❀ 9 ✿

5.2K 579 670
                                    

Sınavlarım bittiği için aşırı sıkıldığım dönemlere girmiş bulunuyorum o yüzden;biraz eğlenelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sınavlarım bittiği için aşırı sıkıldığım dönemlere girmiş bulunuyorum o yüzden;
biraz eğlenelim.

9

Diana, Steve'e teşekkür ettikten sonra ondan ayrılmış ve toplantı salonundan çıkmışlardı. Thor'un uzun bir süre dönmeyeceği belliydi ve Sam herkesi oyun gecesi için ikna etmişti bile.

Ortak salonda toplandıklarında, büyük sehpaya bir sürü yiyecek ve içecek koymuşlardı. Sam, elinde tabu kutusuyla girdiğinde Clint ile ikisi yumruk tokuşturdu.

"Siz ikiniz bu oyunda çok iyisiniz! Aynı takımda olamazsınız." diye itiraz etti Natasha.

"Evet, Nat haklı." dedi Bruce.

Sam ve Clint'in itirazlarını hiçkimse umursamadı ve iki takıma ayrıldılar.

Sam, Natasha, Tony, Bruce; birinci takım olmuştu ve anlatacak kişi Tony'di.

Kelime, sigaraydı.

"Pekala... kanser olmanın en kısa yolu?" diye sordu Tony.

"Bucky." diye yanıtladı Sam, alayla. Herkes onun cevabına gülerken Bucky ona bir yastık fırlattı.

"Alkol?"

"Hayır."

"Sigara." diye yanıtladı Natasha. Tony, doğru olduğunu işaret ederek diğer karta geçti.

Diğer kelime insandı.

"Ben neyim?" dedi Tony.

"Zampara.."

"Hayır! Daha genel düşünün."

"Egoist.."

"Ahmak?"

Tony abartıyla gözlerini devirirken pas dedi ve kartı değiştirdi. Kelime mirastı.

"Ben ölürsem sizlere asla ne kalmayacak?"

"Miras." dedi Bruce, gülerken.

"Ne?! Bize hiçbir şey bırakmayacak mısın?!" diye bağırdı Clint.

"Rüyanda bile göremezsin." dedi Tony. Bu sırada süreleri bitmişti. Diğerleri onun cevabına gülerken, Steve anlatmak istediğini söyleyerek kartları aldı.

Kartta yazan şey, çenesi düşüktü.

"Pekala... biz Sam'in arkasından genelde ne deriz?" diye sordu Steve.

"Çenesi düşük!" dedi Bucky.

"Doğru!"

"Ne?" dedi Sam kaşlarını çatarak. Herkes ona gülerken, Steve diğer karta geçti. Kelime telepatiydi.

"Ben size bir şey anlatmaya çalışıyorum ama bunu... beyin dalgalarıyla yapıyorum."

Clint ve Bucky onun ne anlatmaya çalıştığını düşünürken Diana konuştu.

Twins • AvengersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin