Sex On The Beach
Mayo mu?
Mayo? Sonbaharda...Fazla aldırmadım mayoyu giydim ve tuvalet masasının üzerindeki parfümü üzerime boca etim saçlarımı açık bıraktım ve aşağıya indim o sırada Barlas'ın bodrum katına doğru indiğini gördüm,peşinden gittim.Tozlu bilardo masalarının olduğu bir bodrum hayal ederken havuzlu bir bodrum katı ile karşılaştım,Barlas üzerindeki gömleği çıkarıyordu,kendi başıma buyruk haraket ederim havuza girdim bir süre sonra da Barlas girdi ve arkamdan sarıldı kafamı geri atıp omuzuna koydum
Ellerini göbeğimin üzerinde birleştirerek beni kendine bastırdı,onu hissetmek har...bir saniye! Tanrım!
Altında boxer yada sort yok mu bu adamın?!Saçmalama bayan ahmak zaten çıkaracak neden giysin,eğer bu saçma sapan içsel gevezeliğini kesmezsen sanırım eğlenceyi kaçıracaksın Arya!
Islak dudakları boynumun her santimetre karesinde varlığını ortaya koyuyordu,ben ise onu daha fazla alevlendirmek için ağzımdan ufak iniltiler gönderiyordum,ufak iniltiler duvarlara çarparak kocaman yankılar oluşturuyor bu da onun daha da zevke gelmesine neden oluyordu,suda olabildiğince hızlı bir hareketle ona döndüm,ayaklarımı beline dolayarak dudaklarına yapıştım.Elleri vücudumda gezdikçe beni daha fazla tahrik ediyordu.Kendimden geçiyordum,zaten onunla olurken hiçbir zaman kendim gibi olamadım ki...
Beni havuzun dışına çıkarmış kadınlığıma gömülmüştü,elimde dolmadan doğruluyor tekrar kafamı geri yaslıyordum,inanamayacağım derecede güçlü inliyordum,ellerim titriyordu bu zevk dalgası yüzünden,buna engel olmuyordum olmak da istemiyordum açıkçası,ama her dakika onu daha fazla isteyen benliğimi frenlemeyi kestim ve başını kaldırıp havuza girdim,duvar ve onun arasındaki yerimi aldım.Kendimi onun kollarına bırakarak...
Bu kez elleri beni çıldırtıyordu,parmakları sanki sihirliymişcesine beni kendimden geçiriyordu,çenem dişlerimi sıkacak kadar güçlü değildi artık,ciğerlerim ve kalbim bu kadar hızı kaldırabilecek kadar hızlı çalışmıyordu.Ellerini tuttum ve belime sarılmasını sağladım,bu kez kendi cennetimi onun cehennemine değdiriyordum.Benim her hareketimde daha güçlü hırlıyordu,kendime daha da bastırıp duvar ile onun arasında suyun çıkardığı seslere aldırmadan inip kalkıyordum,göğüslerim onun göğüslerine değiyor bu da onu daha fazla çıldırtıyordu,en sonunda istediğim olmuştu.Cehennemi artık buz tutmak istiyordu,benim cennetimde soğumak kendini felaketine hazırlamak istiyordu.
Kalçalarımı sıkıca kavradı ve kadınlıgımın arasına yerleştirip ,yavaşça içeriye girmeye başladı.Her saniye daha da ilerliyor beni cıldırtıyordu,sıcaklığı benim sıcağımla buluşuyor,bedenimi kavuruyordu,rahatlamanın verememiş olduğu zevki tatmak için her saniye daha hızlı içime işliyordu,daha fazla canımı acıtıyor,daha fazla zevk alıyorduk.
Hani volkan patlar ve sıcak mağmalrı etrafa dağılarak kendi görkemini izleyen insanları yok ederek kudretini gösterir ya,işte öyle patladı içime kudretini bana göstermek istercesine hızını kesmeden devam etti,defalarca içimi yakan sıcak sıvısını kasıklarıma gönderdi,defalarca boynumu ısırdı,defalarca göğüslerimel oynadı.
Belki saatlerdir burada,bu havuzun içinde düzüşüyorduk ama kimin umurunda,sudan buruş buruş olmuş derimiz bizim bu eziyete bir zon vermemiz için yalvarıyordu,biz buna aldırmadan sevişmemize kaldığımız yerden devam ediyor,defalarca içimde yarattığı sıcak ölüm sıvısını tadıyordum,her güzel şein bir sonu vardır diyerek onu ittirdim,sakince içimde çıktı ve havuzun merdivenlerine yöneldi,ben ise güçlü kollarımın yardımı ile havuzun kenarından çıkıp şezlongun üzerindeki havluyu bedenime doladım.
Ben kıyafetlerimi bıraktığım odaya yönelirken o başka bir odaya girdi.