hoofdstuk 4

69 2 0
                                    

Haaii

Hier ben ik weer met een nieuw hoofdstuk enjoy!

vote & comment?

xx amberkeee

--------------------------------------------------------------------------------

Nick pov

Het is volle maan. Ik en mijn moeder zijn net getransformeerd en rennen door het bos in wolvenvorm. Ik weet niet hoeveel kilometer of hoe hard we rennen. Wat ik wel weet is dat ik er van geniet. En zo te zien mijn moeder ook. Maar dan word onze pret bederft. Ik voel gewoon dat er iemand naar ons zit te kijken vanachter de bosjes. Ik kijk om me heen maar zie niemand. We rennen verder. En dan gebeurt het toch. Er springt iemand in wolvenvorm uit de bosjes. Ik sta gelijk op scherp en begin met hem te vechten. De andere wolf stoot eerst op mij met zijn klauw. Maar ik laat niks merken, want ik moet mijn moeder en mezelf verdedigen. In mijn moeders gedachte zeg ik dat ik denk dat het een spion is van de White Nights. Zei bevestigd het. Ondertussen ga ik door met vechten. Ik ben veel groter als die spion van de White Nights dus opzich moet ik hem makkelijk kunnen doden. Ik deel nog een klap uit en de wolf valt neer. Ik zet mijn tanden in zijn nek en bijt zijn nek net niet helemaal door zodat er nog een beetje leven in hem zat. Mijn moeder keek toe.

Lucia pov

Ik kan niet slapen en ga uit mijn bed. Dan maar een rondje wandelen. Ik kleed me om en klim door mijn raam naar buiten toe. Het bos is al in zicht. Ik loop een beetje door het bos heen. Opeens zie ik drie wolven. Een wolf staat toe te kijken naar hoe de andere twee staan te vechten. Een van de wolven deelt de eerste klap uit. Daarna volgde de ander al snel. En de wolf stopte niet. De wolf ging door totdat hij de andere wolf in zijn nek beet. Ik ren snel naar huis en kan nog net zien dat de wolf de bijna dode wolf wegsleept met de wolf die stond toe te kijken achter zich aan.

Nick pov

Ik sleep hem mee naar een rustige plek bij een boom en verander terug. Mijn moeder doet hetzelfde. Langzaam veranderd de wolf terug. Nu pas zie ik dat het dezelfde klootzak is als de man die mijn vader heeft vermoord! Ik gromde en zeg, Ik vermoord die klootzak. Ondertussen zag mijn moeder ook wie het was en ze houd me tegen. Wacht eerst nou maar naar wat hij te zeggen heeft, ik weet dat hij papa heeft vermoord maar je moet nu rustig doen. We vermoorden hem wel als hij alles heeft losgelaten over de locatie van de White Nights. En als hij niks wilt zeggen vermoord ik hem wel met mijn blote handen zei ze. Van dat laatste schrok ik wel een beetje want ze heeft nog nooit iemand vermoord. Dat deden mijn vader en ik wel. Ik kijk in haar ogen en zie de woede. En dat ze het meent.

Langzaam werd de man wakker.

Catch me if you canWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu