Heeiii,
Ik probeer vanaf nu zo snel mogelijk te updaten zo is het voor jullie ook fijner lezen en hoef je nooit zo lang te wachten tot het nieuwe hoofdstuk komt.
Xxxxxx amberkeee
----------------------------------------------------
Pov LuciaIk zie Nick naar buiten lopen en roep hem. Maar hij hoort me niet. Dus volg ik hem naar buiten. Ik zie hem naar zijn auto lopen. Ik keek een keer goed. Het is een Ferrari. Die moet vast rijk zijn dacht ik. Ik was zo lang naar hem aan het staren dat ik niet door had dat hij zich had omgedraaid en me geamuseerd aan zat te kijken. Even kleurde mijn wangen rood. Hij is wel echt knap en ik werd warm vanbinnen... Lucia je dwaalt af sprak ik mezelf toe. Ik ontwaakte uit mijn trans en zag dat hij me nog steeds geamuseerd zat aan te kijken. Het werd me een beetje te veel dus zei ik maar hallo tegen hem. Mijn gedachte riep Smooth move Lucia (hoor de sarcasme). Dus ik vroeg aan hem of ik misschien of ik zijn nummer mag hebben. Hij had nog steeds een geamuseerde grijns op zijn gezicht en dacht erover na. Het duurde best lang dus ik werd wat zenuachtig. Hij zag dat en zijn glimlach werd nog breder. Rustig maar ik ben je alleen een beetje aan het plagen zei hij tegen mij.
Ik was opgelucht dat hij dat zei, want ik dacht even dat hij niks met me te maken wou hebben hierdoor. Ik bedankte hem en liet weten dat ik hem wel een keer een Sms zou sturen zodat hij mijn nummer ook heeft. Dolgelukkig ging ik weer terug naar binnen om mijn spullen uit mijn kluisje te halen en naar huis te gaan. Ik pak mijn autosleutels en loop naar mijn zilveren audi toe. Ik stap in en ga naar huis toe.
Nick pov
Ik kijk haar nog na terwijl ze wegloopt. Haar stijle kastanjebruine haren wapperde door de wind. Ik heb nogsteeds die geamuseerde grijns rond mijn lippen. Ik merkte net ook dat ze een beetje zenuachtig werd. Het zag er best schattig uit moet ik zeggen. Ik ben wel opgelucht dat het Lucia was die achter me aan liep en niet een of andere creep van de White Nights. Misschien ben ik toch een beetje paranoia een het worden, dacht ik. Ik stap in mijn Ferrari en rijd naar huis toe.
Eindelijk ben ik thuis. Ik kom mijn moeder tegen in de woonkamer. Toen ze me zag vraagt ze hoe het was op mijn nieuwe school. Ik zeg tegen haar dat het een leuke school is en dat ik al wat vrienden had gemaakt. Daarop antwoorde mijn moeder natuurlijk weer dat ik ze is moet uitodigen voor een diner en dat zei dan iets lekkers zou koken. Ze is heel nieuwsgierig naar mijn nieuwe vrienden. Het spat gewoon van haar gezicht af.
Na een tijdje besloot ik naar mijn kamer te gaan. Om huiswerk te maken. Tegen de tijd dat ik klaar was met mijn huiswerk riep mijn moeder me voor het eten.
JE LEEST
Catch me if you can
WerewolfLucia en ik rende in wolvenvorm. De weerwolf kwam op ons af gerend. We waren aan het vluchten voor ons leven en we gingen ons verstoppen achter de bosjes in de hoop dat hij ons niet kan vinden. De weerwolf kwam dichterbij en begon te snuiven. 'Lucia...