❀ 26 ✿

3.6K 403 701
                                    

Cordie'yi sevdiniz miiiii?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cordie'yi sevdiniz miiiii?

26

Sierra, üsten oldukça uzaklaştıktan sonra telefonunu çıkararak rehberden Bucky'nin ismini buldu. Diana'nın söyledikleri ne kadar kalbini kırsa da haklıydı. Onun yüzünden gitmişti, erkenden durdurabilirdi ama yapmamıştı.

Onu aramaya başladığında birkaç çalışta telefon açılmıştı. Gözlerini yoldan ayırmadan onun adresini istedi. Bucky, Sierra'nın sesinin ne kadar kötü geldiğini fark ederek hiçbir şey sormadan ona adresi söyledi.

Bir saatlik yol sonunda bir evin önünde durduğunda arabadan indi ve kapıya doğru yürüdü. Birkaç kez vurduktan sonra anında kapı açılmıştı.

"Girebilir miyim?" diye sordu Sierra.

"Yok, adresi zevk olsun diye vermiştim." dedi alayla Bucky. Sierra'nın yüzünde hiçbir mimik hareket etmediğinde içeri geçmesi için yana kaydı.

Salona girdiklerinde ikisi de yan yana oturdu. Bucky, onun anlatması için beklemeye başlamışken Sierra yerdeki halıyı inceliyordu.

"Galiba.. seni telepati yoluyla anlamamı bekliyorsun..."

Sierra bakışlarını ona çevirdiğinde gözlerini devirdi. Ardından Diana'nın her şeyi öğrenmesini ve kavgalarını anlattı.

"Bu... gerçekten kötü olmuş." dedi Bucky.

Sierra ellerinin titrediğini hissederken ayağa kalktı ve salonun ortasında sağa sola yürümeye başladı.

"O benim kardeşim.. ben ona kin tutamam. Ama o bana resmen nefretle bakıyor. Bu... bu canımı çok yakıyor. Anlıyor musun?"

"Hayır, saçmalama." dedi Bucky ve kalkarak Sierra'nın kollarından tuttu. "Sadece annenize olan nefretini yansıtıyor. Siz ikizsiniz, senden nefret etmez."

"Sırf üzülmesin diye ona anlatmak istemedim. Her şeyi batırdığım gibi bunu da mahvettim." dedi Sierra.

"Hiçbir şeyi batırdığın falan yok, kafandan bir şeyler uydurup kendini daha fazla üzüyorsun."

"Hayır, var. En değer verdiğim iki insanla aramdakileri batırdım. Ve nasıl düzelteceğimi bilmiyorum." dedi Sierra çaresizlikle.

İkisi de birbirlerinin gözlerinin içine bakarken Sierra her an ağlayacakmış gibi duruyordu.

"Her şey düzelecek." Bucky, ellerini onun kollarından beline doğru indirdi.

Sierra, ona doğru daha çok yaklaştı. Özlediği kolların arasında olmak onu sakinleştirmişti. İkisi de alınlarını birbirine yaslarken gözlerini kapattılar.

Ah siktir et gururu diye düşündü Sierra. Birden Bucky ile dudaklarını birleştirdiğinde, kollarını onun boynuna sardı.

❀✿

Twins • AvengersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin