Haaalllooo mensen ik ben dr weer na 1 maand. sorry sorry sorry dat ik zo lang niet heb geupload. ben een beetje druk geweest met school. best druk als je in je examenjaar zit XD. Maar hier dan eidelijk weer een hoofdstuk.
Vote&Comment
xx amberkeee
--------------------------------------------------
Dave pov.
Met zijn drieën gaan we naar buiten toe. We wachten tot de maan helemaal vol is. Als de maan eenmaal vol is kleden we ons allemaal achter een boom uit. En we veranderen in een wolf. Het doet wel pijn maar later valt het wel mee. Ik kom achter de boom vandaan en kijk verbaast om me heen alles ziet er zo anders uit! Kan je het zien vraagt Nick via de link. Jaaa alles ziet er zo anders uit dan normaal zeg ik terug. Daar wen je nog wel aan zegt Nick en op zijn bek staat een grijns. Dan komt Nora tussenbeide. Oké, jongens uitgepraat we gaan jagen beveelt ze. Oké, zeggen we. Dave jij gaat met Nick mee en ik ga alleen, we spreken hier weer af net voordat de zon opkomt anders komen we misschien mensen tegen zegt Nora. We splitsen op en beginnen met jagen. Ik ga steeds sneller en sneller rennen en Nick rent achter me aan. Voelt goed he zegt Nick tegen mij via de link. Jaa het voelt alsof ik vrij ben en alles kan maken. Echt een fijn gevoel. En ik geef nog vaart bij. Dan zie ik opeens een hert lopen en Nick ziet het ook. Oké, nu komt het jagen zegt Nick. Kijk goed naar wat ik doe! Nick sluipt naar voren en de hert heeft het niet in de gaten. Nick schiet opeens heel snel weg en duikt op de hert. Even schrik ik maar dan herinner ik mezelf er aan dat het in onze aard zit. Nick bijt in de nek van het hert en de hert is op slag dood. Dan scheurt hij het vlees ervan af en begint het op te eten. Naar een tijdje komt hij weer naar me toe. En heb je gezien hoe het moet vraagt hij. Ja, ik ga het ook zo doen antwoord ik. We rennen verder het bos in. Het bos wordt steeds dichter. Dan zie ik van rechts een konijn wegschieten. Ik twijfel niet en ren er meteen achteraan. De konijn versnelt zijn tempo en ik ook. De konijn wordt moe en neemt vaart af. Ik grijp meteen mijn kans en spring naar het konijn en bijt het diertje in haar nek. Ik trek het vlees ervan af en eet het op. Dan ren ik terug naar Nick. En hoe deed ik het? Voor de eerste keer was het echt goed. Je zult een hele goede jager worden zegt Nick. Ik kan het niet laten om even te grijnzen.
Nick pov
Trots keek ik toe hoe Dave aan het jagen is. Hij kan echt z’n goede jager worden. Misschien als de roedel word uitgebreid dat ik hem tot hoofdjager benoem. Zal wel wat voor Dave zijn.
Ik kijk naar de lucht en zie dat de zon bijna opkomt. Kom we gaan terug zeg ik tegen Dave. En we rennen samen terug naar de plek waar we vandaan kwamen. Als we bij de plek zijn staat mijn moeder al te wachten. We gaan weer achter de bomen staan en veranderen terug. Ik kleed me weer om en kom achter de boom vandaan. Dave en mijn moeder zijn al klaar. Samen lopen we naar huis toe. En hoe was je eerste nacht als wolf vraagt mijn moeder aan Dave. Geweldig als ik ren voel ik me helemaal vrij en heb ik het gevoel alsof ik alles zou kunnen doen, antwoord hij enthousiast. Ja, dat klopt inderdaad zegt mijn moeder tegen hem. Maar je moet wel opletten, er kunnen weerwolfjagers zijn die je willen doden dus blijf op je hoede. Oké, zal ik doen zegt Dave.
Als we thuis zijn gaan we allemaal slapen. Dit is wel genoeg voor vannacht.
Ik word wakker van de telefoon die afgaat. Ik kijk op de klok 4 uur ’s nachts wie belt er nou weer om dit uur? Ik kijk op het scherm en zie dat het Lucia is. Snel neem ik op.
N: Hee schat wat is er aan de hand?
L: ik heb last van nachtmerries die steeds terugkomen. Net weer snikt ze.
N: Oké, blijf waar je bent ik kom er direct aan.
L: Nee dat is niet…
Maar ik heb al opgehangen en snel omgekleed. Ik ren naar de garage en spring in de auto. Dave en mijn moeder zijn nog aan het slapen. De garagedeur gaat open en ik race naar het huis van Lucia.
Als ik er ben klim via de regenpijp naar haar balkon. Als ik op haar balkon sta klop ik op haar raam. Lucia doet de schuifdeur open ze huilt en ik trek haar in een knuffel. Ik ben er nu babe het komt goed stel ik haar gerust. Ze huilt verder en mijn shirt word helemaal nat van de tranen, maar dat maakt me nu niet uit. Ze is nu hier veilig bij mij. Als ze na een tijdje is uitgehuild vraag ik waar haar nachtmerries over gaan. Nou eigenlijk herhaalt de nachtmerrie zich steeds zegt ze. wil je het me vertellen of liever niet? Ja, dat wil ik wel zegt ze. Ik was een keer in het bos ’s nachts omdat ik niet kon slapen. En ineens hoorde ik een geluid. Ik liep er op af en ik zag twee wolven vechten en een wolf stond toe te kijken. Ik bleef er een tijdje naar kijken en toen de wolf de andere wolf beet ben ik weggerend naar huis.
Toen ze dit vertelde bevroor ik vanbinnen. Ze heeft me zien vechten terwijl ik een wolf was. Dit is niet goed. Ik laat echter niet merken wat er in me omgaat nu. En dit herhaalt zich steeds weer? Ja zegt ze. Dat is echt verschrikkelijk als je nog zoiets ziet gebeuren of je droomt het weer bel me dan. Ja, zal ik doen zegt ze en ze is al rustiger. Moet ik bij je blijven vannacht? Ja, graag zegt ze. Ik app snel even mijn moeder dat ik bij Lucia ben zodat ze zich geen zorgen maakt als ze me morgen niet in mijn bed ziet liggen. Ik trek mijn shirt en broek aan en ga in bed liggen Lucia komt in mijn armen liggen en we vallen samen in slaap.
JE LEEST
Catch me if you can
WerewolfLucia en ik rende in wolvenvorm. De weerwolf kwam op ons af gerend. We waren aan het vluchten voor ons leven en we gingen ons verstoppen achter de bosjes in de hoop dat hij ons niet kan vinden. De weerwolf kwam dichterbij en begon te snuiven. 'Lucia...