❀ 45 ve 46 ✿

1.8K 253 497
                                    

Dün attığım bölümü okumadıysanız, geriye dönün ❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dün attığım bölümü okumadıysanız,
geriye dönün ❤️

45

"Kendisi sınavı geçemediği için ehliyetini benden sonra almıştı. O zamana kadar benim ehliyetimi kaçırıp duruyordu! Çeviren polisler de aynı yüze sahip olduğumuz için onun olduğunu anlamıyorlardı." dedi Sierra.

Masada oturan Sam, Clint, Peter, Pietro, Wanda ve Diana onun anlattıklarına güldü. Wanda hâlâ çekingen duruyordu ama ortama ısınıyor gibiydi. Ayrıca Peter yaş olarak ona yakın olan birilerinin gelmesine daha çok sevinmişti.

"İnkar edemem, bu doğru." dedi Diana ağzını peçeteyle silerken.

Cordie'nin mesajından sonra ona meşgul olduğunu söyleyerek bir daha telefonuna bakmamıştı. Eh, biraz tırstığı doğruydu.
Ama onu sonra arayacaktı elbette. Yani üstünden saatler geçmişti ama ne kadar ertelerse o kadar iyiydi.

Tony, "Pekala... hükümet enerji patlamasının SHIELD ile ilgisi olduğunu sanıyor. Bir süre başları ağrıyacak." diyerek içeri girdi.

"Ya paralel evrenlerin gerçekliğini dünyaya açıklarlarsa?" diye sordu Steve arkasından gelirken.

"Size de günaydın." dedi Sierra iğneleyici bir şekilde.

"Pardon, günaydın." dedi nazikçe Steve.

"Bu tehlikeye girmezler. Hele Fury komadayken." dedi Tony ve boş bir sandalyeye oturdu.

"Fury'den bir haber var mı?" diye sordu Diana.

"Hayır." dedi Tony ve kahvaltısına başladı.

"Herneyse. Gece rahat uyuyabildiniz mi?" diye sordu Steve, konuyu değiştirerek.

"Evet... teşekkürler Bay Rogers." dedi Pietro.

"Kilitli olmayan bir odada uyumak güzeldi." dedi Wanda. Dünden beri kurduğu en uzun cümle bu olmalıydı. Ve bu cümle, diğerlerinin kalbini biraz acıtmıştı.

"Ve artık hep güzel olacak." dedi Sam. "Neyse ki odanız Bucky'nin odası ile yan yana değil. Horlama sesinden rahat edemezdiniz."

Masadakiler onun dediklerine gülerken Bucky şu an burada olmadığı için rahattı.

"Ah Sam... Bucky'nin arkasından konuşmamalısın... yoksa kuşlar ona anlatabilir..." dedi Diana, tehditkar bir şekilde.

"Bucky'den mi yoksa benden mi nefret ediyorsun Leydi Diana? Tarafını seçmelisin." dedi Sam, elindeki çatalı ona doğrultarak.

"Ha, ben ikinizden de nefret ediyorum." dedi Diana. Pietro ve Wanda onların atışmasına tekrar gülerken, Diana'nın tabağının yanında duran telefonu çalmaya başladı. Arayan Cordie'ydi.

Twins • AvengersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin