hoofdstuk 8

60 1 0
                                    

Foto Kate 👆👆👆👆

Haaii

Naar 6 dagen weer een nieuw hoofdstukje hopelijk vonden jullie het niet te lang duren.

Vote&comment

Xxx amberkeee

---------------------------------------------------------

Lucia pov

Ik ben weer in het bos. En zie de wolven weer voor me vechten. Wat een raar gevoel. Droom ik nou weer of ben ik er weer echt? Het verschil is niet te bepalen. Laat het een droom zijn, laat het een droom zijn denk ik.

Op dat moment word ik weer gillend wakker. Mijn vader komt de kamer in gerent. Wat is er lieverd? Vraagt hij. Slecht gedroomd zeg ik tegen hem. Over mama? Vraagt hij. Mama is al 1 jaar dood. En ik zit er soms nog steeds mee. En dat weet mijn vader. Ik kan niet zeggen waar ik over heb gedroomd want hij weet niet dat ik die nacht in het bos was en die wolven heb zien vechten dus heb ik maar gewoon ja geantwoord. Hij kijkt me vol medelijden aan en zegt dat hij het wel snapt. Hierdoor voel ik me nog slechter omdat ik tegen hem lieg. Als hij erachter komt dan word hij vast weer agressief en dat wil ik niet hebben. Hij zegt dat hij weer naar bed gaat en loopt mijn kamer uit. En dan val ik weer in een droomloze slaap.

Nick pov

De wekker gaat en ik schrik wakker. Snel sla ik hem uit maar iets te hard doordat hij op de grond valt. Ik kleed me aan en kam mijn haren. Mama staat brood te smeren beneden zodat ik gelijk naar school kan vertrekken. Ik denk dat ik als verassing Lucia ga ophalen. Mama brengt me uit gedachte door me te vragen hoe het gisteren was. Echt heel leuk en Lucia is echt geweldig. Breng haar een keer mee voor het eten vraagt ze aan mij misschien vanavond en misschien vinden je andere vrienden het ook wel leuk om te komen. Vraagt ze. Oke is goed ik zal het dalijk op school vragen zeg ik. Oke maar nu moet je echt naar school zegt ze. Okee ik ga al en lach even naar haar.

In de garage pak ik mijn Ferrari en rijd eerst naar Lucia toe. Ik bel aan en wacht tot ze opendoet. Ze doet de deur open en kijkt verrast als ze mij ziet. Hoi Nick wat doe je hier vraagt ze. Ik wou je op komen halen zodat je niet hoeft te fietsen zei ik. Awwhhh wat aardig, ik rijd graag mee maar ik fiets normaal altijd met Kate en Dave naar school zei ze. Geen probleem ze mogen best meerijden zei ik tegen Lucia. Oke ik bel ze wel even dat ze mee kunnen rijden. Ze belt Kate en zegt dat ze haar fiets niet hoeft te pakken en vraagt of Kate Dave wilt bellen om te zeggen dat ze met ons meerijd. Kate stemt ermee in en hangt op. Als Lucia klaar is met alles gaan we richting Kate en Dave.

Als we bij Kate aankomen zie ik Dave al naast Kate staan. Blijkbaar zijn Kate en Dave buren. Handig! Kunnen we gelijk dor naar school. Ik stap even uit en geef Dave een Bro-hug en Kate een knuffel. Lucia doet hetzelfde en geeft hun ook een knuffel. We stappen in de auto en rijden naar school. Dave is naast mij gaan zitten en Kate en Lucia achterin.

We hebben nu economie en Dave en ik zitten een beetje te kloten. Opeens port hij me en ik schreeuw en val van mijn stoel af. Dave kan niet meer stoppen met lachen en de leraar vind het nu te ver gaan. Dave, Nick nu de klas uit zegt hij. Oke zeggen we tegelijkertijd. We pakken onze spullen bij elkaar en gaan de klas uit. Eigenlijk moeten we ons melden maar daar hebben we niet z'n zin in. We gaan in de aula zitten en praten wat over Kate en Lucia. Als ik de naam Kate zeg zie ik dat hij rood word. Dude je vind haar leuk zei ik. Nee ontkende hij. Jawel je vind haar leuk Ik kan het gewoon aan je kop zien zeg ik.

Nietes.

Welles.

Nietes.

Welles.

Ik kan dit nog de hele dag doen dus geef maar toe dat je haar leuk vind zeg ik tegen Dave. Oke misschien toch wel geeft hij dan toe. YEAHHH ik heb gelijk en doe een Happydance door de aula terwijl ik schreeuw dat ik gelijk heb. Er zijn toch geen andere mensen. Dave begint kei hard te lachen. En ik ga weer zitten alsof er niks aan de hand is. Dan begint Dave over Lucia en mij. Maar ik ontken het niet en geef gewoon eerlijk toe dat ik haar leuk vind. Leuk man ik hoop dat zei hetzelfde voor jou voelt, zegt Dave. Ja hoop ik ook zeg ik tegen hem. En ik hoop het ook voor jou dat Kate hetzelfde voelt voeg ik eraan toe. Bedankt zegt hij. Opeens komen de meiden binnen lopen. En we veranderen snel van onderwerp. Zoo en waarvoor zijn jullie eruit gestuurd vragen ze. We waren een beetje aan het kloten zeggen Dave en ik. Jullie? Zelfde rede en we hadden geen zin om ons te melden. Wij ook niet en we lachen. Dan schiet me iets te binnen. Ik moest nog van mijn moeder vragen of jullie mee wouden eten vanavond. Okee lijkt me leuk zeiden ze tegelijkertijd. Oke dat is dan geregeld. Ik app mijn moeder dan even dat jullie meeeten zei ik. Ze lachen en zeggen goed idee. Dan gaat de bel opeens en is er pauze.

Catch me if you canWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu