❀ 6 ✿

5.4K 571 611
                                    

Büyük rekabeti başlatıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Büyük rekabeti başlatıyorum. Tarafınızı seçin kdkfkskckdk❤️

Sierra&Bucky

Diana&Bucky

6

Herkesin ailevi sorunları vardır. Ev içinde kavgalar edilir, küsülür, barışılır. Ama Diana ailesiyle ettiği kavgadan sonra barışma aşamasına hiç geçememişti. Hep küs kalmıştı onlara karşı. En çok da annesine.

Diana, elindeki yayı Clint'e uzattı. Yoksa kendi kafasını onunla parçalamak zorunda kalabilirdi.

"Seninle biraz konuşabilir miyiz, Sierra?" dedi Bayan Turner, Sierra'yı bastırarak söylerken.

Diana, onun bu hareketiyle sırıttı. Elbette onun hangi kızı olduğunu çok iyi biliyordu. Eğer bilmese şaşırırdı zaten.

"Tabii, anneciğim." dedi Diana. "Sonra devam ederiz Clint. Olur mu?"

"Tabii ki. Siz keyfinize bakın. Bende gidip seni tuttuğu için Mark'ı döveyim." dedi Clint ve iki kadını yalnız bıraktı.

Bayan Turner, tam ağzını açıp bir şey diyecekken Diana konuştu.

"Burada olmaz." dedi. Ardından yürümeye başladı. Annesi de onu takip etti. Çalışma odasına vardıklarında içeri girdiler ve kapıyı kapattılar. Diana, bilgisayardan birkaç şey yapıp Friday'in burayı dinlememesini sağladı.

"Dışarıya ses çıkmıyor ve kayıtlar kapalı. Burada konuşabiliriz." dedi düz bir sesle.

"Nasılsın?" diye sordu Bayan Turner.

"Hangimize soruyorsun?" dedi alayla Diana.

Bayan Turner tek kaşını havaya kaldırdığında Diana gözlerini devirdi.

"Yine mizahi modunda değilsin bakıyorum."

"Şaka sevmediğimi bilirsin Diana." dedi Bayan Turner ciddiyetle. "Seni kontrole gelmiştim sadece."

"Ya.. Sierra'da tam tersinin olacağını söylemişti." dedi Diana. Kalçasını masasına yaslarken kollarını göğsünde birleştirdi.

"İşten atılmışsın. Seni birçok kez aradım ama geri dönmedin."

"Mutluluk sesini duymak istemedim." dedi Diana, gözlerini yere çevirirken.

"Kovulduğun için mutlu olacağımı mı düşündün gerçekten? Ben senin annenim." dedi Bayan Turner.

"Evet, üniversiteye gidip bu mesleği yapmak istediğimde beni desteklemeyen annem."

Monica ve Josh Turner, kızlarının da kendileri gibi birer ajan olmalarını istemişti. Bu yüzden küçükken SHIELD tarafından eğitilmişlerdi. Ama büyüyüp, kendi kararlarını vermeye başladıklarında Diana bunu istememişti. Reşit olduktan sonra ailesinin yanından ayrılmıştı. Monica Turner buna hep karşı çıksa bile engel olamamıştı. Sierra ise devam etmişti.

Twins • AvengersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin