Bölüm 21

129 1 0
                                    

Günahkar Aşık 

Bugün sabaha kadar onu içimde hissetmek sıcaklığıyla alev kaplamak, onun olmak istiyorum. Odaya girer girmez önce kendi sonra da Barlas'ın T - shirtünü çıkartıp dudaklarına yapıştım tüm kontrol bendeydi dilimi onun ağzına biraz daha itip onu çıldırttıkça beni kendine biraz daha bastırıyordu. Nerdeyse bir bütün olacakmışız gibi daha sonra Barlas'ın eşortmanını indirdim ve yatağa ittim onu, o benim esortmanımı indirmeye çalışırken ben sütyenimi çıkartıp fırlattım. Barlas kontrolü ele gecirmek üzere hissediyordum, altımda göğüslerimi yakalamaya çalışıyor ama başaramayınca sinirleniyordu, bende daha fazla kıyamadım ve yuvarlanarak onu üstüme aldım. Güldüğünü gördüm sadece. O benim göğüs uçlarımı dişlerken ben onun sırt kaslarına tırnaklarımı geçiriyordum. Barlas kalçalarımı sıkıyor, aslan gibi hırlıyordu ben ise sadece bu anı yaşamak bir daha asla unutmamak için hafızama kazıyordum. Daha sonra Barlas beni kucağına oturttu ve penisini yavaşça içime almamı sağladı, ilk girdiği zaman biraz canım acımış olsada, artık üzerinde hızla hareket edebiliyordum yorulana boşalıp rahatlayana kadar durmayacaktım. Kararlıyım bu gece Unutulmaz olacak. 

Kendını sağıma bıraktığında ikimizde ter içinde kalmıştık ben Barlas, Barlas'da ben kokuyordu sanki bu gerçekten harika bir şey di Barlas daha sonra her zaman yaptığı gibi benim yastığıma koydu yüzünü ve kollarının altına aldı beni, ben ise göğsüne bir öpücük kondurdum ve başımı yasladım, oda kollarıma belli belirsiz daireler çiziyordu

Just My LuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin