Röpörtaj

233 32 4
                                    

Sahneyi az çok görüyordum." Hepiniz hoş geldiniz! 108. Açlık oyunlarınız kutlu olsun ve...ŞANS SONSUZA DEK SİZİNLE OLSUN!" Dedi   
Arthur isabelle'e aynı geçit töreninde giydiği gibi altın rengi bir elbise ve saçını da örgülü bir topuz yapmıştı. Bende gri bir takım giymiştim.

"Catarina Loss!" Diye anons yapılmıştı fakat biz bunu aldırmamıştık. Almira da altın bir kuşa benzeyen bir kombin yapmıştı.

"Evet....Çekiciliği ve vahşiliği ile bizi etkileyen 1. Mıntıkadan catarina loss !" Dedi catarina gülümseyerek pembe kabarık elbisesi ile sahneye çıktı.

Onunla kısa bir şekilde sohbet ettikten sonra sahneye magnus çıktığında seyirciler onu büyük bir coşkuyla alkışladığında onlara gülümseyerek ellerini salladı.Üstünde şık bir takım vardı.

Magnus koltuğa rahat bir pozizyonda oturup herkese tekrar güldü." Evet magnus, bıçak fırlatabiliyorsun fakat bunu yaparken elin cidden temizdi. Sırrın nedir?" Diye sordu barness.
." Hadi ama barness aynı soruyu geçen senede sormuştun bana yeni şeyler ile gel lütfen." Dedi magnus.

Seyircilerden kıkırdaşmalar gelmişti." Emin misin? Bilirsin güzel ters köşe yaparım." Dedi barnes pisçe sırıtarak.

"Çok da korkmuyorum." Dedi magnus ona dönerek.

Güldü." Elimize geçen yeni bir kaç bilgiye göre...çok da uzun olmayan bir süre içersinde 3. Mıntıkanın haracı ile cinsel ilişkiye girmiş ve antraman sahasında öpüştüğün hakkında elimize birkaç görüntü geçti magnus...SİZCE DE ORTAM ISINMIYOR MU MİLLET!" Diye bağırınca bütün izliyiciler bağırmaya garip sesler çıkarıp ıslık çalarken insanların gözlerini üstümde hissedince yere gömülesim geldi.

Neden  bunlar hep benim başıma gelir ki? Isabelle'e döndüğümde burnundan soluyordu.

"Bana  bir açıklama borçlusun." Dedi kollarını göğsünde buluşturarak.

Almiraya baktığımde donup kaldığını gördüm.Gözlerini hafiften kıpırıştırıp borden yere yığıldı.

"Sana cevap verirdim iz fakat almira şuan önceliğimiz sanırım." Almirayı bir koltuğa yatırdığımızda televizyona bakmaya devam etmiştik.

"Haberler ne kadar çabuk yayılıyor..." dediğinde magnus insanlar kahkaha attı." Peki özel bir sorum olacak. Eşcinsel misin?" Dedi

Magnus kıkırdadı." Aslında özgür bir birey olarak biseksüel'im." Dedi magnus gururla.

"Peki tekrar soruyorum, Alec ligtwood ile yaşadıkların arenaya bir etkisi olacak mı peki?" Dedi.

Bunu bende dinlemek istiyordum işte." Hayır. Bu tamamen zevkten ibaretti. Ölmeden önce biraz gönül eğlendirmek demek isterdim fakat son olacağını sanmıyorum." Dedi magnus.

Kazanacağına adım gibi emindi.Fazla emindi hemde. Bu sırada alkışlar yükselmişti." Korkuyor musun?" Dedi ciddiyetle.

Magnus bir kahkaha attı." Ölmekten mi? Hayır, insan kazanacağını bilince...her şey eğlenceden ibaret geliyor. " dedi magnus barness'a gülerek.

"Anlıyorum... seni seviyoruz 1. Mıntıkanın haracı. Tekrardan görüşmek üzere." Derken magnus bize doğru irelleyip sahne arkasına geçti.

Yanımızdan geçerken bana doğru sırıtması herkesin gözüne girereken gülüşüne karşılık vermiştim.

Isabelle sahneye çıktığında herkes alkışlayıp ıslıklar çalmaya başladı."Ah lütfen beni şımartıyorsunuz!" Diyerek onların önüne geçip eğildi ve koltuğuna oturdu.

"Nabersin barness?" Diye yayıldı koltuğa bir bacağını diğer bacağının üstüne atarak.

"İyim güzel hanım efendi. Siz nasılsınız?" Dedi barness asilce.

Isabelle o muhteşem gülümsemesini yolladı." Aslında iyiyim. " dedi izzy. Barness güldü."Her zamanki gibi birkaç sorum olacak.Ilk olarak hemen belirteyim ki abin ile yaptığınız çıkış harikaydı. Diğerine gelirse... Arenada abin ile müftefik olacak mısınız?" Dedi barness.

İz güldü. " Biz kardeşiz her zaman birbirimizin arkasında olacağız. Birimiz giderse...onun uğrana kazanacağız...yani çok da endişeli değilim." Dedi. Barness burukça gülümsedi." Anlıyorum...peki abinizin magnus ile yaşadıkları hakkında bir bilginiz varmıydı." Dedi barness.

Iz bir kahkaha attı." Aslında antramana geç kaldığı gün bunu tahmin etmeliydim fakat sandığımdan uzun sürdü. Çok da şaşırmadım aslında ikiside garip tipler. Birbirlerine tam oturmuşlar." Dedi izzy. Salon yapmacık bir kahkaha ile doldu.

Hala bir kaç insan bana baksada buna aldırmamaya çalışıyordum."Peki....gelelim başka bir konuya. Arenada sadece ikiniz kalırsanız ne olur?" Dedi barness.

İsabelle sustu." Eğer o kadar dayanabilirsek onu öldürmem veya zarar vermem. Aslında similasyon bazı şeyleri açık ve net bir şekilde bize vurgulamak amacı yapılmıştı. Ben similasyonu geçememiştim. Fakat abim geçti ve onu kutluyorum. Kötü olan şey similasyonda neler olduğunu tahmin etmem çok da zor olmamasıydı." Dedi izzy.

Bir anda irkilmiştim. Bana kızgınmıydı? "Ben cidden çok üzgünüm isabelle." Dedi barness onun elini tutarak.

"Üzülme bence. Gurur duy ve ümit et belki ikimizde bu oyunu kazanırız."

Barness hızla ayağa kalktı." 3. Mıntıkanın kız haracı İsabelle lightwood! " dedi ve onu uğurladı.

İsabelle yanımdan geçerken bana gülümsedi."Şimdi sırada kimin olduğunu biliyorsunuz! 3. Mıntıkadan Alec lightwood! "

İnsanların delice alkışlarını ve ıslıklarıni umursamadan ifadesiz yüzümü koruyarak koltuğa oturdum.

" Evet bay ligtwood panem halkı sizi çok sevdi fakat ğözlemlediğim kadarıyla bunu çok da aldırış etmiyorsunuz." Dedi baness gülerek.

Sırıtarak insanlara baktım." Aslında buna şaşırmadım. Bilirsin insanları etkileyen bir gülüşüm var." Dedim koltuğa biraz daha yayılarak.

Jace şuan beni ağzı açık bir şekilde izliyor olabilir. Nedeni de aslında açık kazanmak için kendimi değiştiriyordun. Barness ve bütün solon kahkaha attı.

" Peki şu sarışın çocuk. Üvey kardeşin değil mi? Ailede şuan en büyüksün sanırım. Küçükler sorun çıkartıyor mu?" Dedi barness.

Omuz silktim. " Ara sıra birisini içkili bir şekilde yolun ortasında bulmam benim için artık pek de zorluk olmuyor." Dediğimde insanlar kahkaha atıp gülsede ben ciddiyetimi korudum.

"Peki 12 puan aldığında sevinmiş miydin? Açıkçası...biz seyirciler olarak çıldırdık DEĞİL Mİ MİLLET! " Dedi barness ve herkes coşkuyla ellerini  çırptı.

"Sevinmiştim fakat daha çok gurur verdi diyebiliriz." Dedim.

Barness pisçe güldü." Peki asıl sorularıma geçmek istiyorum. Belki biraz özel olacak fakat magnus ile sizi ne bir araya getirdi?" Diye sorduğunda  sırıttım.

"Biz bir araya gelmedik. Sadece eğlendik ayrıca....aramızda kalsın her şeyi o başlattı." Dedim fısıltıyla son kısmı, fakat bütün sesim yine de solonda yayılmıştı.

İnsanlar o yapmacık bir şekilde gülmeye devam ediyordu." Peki antraman?" Dedi barness. Omuz silktim." Kendine has garip ve gereksiz bir öz güveni var. Bana '  Sanırım dedikleri gibi karşı konulmazım.' Demişti." Dedim. Bunu kendi içimden gelerek söylediğim için memnundum.

"Pekhala. İyi şanslar alec ligtwood." Diyerek beni uğurladı. Ben sahneden çıkarken haraçlar bana tiksiniyormuşçasına bakıyorlardı.

Bizimkilerin yanına döndüğümde Almira bir kotuğa fenalık geçirmişçesine yayılmış, hodge onu uyandırmaya çalışırken isabelle'in elinde bir ilk yardım çantası ile panikle duyuyordu.

İsabelle bana doğru sırıttı ve göz kırptı.

TributeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin