'Tring Tring' de wekker gaat, ik schrik wakker en realiseer me dat ik naar school moet. Ik ga snel douchen, doe een wit shirt aan, doe een zwarte broek aan en doe gel in mijn korte zwarte haar. Beneden is mijn moeder mijn ontbijt aan het maken. 'Goedemorgen, heb je goed geslapen?' vraagt ze. 'Ja, best wel ondanks het gedoe met de White Nights best wel goed' zeg ik tegen mijn moeder. Inmiddels heb ik mijn ontbijt al op. Ik loop naar de garage en stap in mijn rode Ferrari en rijd naar school toe. Onze familie is best rijk. Dat vergat ik te zeggen. maarja als je belangrijk en krachtig bent ben je niet vaak arm. Ik kom op school aan en parkeer mijn auto op de parkeerplaats. De school ziet er uit als een mooi oud kasteel en de ingang is heel groot. Ik loop door de ingang en ben binnen. Ik had echt niet verwacht dat de binnenkant er heel modern uitziet. Als je het met de buitenkant vergelijkt. Oke ik dwaal af in mijn gedachtes. Back to the point. Ik loop dus naar de receptie toe. Ik ben Nick Woolf en ik ben nieuw, mag ik misschien mijn rooster? Vraag ik aan de receptioniste ze kijkt in een boekje en geeft me mijn rooster en zegt dat ik naar lokaal 101 moet voor mijn eerste les. Ik loop de trap op en dan de bocht om. ik doe de deur van het lokaal open. De leraar kijkt me eerst raar aan maar realiseert zich dan dat ik de nieuwe leerling ben. De leraar stelt zich voor als meneer Jones en vraagt of ik mezelf wil voorstellen. Oke, ik ben Nick Woolf en ben 18 jaar en ik kom uit Amsterdam zei ik. De plek naast Lucia is vrij zegt Meneer Jones. Hij wijst een meisje aan. Het eerste wat me opvalt aan haar zijn haar mooie diepe groene ogen, haar lange stijle kastanjebruine haar en haar mooie glimlach. Wat is ze mooi, dacht ik. Ik liep naar mijn nieuwe plek toe. 'Hallo ik ben Lucia' stelde ze zichzelf voor. 'Nick' zei ik. 'Wil je dadelijk bij mij en mijn vrienden zitten in de pauze? Vraagt Lucia. 'Oké lijkt me leuk' zei ik tegen haar. Nadat de bel is gegaan gingen Lucia en ik naar de aula toe. Haar vrienden zwaaien naar ons. We lopen ernaartoe. Ze stelt haar vrienden voor. Links zat een meisje genaamd Kate. Ze had blauwe ogen en blonde lange haren. Naast Kate zat een jongen genaamd Dave. Hij had korte bruine haren en bruine ogen. Kate en Dave zijn een stelletje vertelde Lucia. Ik vroeg aan haar of zij een vriend heeft. Haar wangen kleurde een beetje rood en ze zei nee. Ik was heel blij dat ik dat hoorde. Mijn gezicht klaarde meteen op. We praten verder over dingen zoals hoe het was in Amsterdam en over Fall River Mills. De pauze was voorbij en Lucia en ik lopen weer samen naar de les.
Eindelijk is de les afgelopen en kan ik naar huis toe. Ik gooi mijn boeken in mijn kluisje en doe het dicht. Ik pak de sleutels van mijn Ferrari en loop naar buiten toe. Opeens heb ik het gevoel dat ik gevolgd word en kijk ik achterom.
JE LEEST
Catch me if you can
Loup-garouLucia en ik rende in wolvenvorm. De weerwolf kwam op ons af gerend. We waren aan het vluchten voor ons leven en we gingen ons verstoppen achter de bosjes in de hoop dat hij ons niet kan vinden. De weerwolf kwam dichterbij en begon te snuiven. 'Lucia...