İsabelle;
Elimde mutlulukla iki tavşan ile mağaraya dönüyordum. Arkamdan gelen hışırtı yüzünden irkilip kırbaçımı hızlıca çıkardım. Dikkatlice etrafımı izlerken birden çalılıkların ardından simon çıktı. Afallayarak ona baktım. Bu çocuk ile bütün gün kur yaptım fakat çocuk sadece kızardı ve yüz vermemeye devam etmişti.
Onu görünce sıktığım kırbaç biraz gevişemiş olsa bile hemen dikkatimi toparlayıp kırbaçımı tekrar şıktım. Bana saldırıp , saldıramayacağını nerden bilebilirdim ki ?
Gerçi....acınası durumda görünüyordu.
"İsabelle ? Yaşıyorsun ! " dedi heyecanla Ve boynuma atlayıp sımsıkı sarıldı. Açık konuşayım ilk başta beni boğuyor sandığımdan nerdeyse ona bir tane indirecektim Fakat durumu son anda anlamaya beynim yetti.
" 2. Mıntıdaki çocuk nerdeyse seni öldürüyordu Ve ben bir şey yapamadım. Senin kadar cesaretli değilim." Dedi simon.
Yavaşça ona sarıldım fakat her an atağa geçebilecek durumdaydım. Onu biraz incelediğimde kolunda akan kanı gördüm. Yaralı mıydı ? " Kolun ne oldu ?" Dedim sakince.
Geri çekilip koluna baktı. " Magnus sana anlatır." Dedi simon. Ona anlamaz gözlerle baktım. Ne ?
Simon hemen ardından bana tekrar sarıldığında kokumu içine çektiğini hissettim. " Simon senle flörtleşmeye çalışırken bana böyle karşılık verseydin Eminim şuanki duruma daha iyi karşılık verebilirdim." Dedim.
Simon gülümseyip dudaklarıma kısa bir öpücük bıraktığında nerdeyse yere düşüyordum." Saat 12'yi kaçırmazsanız iyi edersiniz. Benden duymadın iz.Ayrıca şu takip cihazlarını kaldırmanızı öneririm. Oyunu daha net görebilirsin."Diyip ters yöne doğru koşmaya başladı.
Bende yerimde öyle duruyordum.
Alec;
Magnus birden beni itince afalladım." Bitecek bir şeye değer vermek istemiyorum Alec. Az önce dediklerim, düşüncelerimdi. Şimdi yat Ve dinlen sonrasına bakarız." Dedi ve beni iterek yere yatmamı sağladı.Biraz hızlı ittiğimden başımı yere vurdum.
"Ama biliyor Musun ? Ölmeden önce eğlenmek isterdim." Dedi Magnus. Bir an için duraksadım Ve ne dediğini kavramaya çalıştım. Ama bu süre içersinde Magnus çoktan üstündeydi.
"Magnus bence yeterince hırpalandım." Dedim hızlıca ama beni dinlemedi ve birden bana sürtününce dişlerimi sıktım." Magnus ! Bunu Şuan mı yapmak zorundasın !? Televizyonda kaç kişi var biliyor Musun ? Burası açlık oyunları, porno oyunları değil hatırlatırsam." Dedim sinirlice.
Magnus omuz silkti. " Benim insanlar arasında bir karizmam var. Ayrıca sen benim rakibisin, seni farklı bir şekilde öldürmek istiyorum." Dedi Magnus. Kaşlarımı çattım.
" Zevkten mi mesela ?" Dedim bıkkınca. Magnus pislik bir gülümsemeyle, bacak aramı açıp kasıklarımı okşayınca dişlerimi sıktım. " Ya da utançtan ? "
" Bay bane ve ligtwood...lütfen şunu kesin küçük yaşta izliyicilerimiz var." diye bir anons yapıldı.
"Evet şimdi bırak beni." dedim net bir sesle.
"Üzgünüm, hem çocuklara nasıl yapıldığını öğreteceğiz. Hadi ama her çocuk bunu merak etmiştir.Ayrıca başlatan sensin. Şuana kadar nasıl bir
insan olduğumu bilmen lazım ."....
isabelle;
Mağraya yaklaşırken kulaklarıma dolan çığlık ile kala kaldım ( Gelen garip anons'u saymıyorum bile ) Alec'in sesi miydi o ? Tanrım Alec ne bok yedi bilmiyorum ama umarım magnus aşkından vazgeçip onu öldürmeye kalmamıştır. Mağraya doğru koşarken ayaklarıma dolan kar biraz bunu engellesede buna alışmıştım.
İçeri hızla daldığımda Alec yerde kıvranıyor, magnus onun üstüne abanmış boynunu öpüyordu." Evet-" diyip öksürünce ikisi bana dönüp öyle kaldılar." Teknik olarak hala rakibim sayılırsınız. Ayrıca bu tavşanların öldüğüne şükredin. En asından böyle bir görüntü yüzünden ölmediler... Ama şirinsiniz bunu kabul etmem lazım.Ah, tabiii şu pozisyonda değil."
...
ateşteki tavşanları pişirirken herkes sesizce duruyordu.Bir konu açmam gererektiğini düşünürken simon'un söyledikleri aklıma geldi."Simon bana oyun hakkında bir şey söyledi." diye çıkıştım. Alec bana merakla bakarken magnus sanki söyleyeceğim şeyi biliyormuş gibi bakıyordu. " Eğer takip ciyazlarımızı çıkartırsak oyunu daha net görebileceğimizi söyledi." dedim fısıltıyla.
Magnus başıyla onayladı ve," Evet. Ama bunun için bileklerimizi kesmemiz gerekir ki ben bunu yapmak çok istemiyorum." dedi magnus. Omuz silktim." Doğru yeri kesersek belki onlarlardan kurtulabiliriz."
sizi bırakacağımı düşünmeyin ara sıra kaçamaklar yaparım elbet ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tribute
Fanfiction24 haraç ve bir birine aşık olmuş iki ayrı mıntıkadan Alec ve magnus.