❀ 44 ✿

1.8K 253 504
                                    

Okulun ilk haftası nasıldı?Benim daha açılmadı ama staj görüşmelerim vardı o bile yordu 💔

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okulun ilk haftası nasıldı?
Benim daha açılmadı ama staj görüşmelerim vardı o bile yordu 💔

44

"İnternete o enerji dalgalarının kimin yaydığını bulamıyoruz." dedi Tony sıkıntı ile.

Diana, oturduğu koltukta ayaklarını sehpaya uzatmış ve kafasını geriye yaslayarak gözlerini kapatmıştı.

Diğerleri SHIELD'dan döndüğünden beri olanları çözmeye çalışıyorlardı. Fury hâlâ komadaydı ve doktorların ümidi yoktu. Onu vuran kişinin kim olduğunu söyleyebilecek tek kişi de kendisiydi.

"Sen Tony Stark'sın! Kendine gel! Nasıl bulamazsın?!" diye konuştu Sam.

Tony gözlerini devirirken kendini tekli koltuğa doğru attı. Bir elini alnına yaslamıştı. "İyi bir teknolojiye sahip olmalılar. İzlerini iyi kaybettirmişler."

Diana, gözleri hâlâ kapalıyken hafifçe kafasını sağa sola salladı.

"Maximoff ikizleri ne olacak?" diye sordu Bruce.

"Ortalık o kadar karışık ki en iyisi bir süreliğine onları unutun." dedi Natasha. Diana gözlerini açtı.

"Enerji patlamasının sebebini SHIELD'ın üstüne atalım ve onlar hükümet ile birbirlerini yerken biz keyfimize bakalım." dedi Clint ve ellerini iki yana açtı.

"Senden bugüne kadar duyduğum en iyi plan." dedi Bucky.

"Katılıyorum." dedi Sam ve ikisi, ortalarında oturan Clint'in ellerine çaktı.

Steve ve Natasha onlara ters bakışlar attılar.

"Belki bu sırada da... ikizleri oradan kaçırabiliriz." dedi Sierra, Clint'in planına katılırken.

"Ne? Hiçbir çocuğu kaçırmayacağız." dedi Tony hızlıca.

"Biz buna kaçırmak değil... kurtarmak diyelim." diye düzeltti Sierra.

"Sadece ortaya saçma bir fikir atmıştım. İşe yarayacağını düşünmemiştim." dedi Clint kendi kendine, düşünceli bir şekilde.

Tony, bakışlarını Steve ile buluşturduğunda sarışın adamın omuzlarını silktiğini gördü.

"Kudretli Yüzbaşı bile çocuk kaçırmamızı destekliyor, harika." dedi Tony.

"Kurtarmak." diye tekrar düzeltti Sierra.

"Güzellik ile almayı denedik, olmadı. Artık zoru kullanmalıyız." dedi Bruce, onlara katılarak.

"Banner'ı bile yoldan çıkarttığımıza göre, çocuk kaçırma planımızı desteklemeyen var mı?" diye sordu Tony alayla.

"Kurtarmak!" dedi Sierra yeniden.

Bucky, onun sesini yükseltmesine gülmeden edemedi.

Sam, "Diana? Fazla sessizsin." dediğinde tüm bakışlar kıza döndü.

Twins • AvengersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin