Ateşe Giden Yol 1
Arya Barlasın ellerini çekmeye çalıştıkca Barlas yataktan kalkıp bi iple Aryanın ellerini yatağa bağladı.
Arya; Bırak beni pislik! Hayvan Allahın belası bırak beni gerizekalı nolur bırak beni Barlass
Barlas; Sus lan!
Barlas sinirle Aryanınnın üstüne çıkıp yine dudaklarını şiddetle öpmeye başladı. Arya karşılık vermesede öpüyordu. Bu sefer bedenindeki bütün ağırlığı Aryanın üstüne bırakmıştı. Barlas dudaklarını Aryanın dudaklarından ayırıp başını Aryanın kadınlığına gömdü. Emirin her bi dil darbesi Aryanın kendinden daha çok nefret etmesinin sebebiydi. Arya ağlayarak çığlık atsada bu hiçbir işe yaramıyordu. Barlas yataktan kalkıp üstünü çıkarmaya başladı. Arya Barlası korkuyla izliyordu. Barlas altınıda çıkardığında Arya bu pisliği görmemek için gözlerini kapatmıştı. Barlas Aryanın üstüne yine çıkıp küçüğününde ağırlığını Aryanın kadınlığının üzerine bıraktı. Arya bunu hissedince iğrençliği yüzünden yutkundu. Arya Barlasa "bırak beni" dedikçe Barlas dahada sinirlenip işe koyuluyordu.Aryanın dudaklarını ısırıp üstünü çıkardı. O iri göğüsleri görünce hemen Aryanın sütyenini çıkarıp göğüs üçlarını dişlerinin arasına almıştı. Aryanın çığlıklarını bir kez daha duyunca dudaklarına yapışıp göğüslerini sıkmaya başladı. Son bir kez daha Aryanın göğüslerini öpüp Aryanın içine girdi.
Arya; ALLAH BELANI VERSİN!!!!
Arya çığlık atmaktan sesi kısılmıştı. Barlas Aryayla biraz daha eğlenip Aryanın üstünden kalkıp yatağa uzandı, Aryaysa o an yüzünden bayılmıştı.