fost primul băiat de care sa îndrăgostit in viața ei, si care ia întors mințile peste cap.
Băieți si cu Luna nu stiiau cum sa mai procedeze pentru a o inveseli pe fata. Era distrusă, nu vroia sa mai audă de nimic si nimeni. Ei vroiau sa o readucă inapoi la vechea Cris . Fata cea aroganta si greu de convins. Dar nu puteau. Nici măcar Luna, care era cea mai buna prietena a ei nu putea . Jimin  de multe ori încearcă sa o imbarbateze pe Luna , sa fie puternica ; dar de multe ori cadea si ea psihic.
  Relația dintre cei doi este tot una de prietenie . Nici pana acum nu au avut curajul sa isi împărtășească sentimentele. Ei se temeau de refuzul pe care il vor primi unul de la celălat , dar nici prin cap nu le trece ca au aceleasi sentimente. Acum.....singura speranță este Jimin si Luna . Ei trebuie sa facă tot posibilul pentru a îndeplini destinul , despre care fetele , nici pana acum nu au aflat . Cris ar mai putea avea o sansa....insa nici unul dintre ei nu vor. Amândoi au avut aceeasi soartă. In fata lor au murit persoana iubita , si chiar daca a trecut mult timp nici pana acum nu le pot uita. Cris tine la el ....chiar si invers , dar ca între prieteni , nici de cum sa formeze un cuplu. Insa el chiar ar face asta; daca asta inseamna sa isi răzbune iubita si familia , insa nu vrea sa o rănească pe Cris. Tine la ea doar ca la o prietenă....Nici de cum ca la mai mult.
Nj: Trebuie sa încerci !
Jn: Da ! Doar asa te vei putea răzbună!
Yg: Si....si...daca o rănesc ....ce voi face , aaaa? Nu o iubesc , cum pot fi impreuna cu ea daca nu simt nimic . Vreti sa ma combin cu ea după sa o fac sa sufere. Ia uitativa la Jimin , de un an de zile o iubeste pe Luna si nici pana acum nu ia spus. Si stiti de ce !? Pentru ca asta inseamna sa iubesti. Cris e prietena mea si nu ii pot face asta.
Jk: Da....dar...
Yg: Am zis NU !
J-h : Mai gandestete. Te poți îndrăgosti de ea pe parcurs.

Yoongi doar isi da ochi peste cap si pleaca.

In partea celata a orasului undeva prin mijlocul păduri era o casă veche, derapanata . Acest loc era uitat de lume de foarte mult timp. Aici daca te apropiai, dădeai de fiare sălbatice ale păduri care abia asteptau sa prindă o pradă buna. Acesta era unul dintre cele mai urâte locuri ale orasului. Dar ceea ce nu stiu locuitori este ca in acea casa derapanata si veche , locuiau doi oameni. Acestia au luptat cu fiarele păduri pentru a se frani, a trai si a supraviețui. Aceasta casa a fost singura lor scăpare pe atunci , din acest motiv sau ascuns aici. Pe dinafara chiar daca pare un loc straniu, pe dinăuntru vezi numai calculatoare peste tot . Camere de luat vederi ....arata ca un adevărat sediu, dar si un loc in care se poate locui. Au muncit mult pentru al face sa arate asa. Dar acum sunt mulțumiți ca au reusit si au gasit persoana pe care  o căutau de atâta timp .




























Sper ca va placut acest capitol. Stiu ca nu este cine stie ce dar mna.  Pe cei doi o sa ii aflati in capitolul următor.....Stiu ca sunt rea dar după cum ati vazut  îmi place sa țin persoanele in suspans. Stiu ca merit sa mor din cauza asta , dar e partea a doua.

Oricum, va multumesc ca îmi citiți cartea si sper sa o faceti in continuare.
    Cartea cu reactiile celor din BTS va fi postata tot in aceasta saptamana. Sper sa va placă . Am foarte multe idei si o sa le aplic in asa fel încât sa va ,,atraga " .
Ok......gata cu vorbăria. Ne revedem in capitolul următor si sper sa nu ma strangeti de gât din cauza acestui capitol. Paaaaaaa!!! Vam pupat!!!!😘😘😙😙😙😙😗😗😗😗😗😚😚😚😚😚😚💋💋💋💋❤❤❤❤❤👄👄👄👄💛💛💚💚💚💚💚

Semnul MeuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum