❀ 2 ✿

6.1K 618 604
                                    

Bir önceki bölümün sonuna yazmayı unutmuşum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir önceki bölümün sonuna yazmayı unutmuşum.
Sierra'nın arabası olan;
Jenski* nin anlamı Eve Dönüş demektir. Herkesin duygusallaşma nedeni Ring isimli Tony Stark kitabıma bir göndermeydi.

2

Diana, sandalyesinde otururken ayaklarını masaya yaslamıştı. İçindeki korkudan dolayı çok sıkıntılı hissediyordu. Daha ilk gün bitmemişti bile. Ne kadar süreceğini bilmemesi daha da çok sıkıntı yaratıyordu. Sierra görevi bittiğinde bir şekilde ona ulaşacağını söylemişti. Kardeşine güvenmek istiyordu.

Bulunduğu odanın etrafı camla kaplıydı. Bu yüzden koridor çok net gözükebiliyordu. Aynı şekilde içerisi de öyle.

Diana kafasını geriye atarken gözlerini kapattı. Kız kardeşi tüm gün burada sıkılmadan ne yapıyordu ki?

Odanın kapısı aniden açıldığında, Diana hızlıca gözlerini açtı ve ayaklarını masadan indirdi. Sandalyeden düşmekten son anda kurtulurken kapıya döndü. Steve Rogers ile göz göze geldi. Sarışın adam gülmemek için dudaklarını ısırıyordu.

"Özür dilerim... korkutmak istememiştim. Ama geldiğimi görmedin." dedi Steve.

"Yok, hayır. Sorun değil." dedi Diana ve elini önemli değil anlamında salladı. "Yine bir şeyi mi unuttum yoksa?" diye sordu.

"Dövüş eğitimi başlayalı biraz oldu. Yardım edeceğini söylemiştin." dedi Steve.

"Ah evet. Çok özür dilerim." dedi Diana kapıya doğru ilerlerken. Ne yardımı olduğunu bilmiyordu ama biliyormuş gibi davranmak zorundaydı.

Steve ve Diana oradan çıkarak büyük antrenman alanına indiler. İçeride 20 tane öğrenci vardı. Kapıdan giren ikiliyi gördükleri an hepsi konuşmayı hemen kesti. Sierra bazen onlara korkutucu gelebiliyordu.

"Günaydın Bayan Turner!"

Bir çocuğun bağırmasıyla Diana ona döndü ve gülümsedi.

"Günaydın." diye karşılık verdi. Birkaç kişi şaşkınlık sesi çıkartırken Diana kaşlarını çattı.

"Yanlış bir şey mi söyledim?" diye sordu Steve'e dönerek.

"Hayır.. sadece... Mark'ın geçen hafta yaptığı şakadan dolayı ona sinirli olduğunu sanıyorlar hâlâ galiba."

"Şey.. hayır. Sinirli değilim tabii ki de." dedi Diana. Ardından Mark denen çocuğa bakarak kaşlarını çattı. Sierra gibi düşünmesi ve öyle davranması gerekiyordu.

"Pekala! Herkes ikili eşlere ayrılsın!" diye bağırdı Steve Rogers. Herkes onun dediğini yaparken, eşler karşılıklı durdular.

"Pozisyon alın!"

Twins • AvengersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin